Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Ik heb even een betere foto gezocht van mijn bonte valk.



Ze lijkt inderdaad een beetje op jouw Yeuntje.

Mara

Mara

Nou ja zeg! :o  :o En dat waar minderjarige vogeltjes bij zijn.





Mara

Anja



Foei zeg  ;D ;D ;D :o :o :o
Wat een opvoeding.

Groetjes Anja

Wilma1

wat een mooie foto's weer...WAUWWWWWW

*smeltsmelt*
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Wilma1 op 25 maart 2007, 17:11:55
wat een mooie foto's weer...WAUWWWWWW

*smeltsmelt*
:D Wilma


Hoi Wilma

Nog even volhouden, dan mag je ze in het echt zien. Vanmorgen at Pino uit mijn hand, en tja, hij zag mijn vinger voor een nootje aan.... ;)

Mara


margreet

hallo Mara.

Leuke foto's hoor, zag ook de rosella's, gaat het weer wat beter met ze.

groetjes Margreet

tamara

hoi mara,

hoe is het met je??
Ben momenteel erg weinig op de site ivm met mijn paard en mijn zelfstudie en daarnaast werk ik natuurlijk ook nog fulltime.
Ik las dat je rosella je valkje plukt en dat je hem nu apart hebt gezet. ga je die nu weg doen of ga je alle rosellas weg doen??
P.S. ik las dat je op gsprek was geweest en dat je naar een uitzend bureau bent geweest> Is daar ondertussen al weer nieuws over?
Alles komt uiteindelijk goed!
heb je al een nieuwe baan?

groetjes tamara en tequila en amigo

Saar


*Yvon

Hoi hoi

Je bontje en Punky zijn om te  :-* :-* (bontfreak  ;)  )
De andere ook hoor.  :D
Enne kan jij ze niet even vertellen dat ze het niet mogen doen waar kids bij zijn ??  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Mara...
Ik heb werkelijk genoten van je foto's.
Je hebt werkelijk prachtige rosella's  :D

En je valkjes... Die Punky is inderdaad heel mooi. De geel op zijn rug is ook zo mooi....

Enne...jong geleerd is oud gedaan hè  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Margreet

Ik heb twee van de vijf rosella's apart gezet, nu gaat het weer beter. Nu zag ik net wat bloed in de voliere maar niemand mankeert wat...*zucht*

Hoi Tamara

Met mij gaat het goed, nog geen nieuwe baan maar het zal wel goed komen. Hoe is het verder met jou en je paard? De rosella's hou ik denk ik toch maar, krijg binnenkort een groot, nieuw nachthok, dus tja, wie weet gaat het dan wel weer goed. We zien wel.

Hoi Saar

Dank je wel!

Hoi Yvon,

Ze luisteren echt niet naar me. Ikzelf hou meer van witmaskers en lutino's, maar bonte valkjes zijn ook heel erg mooi hoor. En dan te bedenken dat Punkie een afdankertje is.

Hoi Monky

Dank je wel voor je complimenten! Ik heb nog een rosella over  ;)

Groetjes

mara

Romy

Hoi Mara

Ik blijf je boekje volgen, ook al reageer ik niet zo vaak. Ik hoop zo erg voor je dat je een leuke nieuwe job te pakken krijgt. Heb je al iets gehoord over dat laatste gesprek?
Ik blijf ook erg genieten van je foto's. De verschillende soorten geven je volière een uniek zicht! Vooral de rosella's hebben prachtige kleurencombinaties.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ik heb nog geen nieuwe baan, mag morgen weer op gesprek en van het andere gesprek heb ik nog niets gehoord...*zucht*, het komt wel goed.

Dank je wel voor het compliment.

Groetjes

Mara

Anja


Mara

Hoi Anja

Dank je wel!! Ik laat wel even weten hoe het gegaan is.

Mara