Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Ineke

Ik zie nu pas de nieuwe lading foto's en ze zijn weer kleurrijk :D Je zou zo n kinderboek kunnen maken over jouw vogels. Zoals ze bij elkaar zitten lijkt t net alsof ze iets bespreken ;D

Mara

Hey Ineke

Misschien doen ze dat ook, ik spreek nog steds geen vogels, lol.

Is wel een goed idee trouwens...

Mara

Ineke

Waar gaat t eerste hoofdstuk over ;D

Wilma1

Ik heb eens even genoten van al die mooie foto's. Het is en blijft mooi om te zien, een genot!!!

Het werd wel weer tijd dat ik kwam buurten  ;)
  :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja, het werd inderdaad weer eens tijd, maar goed....Ik moet ook weer eens bij jou komen buurten. Ik lees wel altijd maar schrijf weinig.

Hoi Ineke,

Het eerste hoofdstuk? Misschien de rosella en de maiskolf? Of hoe ben ik hier beland....Of waarom zijn zij groot en ik klein?

Groetjes

Mara  ;D

Monky

Hi Mara,

Wat een heerlijke foto's!!
Wat zijn rosella's toch prachtige vogels, hè?
Jij hebt 1 valkje die ik echt super mooi vind. Het is een geparelde witmasker, maar er zit heel veel wit in de veertjes. Ik vind haar echt heel mooi!!

Je grasjes zijn ook schitterend.

Groetjes,
Monky

Ineke

Citaat van: Mara op 16 november 2006, 12:54:50
Het eerste hoofdstuk? Misschien de rosella en de maiskolf? Of hoe ben ik hier beland....Of waarom zijn zij groot en ik klein?
Groetjes
Mara  ;D

Et voila, je hebt de titels van je eerste drie hoofdstukken al!
Vooral de tweede en de derde lijken me n goed begin :D

Mara

Hoi Monky

Ja, ze zijn echt mooi he. En Truus is ook een schitterend valkje, echt wel.

Hoi Ineke

Dus de titels van de hoofdstukken zijn goed? Mooi zo....ik zal er eens wat bij bedenken.

Groetjes

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Wat een mooie foto's heb je geplaatst. En zo te zien ben je ook dol op wildkleurtjes! :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hey ManjaV,

Ten eerste, ja ik ben dol op mijn wildkleurtjes, waarschijnlijk omdat mijn eerste valkje een wildkleur was. En tja, die liefde is er gewoon. Ik vind mijn lutino's en witmasker ook geweldig hoor, begrijp me niet verkeerd!!

En dank je wel voor je compliment over mijn foto's. Ik doe mijn best! Komende week komen er weer nieuwe foto's aan.

Liefs

Mara

*Yvon

Hoi hoi

En hoe gaat het met Maraatje ?  ;) ;D
Ik zit al te wachten op je eerste hoofdstuk.  8)
CitaatDus de titels van de hoofdstukken zijn goed? Mooi zo....ik zal er eens wat bij bedenken.


Groetjes Yvon[/color]

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon,

Met mij gaat het wel goed. En met jou?

Het eerste hoofdstuk? Ow jee, ik zal eens kijken of ik er wat van kan brouwen.

Groetjes

Mara

Ann

Hey Mara

Het was weer even geleden, maar ik ben langsgeweest ;).

Je hebt enorm mooie valkjes. Ik hou ook van al mijn valkjes, maar mijn voorkeur gaat dan weer uit naar pareltjes :D.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

moonwitch (diana)

Hoi Mara

Wat een gezellige beestenboel heb je, leuk dat alles door en met elkaar in een voliere zit.
Leuke foto's allemaal.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mara

Hoi Ann,

Ik hou echt van al mijn valkjes, Chatima is gewoon echt een schatje van een wildkleur maar pareltjes hebben ook eigenlijk stiekem wel een voorkeur bij mij.

Hoi Diana,

Hoop dat het een beetje met je gaat meid! Bedankt dat je even bent komen buurten en dat je het zo'n gezellig boel vindt. Het is ook reuze gezellig hier hoor!!

Liefs

Mara