Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Nog steeds geen dakdekker.....zou vandaag nog wel komen.

En die collega, tja...ze had tandpijn,.....ach ja. Het was gisteravond weer eens half tien voordat ik naar huis ging en vanmorgen was het weer om 6 uur opstaan....

Mara

Mara

Ja, eindelijk is de dakdekker geweest! Nu hebben we advies gekregen hoe we de voliere dichtmoeten maken. Hehe, wat een upluchting.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Gelukkig dat de dakdekker is geweest. dat is weer een zorg minder toch.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja inderdaad. Dat is een zorg minder. Had ik het goed gehoord dat er in Helmond sneeuw ligt?

Mara

Anja


Ja dat heb je goed gehoord. Vanmorgen tenminste. Nu is de sneeuw weer weg.

Groetjes Anja

Rob S

Oow dat is mooi, heb je de vogels nu nog steeds in de buitenvoliere zitten dan?

Groetjes

Riny

Citaat van: Mara op 24 januari 2007, 16:25:07

Nu hebben we advies gekregen hoe we de voliere dichtmoeten maken.


Hoy Mara
Dat kan ik me voorstellen dat je blij bent dat de dakdekker is geweest.
Jullie hebben ook lang moeten wachten.
Heb je advies gekregen hoe je het dak van de voliere dicht moet maken of de zijkanten.?
Groetjes Riny :D

tamara

hoi mara,

ik las net dat de dakdekker iis geweest. Wat fijn zeg!!
Ik ben al paar dagen bijna niet meer op de site geweest. Ik had het kei druk en er is iets mis met amigo en tequila.
Ik heb een bericht bij spoed geplaatst en ook in mijn dagboek.
Ik hoop dat ik veel tips en informatie krijg want ik ben erg bezorgd.
Enne ik lees trouwens net dat anja in helmond woont, dat is nog geen 10 km van mij vandaan. Wat toevallig zeg!!
Ik spreek je snel weer.

groetjes tamara en tequila en amigo

Mara

Hoi Anja

Een vriendin van me kwam net terug en die had sneeuw op haar auto...Weet niet precies waar ze geweest is.

Hoi Rob,

Mijn vogels zaten gewoon in de buitenvoliere. Het dak zat er nog gewoon op maar het lekte omdat er een kier zat tussen dak en schuur.

Hoi Riny

Het ging vooral over hoe we de kier moesten dichten. De achter- en zijkanten zijn altijd dicht, alleen de voorkant is open. Maar we gaan morgen aan de slag, ik zit nu met een gekneusde vinger te kijken omdat ik heb geholpen met pannen sjouwen.

Hoi Tamara,

Wat is er dan met Amigo en Tequila? Ik ga nu meteen kijken wat je geplaatst hebt!!!!

Mara

Ann

Hey Mara

Goed dat de dakdekker is geweest, want een lekkende volière is niet leuk.

Hier in Antwerpen, België valt op dit moment een beetje natte sneeuw. Ik hoop niet dat het blijft liggen want dan zal het morgen leuk worden om te rijden :-\.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

*Petra*

Hoi Mara,

Nou, dat is een fijne collega, daar heb je wat aan!
Maar ja, alle uren die je gewerkt het, kun je wegstrepen voor dit jaar  ;D. Tenminste bij ons werkt dat zo ..
Sneeuw in Helmond?? De kids vroegen vandaag nog, of het ging sneeuwen. Willen wel weer eens een gevechtje houden of een sneeuwpop maken.. Maar in Schijndel is nog niets gevallen  :-\.

Groetjes Petra  :D   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

Hoi hoi

Zo,eindelijk de dakdekker geweest.  ;)
En hoe gaan jullie die kier nou dicht maken?
En verders alles goed met jou en de vogels?

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Petra

Ja sneeuw in Helmond en momenteel ook sneeuw bij ons in Limburg, nog niet veel maar een beetje.

Hoi Yvon,

We moeten er een lat tussen maken en daarover heen gaat een of ander iets dat ervoor moet zorgen dat er geen water meer in loopt..Met de vogeltjes gaat het erg goed. Je kunt wel merken dat het kouder is want ze eten nu ook veel meer dan normaal. Ik geef ze nu ook wat vetter voer zoals wat extra zonnenpitten. het is hier echt zo koud.....*bbbbrrrrrr*

Ik heb gisteren mijn hand gekneusd, of in elk geval een vinger is letterlijk bont en blauw nu. Die doet behoorlijk auw auw en ik kan hem amper buigen maar ach, ook dat gaat over.

Mara

Bello

he wat is daty nou? Sneeuw in Limburg?
Bij ons niet hoor, het ziet er wel donker uit dat wel.


Geef het vingertje maar nog ff een dag rust ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Ja, sneeuw in Limburg al is het maar minimaal. Er blijft iets vallen maar het is echt zo weinig....

En mijn vingertje. Ik snap er niets van. Vanmorgen had ik in een keer een grote, donkerrode vlek, toen werd de vlek donkerpaars en kon ik de vinger redelijk buigen en nu is hij groen aan het worden en kan ik hem amper buigen.

Volgens mij ben ik gewoon lomp!! Haha

Mara