Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Ik haal ook veel plaatjes daar van af,maar ook van andere site's die op www.animatie.startpagina.nl  staan...je ziet er vele leuke dingen.

Ik ben vanmiddag "op pad" geweest voor kralen en ik heb ze, dus kan aan de knutsel  :P
;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zo je hebt idd je best gedaan met de foto's.  ;D
Ik blijf je fluoriserende parkietjes erg mooi vinden.  ;)
Ik zag dat je ook kwartels hebt,wis ik nog niet.  :-[ of was me niet eerder opgevallen.  ???

groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon,

Ik heb inderdaad kwartels maar die willen zelden op de foto....Die zijn zo rap.

Vanmorgen in het nachthok zat Adsila te broeden!!! Nog geen jaar oud en dan al op eitjes zitten. Daarnet heb ik het eitje vervangen door een neppert, bleken er vier valkjes in het nachthok te zitten. Echt waar, soms zijn ze hartstikke gek...

Mara

Wilma1

IK wil je wel zien rennen met fototoestel, achter de kwartels aan  :P...springend en wel  ;D

Vanmiddag heb ik nog wat haken en ogen gehaald (letterlijk) voor het knustelwerkje voor jouw voliere, morgen ga  ik starten, als er niets tussen komt  ::)
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi Mara

Wij hebben 4 kwartels,3 hennetjes en 1 haantje(niet de voorste  ;D).
Er zijn er 2 die voor ons wegrennen.
Maar er zijn er ook 2 die altijd op ons afkomen.  ;D
Totdat we bukken dan.  ;)
En 1tje springt altijd omhoog als ik met de bekende schaal naar binnenkomt.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op 21 februari 2007, 21:40:52

En 1tje springt altijd omhoog als ik met de bekende schaal naar binnenkomt.  ;D ;D

Groetjes Yvon


En ze KUNNEN HOOG  :o :o :o springen  ::) :P ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja, ze kunnen echt hoog springen. Zaterdag is het weer meelwormentijd voor de kwartels, ik kan het pap en mam niet aandoen om meelwormen te voeren.

Hoi Yvon,

Deze twee moeten niets van me hebben, zelfs niet als ik wormpjes heb.... ::)

Mara

Monky

Citaat van: Mara op 22 februari 2007, 12:53:24
Deze twee moeten niets van me hebben, zelfs niet als ik wormpjes heb.... ::)
Mara


:o :o :o

Grappige zin  ;D ;D ;D Vooral als je de rest nog niet gelezen hebt hahahaha.

Wat een lekkere lach heeft je nichtje  :D

Hoe gaat het met je rosella's? Laat je ze dit jaar weer jongen krijgen?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Die zin is inderdaad hartstikke krom...vooral als je de rest niet hebt gelezen... ;D

Met de rosella's gaat alles goed. De twee oudjes hebben zich uit het nachthok laten jagen door de twee roodruggen maar het is hier momenteel zo'n fijn weer en ze zitten lekker achter schotten dat het heerlijk in de voliere is.

Nee, dit jaar mogen ze niet broeden....vorig jaar eigenlijk ook niet omdat ik er eigenlijk geen plek voor had. Maar ach, ik vind het eigenlijk wel leuk. En de jonkies mogen zeker niet kweken, broer en zusjes en ik wil eigenlijk geen nieuwe rosella's erbij halen want die zijn niet gewend aan de valkjes en zo en dit gaat nu heel goed.

Groetjes

Mara

Mara

Hoi hoi

Wat zijn het toch een stelletje flapdrollen hier. Zitten ze met vier man in het nachthok te broeden....pikt er eentje alle eitjes in. Heb wel alles vervangen door neppers maar het ziet zo leuk uit. Do'tje, Adsila, Chatima zitten allemaal in het nachthok en Pino komt regelmatig kijken of alles goed is...

Groetjes

mara

Romy

Hoi Mara

Zitten ze dan met 3 samen op 1 nest te broeden, en eentje die de wacht houdt?? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Haha, dit moet een leuk zicht zijn! Kan het mij al zo voorstellen  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Mara,

Dat zou ik idd ook wel eens willen zien.
Je vogels hebben mooie namen moet ik je zeggen. En apart.

Groetjes Anja

kimmie

Heey Mara,

Wat heb je toch een heerlijk stelletje...
Volgens mij ziet het er erg grappig uit, als ze zo met zijn 4tjes zitten...

Hoe kom je toch aan al die mooie namen...?

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Mara

Hoi Romy,

Pino is mijn rosella, en die komt soms meten. Dan maakt hij zich groot en slank en gaat hij met zijn hoofdje tegen de ingang zitten alsof hij aan het meten is of het groot genoeg is. Ik weet niet van wie dat de eitjes zijn hoor...en ik heb ook geen flauw idee wie er op zit te broeden maar als ik ga kijken zie ik er minstens drie op vliegen.

Hoi Anja

Ik zal eens proberen om een foto te maken...zal wel moeilijk worden. En bedankt voor het complimentje over de namen.

Hoi Kimmie

Hoe ik aan de namen kom? Ik heb Adsila en Chatima ergens op een site zien staan. Ergens in mijn verhalenboekje staat ook wat de namen betekenen.

Groetjes

mara


ziralioness

Wat een mooie groep vogels heb je!!  :D Ziet er heel gezellig uit!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...