Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Yvon

Erg origineel. Maar die bonte man heet eigenlijk Suus.....gheghe, niet bepaald een macho naam..... ;) Daarom zeg ik maar dat hij geen naam heeft.

Hoi Peggy

Ik ken de Princes of Wales Parkiet, die zijn heel erg mooi. Pino heeft wel een heel bijzonder plek in mijn hartje, vooral omdat ik hem met handopfok gedeeltelijk heb moeten groot brengen. HIj is dus ook wat tammer dan mijn andere rosella's.

mara

Lin

Hey Mara,

ik kom hier ook eens even neuzen. wat grappig die foto van de krullebol :)
Je filmpje lijkt me ook leuk maar mijn pc is te traag om het normaal te volgen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Leuke foto's en een leuk filmpje van je mooi Pino :)
Wat zit hij daar eigenwijs te kletsen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Lin

Wat leuk dat je ook even komt neuzen, altijd gezellig! Krullebol is ook heel erg leuk om te zien. Ze kan zich zo heerlijk alleen amuseren. Ze heeft geen mannetje nodig of wat dan ook. Jammer dat je het filmpje niet normaal kunt volgen, het is best wel leuk om te zien en ook om te horen, vooral omdat Pino kwartelgeluidjes maakt.

Hoi Til

Pino is ook heel erg eigenwijs hoor, maar ook heel erg lief. Hij heeft het niet zo op vreemden in de voliere maar omdat ik nu elke dag om 7 uur moet beginnen verzorgt pap de voliere door de week en dus stond pap van de week een keertje Pino nootjes te voeren. Dat vond Pino dus wel prima. Het is zo'n heerlijk ventje om te zien.

Hoi iedereen

Ik zal straks nog wat nieuwe foto's maken. Heb vandaag ook het kleine nachthok dichtgemaakt omdat mijn roodrug pop en Pareltje behoorlijk 'gevoerd' er uit zagen....Een roodrug man doet niets lievers dan andere vogeltjes voeren en dus ook in het nachthok, en als die twee dames dan op de grond zitten, zit hij op de stok er boven en voert dan hun ruggetjes.....Ze vinden het niet leuk dat ik het nachthok heb afgesloten maar het moet. Ook heb ik van de week kruimels uit de broodsnijmachine meegebracht en dat vinden ze heerlijk. Vooral de havervlokken en zo....

Foto's komen in de loop van de middag.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Nou, het is weer zondag en dat houdt in foto's! Haha. Ja, ik heb wat foto's gemaakt...nouja, wel meer dan een paar. Ik hoop dat jullie er van genieten.

Een overzichtsfoto.


Adsila




Wie is wie?








Juf en een wildkleur geparelde man.


Snoetje (Engelse grasparkiet)


Pino




Oude rosella (25+) en wat valkjes.




Een van de tweeling


Pipa (zusje van Pipo)


Roodrugpop


Kop Toe


Parel en Hoen


Albino grasje




Kleine Blauw






Pipa en een van de tweeling


Rosella pop van vorig jaar


Samen eten en even strekken.


Een bewerkte foto van mijn bonte man.


Pino, oude rosella en jonge pop






Een van de tweeling


Citroentje


Krullebol


Prins


Pearly Sunshine


Mara

Anke

Wat een leuke foto's van al je gevederde vrienden :)
zitten die allemaal samen in de voliere?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Til

Op de eerste foto in bovenstaande post kun je zien dat ze allemaal bij elkaar zitten. Dus jah, ze zitten allemaal bij elkaar in de voliere en hebben heel veel plezier.

Ze zijn echt mooi en ik geniet er ook ontzettend van.

Mara

Linn

Leuke foto's! :)
Hoe oud kan een rosella worden?

Mara

Hoi Linn

Volgens mij kunnen ze tussen de 25 en 30 jaar oud worden.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik heb weer genoten van je foto's hoor.
Prachtig om ze allemaal bij elkaar te zien.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het is ook heerlijk hoor, om ze zo te zien. Echt geweldig. We zitten nu binnen tv te kijken en de deur staat open en je hoort ze lekker kwebbelen en fluiten. Heerlijk gewoon.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 17 juni 2007, 15:33:09
Hoi Til

Op de eerste foto in bovenstaande post kun je zien dat ze allemaal bij elkaar zitten. Dus jah, ze zitten allemaal bij elkaar in de voliere en hebben heel veel plezier.

Ze zijn echt mooi en ik geniet er ook ontzettend van.

Mara


Hoi Mara,
Ik kan me voorstellen dat je ervan geniet. Heerlijk lijkt me dat zo'n voliere :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Linn op 17 juni 2007, 16:10:51
Leuke foto's! :)
Hoe oud kan een rosella worden?


Hoi Linn

Ik heb het even nagekeken, rosella's schijnen niet ouder te worden dan 14 jaar....volgens de gegevens....Mhm....eens even googlen. Eerlijk gezegd....geen idee...Maar die van mij zijn dus tussen de 20 en 25.

Hoi Til

Het is gewoonweg heerlijk om ze te horen. Echt ontspannend.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dan zijn ze bij jou al hoog bejaard ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Volgens mij is een groot gedeelte van mijn voliere al bejaard....Juf, 16 jaar. Roodrugjes ook 16 jaar..... ;)

Mara