Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Die had ik ook gevonden.
Ik denk dat het ook een kwestie van wennen is.

Succes

Groetjes Anja

marga

hoi mara
ik had de update ook geinstaleerd
en heb hem maar weer verwijderd
alles weer als van ouds ;D ;D ;D
en ik weer blij
groetjes marga

Mara

Hoi Anja

Ik ben er nu een beetje aan gewend, heeft wel zo zijn voordelen, minder schermen open.

Hoi Marga

Ik heb nu zoiets van laat maar staan. Ik wen er wel weer aan....

Groetjes

Mara

Wilma1

11 januari 2007, 14:00:51 #513 Last Edit: 11 januari 2007, 19:39:20 by Wilma1
Citaat van: elfelfje op  9 januari 2007, 18:41:43
Hoi Mara,

Dacht dat ik de enige was die het niet zo goed snapte.
Je krijgt in een keer allemaal tabbladen enzo.
De oude versie vond ik ook veel fijner.

Groetjes Anja


Die TABBLADEN zijn juist erg handig....je kunt meer openzetten en gewoon doorwerken met iets anders...ik heb het ook en zou het niet meer willen missen.....zonder dat je het af hoeft te sluiten en/of de boel vastloopt...ff wennen dames  ::) en met je tijd meegaan  :P :P :P

Hoe is het in de voliere....wat winderig vandaag denk ik ??? Geen weggewaaide kuifjes  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


klopt Wilma,

het is gewoon wennen. Ben er al aardig aan gewend moet ik zeggen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Truus heeft de hele dag met krullers ingelopen, anders zou haar mooie gekulde kuifje rechtop gaan staan maar nu is het weer redelijk rustig. Wel schijnt er vannacht brand te zijn geweest, 4 straten verderop en niets meegekregen, wel erg heftig wat ik al gezien heb.

Hoi Anja

Ik ben nu helemaal gewend aan de nieuwe update..

Mara

tamara

he mara,

Krulspelden voor je valkje?? Echt of grapje???

Het is tocht juist grappig dat ze een beetje een hangerig maar wel krullig kuifje heeft.

Ik vind het wel leuk.

groetjes tamara

groetjes tamara en tequila en amigo

Mara

Hoi Tamara

Het is een grapje van die krulspelden. Het ziet alleen zo grappig uit die krullende kuif. De andere valkjes hebben echt een mooie, flinke kuif alleen Truus heeft een krullende kuif.

Liefs

mara

Anja

Hoi Mara,

Ik zie het al helemaal voor me een valkje met een krulspeld in.
ik rol bijna van mijn stoel van het lachen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik vond het eigenlijk zo super komisch toen ik het terug las. Had zelf zoiets van whaaaahahaha.

Mara

Ann

Hey Mara

Weer wat bijgelezen en wat een mooi foto's ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Hoi Ann

Hoe is het met je? Lang niet meer gezien. Dank je wel voor je compliment over de foto's.

Vandaag in de voliere zag ik dat een van mijn oude roodruggen iets aan een oogje heeft. Nu kan ik dat arme lieverdje wel gaan vangen maar ik ben veel te bang dat hij me van de stress sterft. Dus ik kijk het morgen nog even aan en anders ga ik toch even de dierenarts bellen wat hij me aanraadt.

Met de valkjes gaat het goed, super. En ik moet zeggen, ik kijk erg uit naar de komst van de valkjes van Wilma.

Liefs

Mara

Wilma1

Citaat van: tamara op 13 januari 2007, 12:17:53
he mara,

Krulspelden voor je valkje?? Echt of grapje???

Het is tocht juist grappig dat ze een beetje een hangerig maar wel krullig kuifje heeft.

Ik vind het wel leuk.

groetjes tamara

                                   


 
Citaat van: elfelfje op 13 januari 2007, 16:03:13
Hoi Mara,

Ik zie het al helemaal voor me een valkje met een krulspeld in.
ik rol bijna van mijn stoel van het lachen.

Groetjes Anja


       


Citaat van: Mara op 13 januari 2007, 17:53:01
Hoi Anja

Ik vond het eigenlijk zo super komisch toen ik het terug las. Had zelf zoiets van whaaaahahaha.

Mara

                                                          

JE WILT NIET WETEN WELK BEELD IK NU IN MIJN HOOFD HEB NATUURLIJK  ::)....ik zie valkjes met krulspelden lopen en vliegen  :P bij jou in de voliere.... ;D.....ach ARME BINK  en CHARLIE....SUNNY als popje kan nog, maaar ehhhhhhh    :o ;D...... ;D ;D ;D ;D...moet ik wat softie krullers meenemen voor ze, bij de HEMA of heb je nog genoeg ???  ;D
;D ilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara





Ik kom niet meer bij Wilma. Ik moet zeggen, de mannetjes en het merendeel van de popjes hebben schitterende kuifjes. Alleen Truus, mijn cinnamon geparelde witmasker heeft een krullende kuif. Hoe dat kan, ik heb echt geen idee! Maar die softie krullers zijn denk ik te groot. Gebruiken nu barbie krullers.

Mara  ;)

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3