Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

9 maart 2007, 14:38:24 #900 Last Edit: 9 maart 2007, 14:58:18 by Wilma1
Ik had al rooie wangen van gister even in de zon te zitten  ::) ;D

Wat Binky betreft komt het wel goed, net wat je zegt...wie weet "klikt" het met een voliere genoot en aangezien jij veel met ze bezig bent, zal ie regelmatig mensen zien of wil ie ze niet meer zien  ::) en raakt ie in loveeeeeeeeeeeee  :-* :P

Zou wel leuk zijn, Binky een vriendinnetje!!!



Nou daar zit je dan nu, met knikkende knietjes op de sollicitatiestoel en RODE  wangen van spanning  ;D ;D ;D...allerlei vragen te beantwoorden, want ze willen meestal het hemd van je lijf weten  ::) ::) ::)

Ik ben zeer benieuwd en van je make-up zal het niet afhangen OF je moet als PIPO zijn gegaan  ;D ;D ;D ;D ;D

De duimen draaien nu op volle toeren  ::) ::) ::)
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik ben er weer! Hehe, het leek wel een kruisverhoor. Maar ik vond dat het wel goed ging....ow jee, ik was zo zenuwachtig en veel te vroeg natuurlijk. Ik hoor midden van de komende week of ik mag terugkomen voor een tweede gesprek.

Dank jullie wel voor het duimen!

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik duim voor je dat op dat tweede gesprek mag komen. Wel spannend hè.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het is inderdaad heel erg spannend....

mara

Wilma1

Citaat van: Mara op  9 maart 2007, 16:37:38
Hoi Wilma

Ik ben er weer! Hehe, het leek wel een kruisverhoor. Maar ik vond dat het wel goed ging....ow jee, ik was zo zenuwachtig en veel te vroeg natuurlijk. Ik hoor midden van de komende week of ik mag terugkomen voor een tweede gesprek.

Dank jullie wel voor het duimen!

Mara


Gisteren waren we uit eten, maar ik heb wel steeds aan je gedacht, dus nu meteen ff kijken bij je!!!

Fijn dat je er een gioed gevoel bij hebt....hehe EINDELIJK is ze weer positief  ::) en ik zie de glimlach al op je snuit staan...een zonnige dag en een zonnige Eugenie.....

Nu niet meteen in zak en as als de uitslag tegenvalt he, "we" gaan gewoon doorzoeken dat want ergens in HEUS WEL een baan voor jou!!!!! Vanaf nu blijf je glimlachen, je bent heelhuids door het kruisverhoor gekomen, dus je ziet het ......JE KAN HET BEST WEL!!!!!!!!!! Dus PAS OP ...anders wordt "mamma" Wilma boos  >:(  ;D

Met positiviteit kom je verder dan jezelf neerhalen......dat heb je nu wel bewezen, op dit gesprek......ik ben trots op je  :D

:-* :-* :-* :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

*bloost*

Dank je wel Wilma, jij bent echt een tweede mama voor me. Heerlijk dat ik hier zoveel steun van iedereen krijg, van jou, Riny, Anja en alle anderen die ik vergeet. Dank jullie wel.

Het is heerlijk weer. Ik heb lang zitten twijfelen of ik vanavond met het uitje van het kader van het werk mee zou gaan, ik ga toch maar. Al ga ik na het eten wel naar huis toe, ze gaan daarna nog bowlen en naar de kroeg, en tja, dat is niet zo handig omdat ik heel slecht tegen rook kan, en tja, er zijn er maar twee van het kader die niet roken dus het zal me wel een partij stomen worden zeg...maar dat heb ik wel over voor een lekker etentje.

Ik heb gisteravond een stuk over de roodrugparkiet geschreven en ben nu bezig met de ondersoorten van de rosella's voor een ander forum. Ik ben daar de enige die redelijk veel weet van rosella's en roodruggen en vind het ook erg leuk om daarover te vertellen. Maar denk niet dat ik hier niet graag kom. ALtijd als ik online kom, het eerste wat ik doe is hier komen en een bakje koffie halen in het Peelneutje en dan LEZEN en POSTEN!

Een zonnige groet uit het zonnige zuiden

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik ben het helemaal met Mama Wilma eens hoor.

Ik wil je alvast een smakelijk eten wensen voor vanavond en geniet ervan.

Groetjes Anja

Mara


Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi iedereen,

Ja ja, het is weer zondag dus weer tijd voor foto's. Zijn jullie ze nog niet moe?

Pearly Sunshine:




Pino:


Snoetje en Citroentje:


Rosella's:




Truus:


Chatima en Adsila


Wat valkjes bij elkaar


Suus lekker aan het zonnebaden.


Dat was het weer voor vandaag.

Mara

Christine

Thx voor de prachtige foto's!
Post er maar zoveel als je wilt!
Je mag het van mij :-*

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Citaat van: Christine op 11 maart 2007, 13:42:42
Thx voor de prachtige foto's!
Post er maar zoveel als je wilt!
Je mag het van mij :-*

Groetjes
Christine


Hoi Christine

Dank je wel! Ik zal mijn best doen, vooral nu het mooier weer wordt.

mara

Anja

Hoi Mara,

Ik heb iig genoten en ik ben ze nog lang niet moe.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Gelukkig dat jij ze ook nog niet moe bent. Ik heb gewoon het idee dat ik vaak dezelfde foto's post...maar gelukkis is dat niet zo.

Liefs

mara

Anja

Hoi Mara,

Dat is absoluut niet zo. Ik denk dat zelf nl ook als ik de douchefoto's plaats. Maar iedereen is er gek op en ook op jou foto's.
Dus vooral blijven plaatsen.

Groetjes Anja

Ps hoe was je etentje gisteren.