Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Ik heb nog geen idee wanneer dat ze naar mij toe komen. Zo gauw het weer goed is.

Hoi Wilma

Haha, harde werkster. Ik heb nu lekker een paar dagen vrij. Lekker genieten. Vandaag heb ik wat nieuws gekocht voor de voliere. Zal zo eens een foto opzoeken.

Hoi Marga

Ik vind het zo leuk dat jouw trio naar mij toe komt. En ik moet zeggen, ik kijk uit naar de foto's!!

Liefs

Mara

Mara

5 januari 2007, 18:48:51 #481 Last Edit: 13 januari 2008, 14:18:28 by Mara
Hoi iedereeen

Nou nou, gisteren waren mijn valkjes en vriendjes in een sloopbui. Mijn vader kwam op een gegeven moment de keuken binnen met de vraag: "Waarom heb jij de ring in de voliere op de grond gegooid?" En ik vraag natuurlijk welke ring. Blijkt dat ze een ring op de grond gewerkt hebben, en deze ring was toch niet de lichtste ring....Daarna ging de bel van mijn andere ring eraan....

En vandaag heb ik het volgende gekocht voor in de voliere...


Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Die is goed voor uren speelplezier.
Ik heb dat in de kooi hangen. Heb er nog losse speeltjes aangehangen.
De vogels zullen het zeker waarderen hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zie net dat die van mij er iets anders uitziet. Ik heb er nog van die kunststof dingetjes aanhangen....

Maar de ring die ik van hetzelfde materiaal heb zijn ze ook echt uren zoet.

Liefs

Mara


Wilma1

:D Ik heb dezelfde voor Ruby..... :D


WACHT ik zal het filmpje zoeken dan kun je het zien....(als dat ff in jouw boekje mag :P)....die is er zo gek mee!!! ook Nellie heeft er een voor de valkjes en Melody en Lucky zitten en graag op!!!

http://www.youtube.com/watch?v=B457M-Pcst0

KIJK Ruby zijn spiraal  ;D

IK ben ook nieuwsgierig naar de foto's en arme Sunny  :-\ wat moet ze nou met die "kouwe kikkers"  ::)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja hoor, dat mag zeker. Erg leuk.

Ach ja, arme Sunny. Maar ik heb hier nog wat vrijgezelle mannen zitten, misschien kan Sunny die beindrukken.

Liefs

mara

Wilma1

Tegen die tijd VLIEGT ze er ZELF bovenop  ;D want ze komt natuurlijk precies op het goede tijdstip aan!!
;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Dat is waar maar ik moet zeggen, dit jaar zal het nog niet mogen.  :-[ Heb moeite met afscheid nemen he!!

Liefs

Mara

caro

Hoi Mara,


Wat een gaaf speeltje voor de valkjes, daar zullen ze veel plezier van hebben.
Slopen kunnen ze ook inderdaad als de beste.

Al weer een beetje opgeknapt?


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

marga


binky is het toetsenbord aan het inspecteren

marga


marga

5 januari 2007, 21:33:26 #491 Last Edit: 5 januari 2007, 21:38:33 by marga

waar gabber en charlie het hier over hebben weet ik niet
maar het gaat er heftig aan toe

*Yvon

Hoi hoi

Citaat van: Wilma1 op  5 januari 2007, 20:17:22
Tegen die tijd VLIEGT ze er ZELF bovenop ;D want ze komt natuurlijk precies op het goede tijdstip aan!!
;D
Als ze dat doet,hoef je niet bang te zijn voor eitjes.  ;D ;D

Maar Mara? Slopen jouw valkjes?
Doen die van ons nooit !!  (ahum)
Bij ons hangt een touwladder waarze de onderste tree al vanaf geknabbelt hebben.  :(
Ze hebben nog 2 of 3 treden tegaan.  ;D
Ach zolang ze maar plezier hebben.
En zo blijven de dierenwinkels ook bestaan.  ;) ;D

groetjes Yvon[/color]

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi iedereen

Tja, slopen. Het zijn net kleine bouwvakkers. Echt.

Heb dat nieuwe speelgoed erin gehangen en ze moeten er niets van hebben.

Hoi Caro

Ik ben een beetje opgeknapt maar goed, tegenslag na tegenslag is ook niet altijd even opwekkend. Maar goed, ik kom er wel uit!!

Liefs

Mara

Mara

Hoi iedereen

ik heb vanmorgen eerst de voliere weer schoongemaakt, elke week op zondag doe ik dat. Gezellig bijna een hele ochtend met mijn boefjes doorbrengen.

Het nieuwe speelgoed vinden ze iets minder, heb ze toen maar trosgierst gegeven en dat er aan gehangen, en ja hoor, ze zaten er meteen bij, dan boeit het ook niet of het ding nu beweegt ja of niet....

En was ik net klaar, zat net aan de koffie toen mijn moeder me naar buiten riep. Ik ga kijken, zitten er drie (!!!!) van die dikke rosella's in de waterbak, een parkietje er tussen en de rest er rond om heen. Ze zaten zich uitgebreid te badderen.

Gauw de camera gepakt, maar goed, de foto's zijn van buiten de voliere gemaakt, dus ze zijn iets minder goed maar niet minder mooi.







Liefs

Mara