Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Je mag best wel een beetje een voorkeur hebben hoor. 
Hebben we denk ik allemaal wel .;)
Zo heb ik nu 2 voorkeuren bij onze valkjes.  :-[

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Hoe is het hier.
vind het een beetje stil.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik weet dat het hier een beetje stil is. Heb ook weinig te vertellen eigenlijk. Het gaat hier zijn gangetje en de kleintjes worden langzaamaan groot. Het gaat verder allemaal zijn gangetje. De valkjes groeien goed, alhoewel ik mijn twijfels heb over mijn cinnamon gepareld valkje Truus. Ze zou een popje moeten zijn, maar op haar buikje verdwijnen alle parels terwijl verder al haar parels er nog zijn,. Dus ik weet het niet...We zien wel, ik denk nog steeds dat het een popje is.

Gisteren het tweede en laatste winterschot er voor gedaan, nu zitten ze lekker beschut aan de zijkant, de achterkant is altijd dicht. De voorkant is open dus daar komt lekker frisse lucht naar binnen, maar ze zitten tenminste nu een stuk warmer dan voorheen. Vandaag lekker de voliere schoongemaakt en toen ik ze net de voerbakjes er weer in ging zetten, had je ze eens moeten zien. Net alsof ze nooit wat te eten krijgen. Alle jonge valkjes en grasjes zaten gezamenlijk uit twee van de vier bakken te eten. En dan heb je natuurlijk geen camera bij de hand...*zucht*

En verder prive gaat het wat minder, mijn beste vriend heeft kanker, mij hebben ze een verstandskies getrokken. Maar verder gaat het zijn gangetje.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Fijn te horen dat het goed gaat met de vogeltjes.
Ik hoop voor je dat Truus een pop is maar als de parels verdwijnen..............................

Och och wat een naar bericht.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Groetjes Anja

Mara

Hey Anja

Het zal wel goed komen, althans dat hoop ik. Ik snap nu ook waarom hij het me niet persoonlijk gezegd heeft, dat leg ik een andere keer wel uit.

Maar goed, Truus verliest haar pareltjes op de buik, althans, verliezen is niet het goede woord, ze worden vager maar ze zijn er nog wel. En mijn wildkleur mannetjes zijn al hun parels al kwijt en die zijn net zo oud als Truus. En Do'tje, mijn geparelde wildkleur, heeft ook vagere parels op de buik.

Ach, we zien het wel, ik vind Truus evengoed lief hoor!!

Groetjes

Mara

Wilma1

Ik moest ff terug bladeren wat voor voliere jij ook weer hebt  ::) leeftijd he  :P...maar ik zag hem, die met dat leuke trapje erin  :D

Fijn dat ze wat winddicht zitten, zeker als het zo stormt als de laatse dagen, lijkt dat niet fijn.

Wat een naar bericht van je beste vriend, hopelijk is het af te remmen, of weet je dat nog niet ??? Kanker lijkt steeds meer op te komen, een nare ziekte.

:-\ ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik moet zeggen, mijn beste vriend woont in de VS en aangezien hij niet kan werken op het moment vanwege de medicatie, gaat vandaag zijn internet voorgoed uit. In de VS zijn ze niet zo snel met disabilty pay zoals ik het heb begrepen. Dus ik heb minimale informatie gekregen, maar ik weet dat deze tumor erg snel is gegroeid en dat hij nieuwe medicatie krijgt om de tumor in te tomen. Dat houdt tevens in dat hij alleen maar kan liggen en rusten, en zich zorgen kan maken om zijn huwelijk dat nu ook nog op de klippen dreigt te lopen. Ik kan je toch een ding zeggen, ikzelf ben ook ziek maar als ik zijn vrouw ooit in mijn handen krijg dan zal ik haar eens zeggen hoe ik over een vrouw denk die haar man al drie keer bedrogen heeft.

Maar goed, n u on-topic, ja, ik heb die leuke trapje voliere. Komend voorjaar gaan wij de voliere ook verbouwen. Het houten raamwerk gaat weg en wordt vervangen door verzinkt roestvrij staal. Verder komen er nieuwe trapjes in, zijn zelf gemaakt Wilma, misschien een idee? En verder nog wat nieuwe speelgoed.

Liefs

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Sterkte met dat slechte bericht!
Hopelijk gaat het snel beter, ze kunnen wel veel tegenwoordig.
Laten we hopen dat dat voor hem ook gaat lukken!

Groeten Petra  ;) 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ineke

Citaat van: Mara op 10 december 2006, 14:50:47
In de VS zijn ze niet zo snel met disabilty pay zoals ik het heb begrepen.
Liefs
Mara

Een vriendin van mij werkt voor een Amerikaans bedrijf en de salarissen liggen meestal een stuk hoger dan hier. Maar wel met beduidend slechtere secundaire arbeidsvoorwaarden.
Normaal mag je volgens Amerikaanse maatstaven ca. een week ziek zijn en daarna stopt de loonbetaling. Stel je moet worden opgenomen en lang revalideren is t dus niet zoals hier. Je kunt er n peperdure verzekering voor afsluiten.
Met al je hummeltjes gaat t gelukkig goed :)

Wilma1

Citaat van: Mara op 10 december 2006, 14:50:47
Hoi Wilma

Ik moet zeggen, mijn beste vriend woont in de VS en aangezien hij niet kan werken op het moment vanwege de medicatie, gaat vandaag zijn internet voorgoed uit. In de VS zijn ze niet zo snel met disabilty pay zoals ik het heb begrepen. Dus ik heb minimale informatie gekregen, maar ik weet dat deze tumor erg snel is gegroeid en dat hij nieuwe medicatie krijgt om de tumor in te tomen. Dat houdt tevens in dat hij alleen maar kan liggen en rusten, en zich zorgen kan maken om zijn huwelijk dat nu ook nog op de klippen dreigt te lopen. Ik kan je toch een ding zeggen, ikzelf ben ook ziek maar als ik zijn vrouw ooit in mijn handen krijg dan zal ik haar eens zeggen hoe ik over een vrouw denk die haar man al drie keer bedrogen heeft.

Maar goed, n u on-topic, ja, ik heb die leuke trapje voliere. Komend voorjaar gaan wij de voliere ook verbouwen. Het houten raamwerk gaat weg en wordt vervangen door verzinkt roestvrij staal. Verder komen er nieuwe trapjes in, zijn zelf gemaakt Wilma, misschien een idee? En verder nog wat nieuwe speelgoed.

Liefs

Mara

Poehpoeh, wat zwaar zeg en dan ook zijn huwelijk taboe, terwijl hij juist iemand nodig heeft op dit moment! En jij OOK ziek toch niet ...ehhhh.....???

Ik  ben ook van plan zelf dingen te maken, voor in de voliere...zeker het trapje wordt de favoriet  ;D ;D ;D

::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik zit zelf ook min of meer in de lappenmand. Heb al weken last van de griep, het gaat gewoonweg niet over. Verder heb ik weer last van mijn rug en nek, ik kan soms mijn hoofd niet meer draaien van de spierverkrampingen. Het ging heel lang goed maar nu, zo tegen de drukke feestdagen wordt het wel erg heftig. Maar goed...

En mijn beste vriend, hij heeft me nooit zijn adres of telefoonnummer durven geven vanwege haar. En juist hij heeft iemand nodig, maar goed....Ik kan er weinig aan veranderen als maar hopen.

Ik mis hem wel erg hoor....

Ik wil ook nog vanalles gaan maken, maar dit keer voor kerst. Maar we zien wel.

Hoop doet leven he!

En hoe is het met jou? Gaat het al wat beter?

Liefs

Mara

Wilma1

O bah, flinke griep en dan je rug etc. dat is dubbelop ,juist tegen de feestdagen wordt het drukker in je leven en breekt alles op!!

Met mij gaat het wel goed, alleen nog ff afwachten tot maandag!Merk verbetering met mnder vogels....raar he?! Na ze al zoveel jaar te hebben....eerst in de vorm grasjes (OOK 8 in de voliere) en later valkjes  ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Mara

Veel sterkte gewenst aan je beste vriend en natuurlijk ook aan jou. Maar ze kunnen inderdaad al veel tegenwoordig.
Ik zal mee duimen.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Hoi Ann en Wilma

Dank jullie wel voor jullie medeleven. Ik hoop dat het gauw weer allemaal goed komt.

Vandaag hebben we binnen de kerstboom gezet. Mijn twee valkjes, Lotje en Punky boeit het niet. Ze kijken er niet naar om, maar ik merk wel dat ze het fijn vinden want ze zijn iets actiever door de vele lichtjes.

Voor Pipo is dit de eerste kerst, en dus ook de eerste keer dat hij een kerstboom ziet. Hij vliegt er netjes om heen, dat verbaast me want we dachten allemaal dat hij er in zou vliegen. Hij vindt ons interessanterd dan de kerstboom. Dat is op zich wel heel erg mooi.

Groetjes

Mara

Wilma1

Hihi ....... de mijne bang  :-\ en de jouwe er netjes omheen vliegen  ;D goede opvoeding gehad van je  ;D
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3