Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

trienke


eefje nieuwenburg

bij mij reageert ook bijna niemand hoor je bent niet de enige :-*
ik vind dat je hele mooie jongen hebt gekweekt,echt een succesje waar ik best jaloers op ben!

bij mij heeft miepje toch 2 goeie eitjes gelegd,ik denk niet bevrucht maar goed ze eet ze tenminste niet meer op ;D

groetjes eefje

Mara

Mooi dat Miepje 2 eitjes heeft gelegd en ditmaal zonder op te eten.

En ik lees jouw dagboekje altijd, al weet ik niet altijd wat ik moet zeggen Eefje.

Groetjes :-*

Mara

Saar

hoi mara
hier heb je ook mooie foto's hoor!!
en ik krijg ook weinig reacties in m'n dagboekje
maar dat maakt niet uit. Zolang ik er maar plezier in heb :D

groetjes Saar :-*

febvisje

Hallo Mara

Ze zijn mooi gegroeid jouw kleintjes. Spijtig van je grasje, hoop dat hij rap beter wordt.
Ik heb de knoop doorgehakt en als je er nog altijd eentje zou willen afstaan, zou ik er graag een nemen.

Grt jane


eefje nieuwenburg

het is ook wat stil nu he,mensen zijn allemaal druk bezig met jongen enz.
ik had een tijdje ook geen tijd om overal te lezen en nu nog heb ik daar geen tijd voor maar zoals er al gezegd werd,als je er zelf maar plezier in hebt zit het wel goed.

ik lees ook veel meer dan ik schrijf want ik weet ook nooit wat ik zeggen moet ;D

groetjes eefje

Mara

Citaat van: febvisje op 26 juni 2006, 22:22:31
Hallo Mara

Ze zijn mooi gegroeid jouw kleintjes. Spijtig van je grasje, hoop dat hij rap beter wordt.
Ik heb de knoop doorgehakt en als je er nog altijd eentje zou willen afstaan, zou ik er graag een nemen.

Grt jane


Hey Jane

En ik zat hier maar vol spanning te wachten op antwoord....Ik wil er best een afstaan en dat zal met pijn in mijn hart zijn maar ik weet hoe veel plezier ik jou zou doen. Ik weet wel niet welk geslacht ze op het moment zijn, maar ik meen dat ie pas na de zomervakantie naar jou zou komen?

Groetjes Mara

Hoi Saar,

Mooie foto's he!! Ben ook echt trots op mijn kleine makkers. En ik heb er plezier in!!

Hey Eefje

Lol, ik weet ook nooit wat ik moet zeggen. Grinnik..

Groetjes

Mara

febvisje

Ik ben nog niet zeker wanneer. Ik dacht misschien al volgende maand, maar het kan toch na de zomer worden. Ik zal het even afwachten met Chicita en dan zien hoe dat gaat. Vanaf volgende week is mijn vriend in verlof, dan zou het gemakkelijker zijn om een dagje naar Nederland te komen.

Grt jane


Mara

Citaat van: febvisje op 27 juni 2006, 21:52:52
Ik ben nog niet zeker wanneer. Ik dacht misschien al volgende maand, maar het kan toch na de zomer worden. Ik zal het even afwachten met Chicita en dan zien hoe dat gaat. Vanaf volgende week is mijn vriend in verlof, dan zou het gemakkelijker zijn om een dagje naar Nederland te komen.

Grt jane


Misschien is het een idee om een keer wat af te spreken om elkaar in elk geval te leren kennen. Lijkt me ook wel gezellig hoor!!  ;)

Ik zou het echt leuk vinden als een van mijn valkjes naar jou zou gaan, ook al zal het wel heel moeilijk zijn. Maar mijn droom is nu eenmaal ooit een witmasker koppel van Riny en zolang ik niet uit huis ga (wat nog niet gaat gebeuren aangezien wachttijden van 2 jaar) wil ik dat toch thuis gaan realiseren. En tja, de voliere hier zit nu wel erg vol.

Laat me maar wat weten, ze zijn nog niet weg!!

Groetjes
:-*

Mara

febvisje

Ben je dan van plan om te kweken met dat witmasker koppel? Die zijn ook speciaal om te zien e?

Grt jane


Mara

Citaat van: febvisje op 28 juni 2006, 23:16:23
Ben je dan van plan om te kweken met dat witmasker koppel? Die zijn ook speciaal om te zien e?

Grt jane


ALs ik witmaskertjes ga halen, ja dan ga ik er misschien mee kweken. Weet het niet, aangezien tegenslag na tegenslag zich momenteel hier aan deze kant ophoopt.

Weet niet of het nog zin heeft om hier mijn verhaaltjes neer te zetten....weet het gewoon niet meer....

Riny

Hoy Mara
Waarom zou het geen zin hebben om je verhaaltje neer te zetten?
Zolang je het zelf leuk vindt moet je het blijven doen.
En ik denk dat er geen enkele hobbykweker op het forum is , die niet geconfronteerd wordt met tegenslag.
In al die jaren dat ik kweek, is er ieder broedseizoen wel iets wat tegen valt.
Wel moet ik zeggen dat ik er ieder jaar, beter mee om leer te gaan.
En daarbij, je hebt toch prachtige jonkie gekweekt dit jaar, dat is iets om trots op te zijn.
Groetjes Riny :D

Mara

Citaat van: Riny op  2 juli 2006, 12:56:42
Hoy Mara
Waarom zou het geen zin hebben om je verhaaltje neer te zetten?
Zolang je het zelf leuk vindt moet je het blijven doen.
En ik denk dat er geen enkele hobbykweker op het forum is , die niet geconfronteerd wordt met tegenslag.
In al die jaren dat ik kweek, is er ieder broedseizoen wel iets wat tegen valt.
Wel moet ik zeggen dat ik er ieder jaar, beter mee om leer te gaan.
En daarbij, je hebt toch prachtige jonkie gekweekt dit jaar, dat is iets om trots op te zijn.
Groetjes Riny :D



Mijn jonkies zijn prettig gestoord, gisteren heeft mijn vader de sproei installatie gebruikt waar de jongen bij zaten, nou werkelijk waar, die gekken wisten niet hou gauw ze onder het water moesten zitten.

En het is niet echt de tegenslag van het kweken, heb er maar 2 met de hand groot moetne brengen en dan alleen de laatste week voor het uitvliegen of zo....het zijn gewoon de dingen er om heen...*zucht*...kan het niet echt beschrijven maar ja, ik ben heel trots op mijn kleintjes

febvisje

Hoy Mara
Da's wel tof dat ze zo zot zijn van water. Een zalig zicht is dat dan iedere keer vind ik. De mijn zijn het hier ook soms als het erg warm is. Dan zijn ze precies vleermuizen, onderste boven hangen en zo. Spijtig dat je geen foto's hebt, dat zijn er altijd de beste.  ;)

Grt jane


Riny

Hoy Mara
Ik ben heel benieuwd hoe het met jou en je valkjes gaat, in het ''zonnige zuiden''
Groetjes Riny :D