Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Carin

Dank je wel, Do'tje mist Pinky echt wel. Ze speelt gewoon met de rest mee maar zit heel eenzaam op de plek waar ze normaal samen zaten. Is echt heel vreemd.

Hoi Anja

Ik weet ook niet goed wat ik moest zeggen of denken toen ik hem vanmorgen zo vond. Vooral omdat, ondanks dat hij niet tam was, toch een aparte maar lieve vogel was.

Mara

Carin

Hoi Mara,

Do'tje heeft verdriet, geef haar maar een hug van de birdies hier. Neem je haar nu mee naar binnen of laat je haar bij de rest zitten?

groetjes!

Mara

Hoi Carin

Ik laat Do'tje bij haar kinderen zitten, daar zit ze het beste. ALs ik haar naar binnen haal dan zal ze helemaal wegkwijnen omdat ze eigenlijk alleen maar gewend is aan de ruimte van de voliere. Dus het lijkt me het beste om haar te laten zitten. Het enigste wat ik kan doen is haar goed in de gaten houden en eventueel een partner voor haar zoeken. De enigste vrijgezelle valk in de voliere moet niets van haar weten.

Mara

*Yvon

Hoi Mara

Jeetje,dat was wel schrikken voor je.  :-\
Heel zielig voor Do'tje zeg.
Ik denk dat voor haar ook het beste is dat ze in de voliere blijft.
Daar heeft ze toch meer afleiding.
Heel veel sterkte !!  :-*

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon

Dank je wel voor je medeleven. Ik denk dat het ook het beste is. We gaan nu wel vaker kijken, ik probeer ook te gaan kijken maar dat gaat zo moeilijk met krukken maar pap en mam houden het wel in de gaten. Is echt wel zielig hoor.

Liefs

Mara

heidi

Hallo Eugenie,

Veel sterkte met het verlies van pinkie.



Heidi

Mara

Citaat van: heidi op 28 april 2007, 15:29:56
Hallo Eugenie,

Veel sterkte met het verlies van pinkie.



Heidi


Hoi Heidi

Dank je wel. :hug:

Mara

Romy

Hoi Mara

Wat een naar nieuws  :'(
Ik wens je heel veel sterkte bij het verlies van Pinkie...

Groetjes
Romy

Caroline

Och jeetje, wat triest.  :'(

Heel veel sterkte, voor jou Mara en Do'tje.  :-*

Rust zacht, lieve Pinky.  :-*

En ook nog beterschap met je enkel.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hey Mara,

Sterkte met het verlies van Pinky  :o.
Lijkt me heel raar, als er niets aan de hand lijkt te zijn.
Hopelijk voelt Do zich snel wat beter,

Stertke,
Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Mara,

Heef veel sterkte gewenst hoor van ons beidjes, je zult wel gek gekeken hebben toen je hem zag liggen.


We waren nog bij Jamin om te kijken of je aan het werk was, maar zag hier dat je nog op krukken loopt.

Doe maar rustig aan hoor.

Groetjes Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi iedereen,

Bedankt voor het medeleven. Do'tje doet wel met de anderen spelen en ze eet ook en zo, maar verder zit ze wat rustiger dan normaal. We houden haar in de gaten.

Nou, zoals beloofd, wat foto's. Ik heb er niet zo veel en heb problemen om een filmpje te uploaden, maar ik heb wel een giga lief filmpje van Pino.

Het filmpje....Daar zie je hoe Pino uit mijn hand eet. Jah, een rosella in een voliere die uit de hand eet.....Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als dat ik doe als hij bij me komt.

Even het hele verhaal in het kort. Pino is een rosella man, eigen kweek 2006. Deze heb ik nadat zijn zusjes zijn uitgevlogen met de hand bijgevoerd en hij was wat tammer maar dat verdween heel erg gauw. Maar nu heb ik ontdekt dat hij toch steeds dichterbij durft te komen en heb ik dus maar de stoute schoenen aangetrokken en ben ik hem eten aan gaan bieden. Vanmorgen was hij zelfs zo ver dat hij aan mijn kleren begon te plukken maar nog niet durfde op te stappen....dus wie weet....
http://smg.photobucket.com/albums/v615/Gayahuaniel/Birds/?action=view&current=2904200709.flv

En dan nu de foto's, ik hoop dat jullie ze leuk vinden....




























moonwitch (diana)

Hoi Mara

Allereerst sterkte met het verlies van Pinky :'(.

Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst.
En wat leuk dat Pino toch nog bij je durft te komen.
Hopelijk krijg hij steeds meer lef en zit hij straks op je schouder.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mara

Hoi Diana

Dat zou wat zijn. Zie je al zo'n groot rood gevaar op mijn schouder zitten en dan het liefst natuurlijk aan de oorbellen. Volgens mij had hij die nu al willen hebben om aan te knabbelen. Haha. We missen allemaal Pinky maar vooral het popje. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet....

Waarom wilt dat ene filmpje nu weer niet uploaden!? *grrrrr*

Mara

Anja

Hoi Mara,

Tuurlijk vinden wij je foto's leuk.
Het filmpje ook hoor. En die Pino die is echt niet bang voor je hand. Flink oefenen en wie weet wordt hij nog wel tammer.


Groetjes Anja