Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Maaaaaaaaaaaaaaaaar je was OP TIJD met de camera  ;D meestal ben je net te laat  :-\ heerlijk dat ze zo kunnen genieten en meestal als je zelf bezig bent met schoonmaken, lijken ze daarna achtiever de schone spullen te bewonderen en op die manier het kenabbar te maken.

Ook verwennerijtjes (lees trosgierts) erin gedaan  ::) :P dat was hier standaard na elke "schrobbeurt"  :P en zaten ze ........zoals de foto van mij handtekening te wachten op dat lekkers  ;D netjes op een rij!!!

Ik heb de foto's gepikt en ook bij mij geplaatst. Gerda had de juiste bewoording bij Charlie en Gabber  ;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Is goed hoor!!

Hier hebben ze maar een streng trosgierst gekregen om ze op het nieuwe speelgoed te lokken.

Ik heb ze net kiemzaad met eivoer gegeven. vinden ze hier ook heerlijk.

Liefs

Mara

Caroline

Leuke foto's hoor!!  :D

Hier werkt het ook altijd prima, trosgierst vast binden op een nieuw klimding en na een dagje zijn ze allemaal gewend. :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Mara,

Prachtig hoor de foto's. Wat een geluk dat je je camera bij de hand had. Meestal ben je te laat voor zo'n actiefoto's.
Mijn stem is een stuk beter. Kan weer volume maken.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk dat ze bij jou badderen in een bak.
Hier deden ze het in de zomer niet,en nou durf ik geen bak water meer neer te zetten vanwege de kou.  :-\
En wat je met rosgierst al niet kan doen.....

Hoe krijg je ze allemaal op 1 foto ??   ;D

Groetjes Yvon[/color]

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon en Rene

Ze moeten hier toch ook drinken he, en ze drinken alleen uit mijn terracotta schalen dus er zit niets anders op. Als het echt te koud is dan badderen ze niet. Maar zo, door het jaar heen doen ze het wel.

Ja, trosgierst is geweldig. Alleen zijn ze hier niet zo tam dat ze uit mijn hand komen eten....ze komen wel dichtbij maar niet zo dichtbij.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Nou hier zijn ook niet allemaal tam hoor.
Dat zijn er maar 2.  :D
Ze zijn hier gewoon zo gek op trosgierst dat ze er gewoon 1 voor 1 op af komen.
Eerst de tamme en dan de rest.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

mar

hoi mara
ik heb net al je verhalen zitten lezen. Mooie valkjes heb je hoor. en ook je andere vogels zijn erg mooi .en met je gezondheid zit het ook niet mee las ik, ik hoop dat je snel weer helemaal beter word

groetjes mar

Mara

Hoi Mar,

Dank je wel voor je lieve woorden over mijn valkjes. Ik geniet er ook echt van. Mijn gezondheid is al wat aan het beteren, ook dat komt goed.

Liefs

Mara

Wilma1

Citaat van: elfelfje op  7 januari 2007, 12:47:21
Mijn stem is een stuk beter. Kan weer volume maken.

Groetjes Anja

                             

                                   

iedereen er blij mee ???  ;D ;D ;D ;D ;D   


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

tamara

hoi mara,

Ik heb gister met je gesproken op de chat en ik had je beloofd dat ik je verhalenboekje zou lezen. En dat heb ik gedaan:alle 34 bladzijdes!!!!!! ;D
Tja, ik kom altijd mijn beloftes na dus ik moest dan wel al die bladzijdes lezen.
Ik zie dat je niet altijd lekker in je vel zit en al een aantal vervelende dingen mee hebt gemaakt.
Ik kan daar helaas ook over meepraten. Ik zal hier verder niet op in gaan want ik praat niet graag over het verleden en dan zouden er zeker nog 34 bladzijdes bij dit verhalenboekje erbij komen  :)
Maar goed, je hebt echt prachtige vogels hoor!! En dat oude koppel roodruggen is echt ontzettend schattig!!
De rosellas vind ik ook super en je lutino pop is ook geweldig!!
ze zijn natuurlijk allemaal kei leuk en dat ene grasje pipa, heet ze volgens mij ,wat heeft die aparte kleuren.!!! :o :o
Het is net een regenboog echt kei apart.
En ik las dat er ook weer drie nieuwe valkjes komen!!
Ach je hebt toch ook plek genoeg dus er kunnen er altijd nog wel bij!!
hahahahaha,

veel plezier met je vogels!!

groetjes

groetjes tamara en tequila en amigo

Anja

Citaat van: Wilma1 op  7 januari 2007, 21:20:28
Citaat van: elfelfje op  7 januari 2007, 12:47:21
Mijn stem is een stuk beter. Kan weer volume maken.

Groetjes Anja

                             

                                   

iedereen er blij mee ???  ;D ;D ;D ;D ;D   



Ikke wel  :P :P :P

Groetjes Anja

Mara

Hoi Tamara

Wat leuk dat je hier ook even bent komen buurten. Echt gezellig. Ik ken het, ik praat ook niet graag over mijn verleden maar ik merk dat het wel soms heel erg oplucht. Gelukkig kan ik mijn hart luchten bij bepaalde mensen op het forum hier.

Bah, net de update geïnstalleerd van Internet Explorer 7 en nu snap ik niets meer van I.E. Nou moe, waarom moeten ze toch altijd dingen veranderen....!

mara

Anja

Hoi Mara,

Dacht dat ik de enige was die het niet zo goed snapte.
Je krijgt in een keer allemaal tabbladen enzo.
De oude versie vond ik ook veel fijner.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: elfelfje op  9 januari 2007, 18:41:43
Hoi Mara,

Dacht dat ik de enige was die het niet zo goed snapte.
Je krijgt in een keer allemaal tabbladen enzo.
De oude versie vond ik ook veel fijner.

Groetjes Anja


Hoi Anja

Je bent niet de enigste. Maar nu heb ik gevonden dat je de 'oude' werkbalk ook hier kunt gebruiken want ik was mijn favorieten kwijt. En die heb ik nu terug. Zo ver ben ik al! Jippie!!

Mara