Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hey Ineke,

Ah zo, nu snap ik hem. Het ligt er echt aan hoe het licht op deze valt. Ze heeft rode oogjes en verder helemaal wit.....

Groetjes

Mara

Ann



Ken niets van mutaties van grasparkieten, maar ze lijkt precies licht (fluoricerend) groen op de(ze) foto.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Zoals beloofd aan Ineke, nieuwe foto's. Ik had ze gisteren al gemaakt, alleen door omstandigheden had ik geen zin meer om ze te posten. Gelukkig heb ik mijn schatjes om het verdriet draagbaar te maken. Geniet er maar van mensen.

Lekker samen op de schommel, Geelkop en Juf.


Gezellig met zijn allen op de trap.


Nogmaals mijn witte grasje...


Twee broers die de laatste roddels uitwisselen.


Oud koppel roodruggen...


En natuurlijk mag onze Pipo ook niet ontbreken op zijn gesloopte speeltuin.

trienke

Hoi mara

wat een leuke foto's heb je weer gemaakt :). Ik heb er van genoten.

Verder wens ik je sterkte met je verdriet :-*

Groetjes Trienke :-* :-* :-*

Mara

Hoi Trienke

Dank je wel voor je lieve reactie. Ik kom er wel bovenop, ooit een keer. Tot die tijd, we zien het wel he. Er zijn altijd ergere dingen en tja, voor mij is het misschien erg maar een ander denkt er anders over. Maar gelukkig heb ik mijn schatjes. Vooral Pipo is erg aanhankelijk en doet niets lievers dan bij je zitten, net alsof hij weet dat ik me beroerd voel.

Liefs

Mara

Wilma1

22 oktober 2006, 13:38:57 #290 Last Edit: 22 oktober 2006, 13:41:12 by Wilma1
Hoi Mara,

Ik kan weer "gerust" verder buurten ( hoop ik  ::)) zonder SPOOKY THINGS  :P ....eh, maar je verdriet...heb ik ergens overheen gelezen of niet begrepen ???

Ik zat je witte grasje te bekijken....ik had n.l OOK een spierwitte MET rode oogjes....een albino dus en heeeeeeel erg dominant  ::)....maar bij je laatste foto, van dichtbij, lijkt ie idd fluoricerend groen  :o....is ie door "straling getroffen" of zo  ;D wel heel erg mooi, moet ik toegeven.

De rest van de foto's vind ik ook om te "kwijlen" o, wat gaaf zo'n buitenvoliere....ik wilde het nooit, maar NU ??? kan haast niet wachten als ik ze bij jou zo zie genieten van ruimte en elkaar....en waar de roodruggen zitten is de ingang naar het binnen verblijf ??? dat vind ik n.l ook wel mooi met een "plankje als entree"  :D

Succes met je "zoektocht" wat je  verkapte witte voor "iets" is
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik heb gisteren erg slecht nieuws gekregen over mijn beste vriend, dat houdt in dat ik hem geruime tijd niet meer zal spreken en misschien zelfs wel nooit meer als hij het niet wilt. De situatie is erg ingewikkeld om hier uit te leggen en ik denk dat niet iedereen daarop zit te wachten, maar het doet me inderdaad heel erg veel verdriet en elke keer als ik het er over heb schiet ik weer helemaal vol.

Die witte...tja, straling...ik weet het niet....In elk geval niet door mijn straling...lol...ze is echt hartstikke wit met een gekke schijn er over heen, grappig joh!! Ze is heel erg lief, gelukkig helemaal niet dominant.

Het plekje waar de roodruggen zitten is de ingang naar mijn kleine nachthok, heb nog een groter voor de rosella's. Het kleine nachthok wordt volgend jaar of zo verbouwdt naar een 'nog groter dan het grote' nachthok omdat achter het kleine nachthok een soort van hobbykamer zit, deze tgaat weg en wordt vervangen door het nachthok.

Een buitenvoliere vind ik geweldig, en dan vooral een gezelschapsvoliere zoals die van mij. Het scheelt misschien ook dat ze al jaren bij elkaar zitten en dat doet de beestjes natuurlijk wel goed. Ik geniet er ook echt van, het fleurt me op.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik wilde je ook even



toewensen.

Groetjes anja

Mara

Hey Anja

Dank je wel, eigenlijk wel vreemd, volkomen vreemden wensen me sterkte terwijl vrienden die weten wat er aan de hand is, niets van zich laten horen.

Dank je wel, het meent veel voor me.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Klopt ik heb ook in heel vervelende situaties gezeten en vrienden lieten dan bijna niets van zich horen.
Maar in dit soort situaties leert men wel de echte vrienden kennen.

Groetjes Anja

Christine

Citaat van: elfelfje op 22 oktober 2006, 14:29:52
Hoi Mara,

Klopt ik heb ook in heel vervelende situaties gezeten en vrienden lieten dan bijna niets van zich horen.
Maar in dit soort situaties leert men wel de echte vrienden kennen.

Groetjes Anja

Men zegt soms: echte vrienden leer je kennen wanneer je ze nodig hebt! Ik heb hier enorm veel vrienden leren kennen, die wisten wanneer ik het moeilijk had!
Meestal reageren zoals Mara zegt dat vreemden mensen haar sterkte komen wensen. Zo leer je pas echte vrienden kennen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Big-Nigge

hey vrouwke,

ik vind de 2 broers grappig

dat ze roddelen misschien zegu ze

heb je daar lekkere stuk gezien ? die altijd voor ons Zorgt die nu een foto van ons maakt  ;D  ;D hihihi

gr Amy en Rocky  :-*
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Mara

Citaat van: Christine op 22 oktober 2006, 15:04:24
Men zegt soms: echte vrienden leer je kennen wanneer je ze nodig hebt! Ik heb hier enorm veel vrienden leren kennen, die wisten wanneer ik het moeilijk had!
Meestal reageren zoals Mara zegt dat vreemden mensen haar sterkte komen wensen. Zo leer je pas echte vrienden kennen!


Hoi Christine,

Dank je wel, ik voel me echt bijzonder slecht over de situatie maar ook over het feit dat mensen niet begrijpen hoe ik me voel, en zoiets noemen zich dan vrienden, echt onvoorstelbaar. Maar inderdaad, in een dergelijke situatie leer jij je echte vrienden kennen.

Dank je voor je lieve woorden.

Liefs

Mara

Hey Amy

Ik weet niet wat ze aan het bespreken zijn, maar het klonk erg vrolijk.

Groejtes

Mara

Ineke

He Mara, ik vind je foto's weer leuheueueueueuek!
De trap heb ik al eerder gezien, maar ik blijf m typisch vinden. Hoe ze er met z'n allen op zitten en tevreden kijken...doet mij denken aan t huis van Pipi Langkous, weet niet waarom.

Gezellig, knus, zorgeloos :) Ik geniet echt van jouw vogels :-*

Mara

Hoi Ineke

Ik heb twee van die trappen. En beide trappen vinden gretig aftrek bij zowel valkjes, als grasjes als alle andere gevederde vrienden van mij. Ik heb zojuist nog wat foto's gemaakt, zal eens kijken of er nog wat bruikbaars tussen zit.

Groetjes

Mara