Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

trienke

Hoi mara

wat lief. Gefeliciteerd met je 1e jong en de 2e komt eraan.

wat de mutaties kunnen worden.

Rode ogen lutino.

zwarte ogen wildkleur, gepareld en bont.

Groetjes Trienke

Mara

Volgens mij heeft ie donkere ogen....het wordt zo spannend. Het tweede eitje was al behoorlijk aan het tikken. Zal morgen vroeg foto's maken (ik heb geen digitale camera, alleen een mobiel met camera) en die morgen nog proberen te plaatsen.

Ik ben aan een kant zo blij maar aan de andere kant maak ik me zorgen want het kan ook nog mis gaan, maar daar wil ik niet aan denken.

Liefs

Mara

Wilma1

Hoi Mara....of een beetje mamma Mara  :D

Wat voelt dat goed he.....en wat een mooi popje is Do...incl. haar naam.  En je krijgt ook "les" in de mutatie's zie ik  ;D...hopelijk snap  jij het sneller dan ik, maar ik heb als excuus....leeftijd  :P....jij bent nog een jonge "bloem" dus die info komt bij jou sneller aan in het koppie  ;D...

Nu maar geduldig wachten naar het volgende jong....goed in de gaten houden met voederen hoor, want met meer jongen blijven de jongste vaak wat achter.....zo heb ik Melody moeten bijvoeren en DAT WAS LEUKKKKKK  :P !!! Ik heb hem nog en hij is naar mij heel lief en ook brutaal en "dwingend"   ::)  als ie iets wil.....daaraan merk ik dat ik hem met de hand grotendeels heb groot gebracht  :D :D :D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma,

Het is erg leuk zo'n klein donsje en ik ben heel blij met die kleine. Het is zo leuk en ik hoop dat ik mam en pap kan overreden om er zelf nog twee binnen neer te zetten.

Groetjes

Mara

p.s. ik snap het met de mutaties ook nog niet helemaal hoor ;)

Wilma1

Je pap en mam worden vanzelf "verliefd" op zo'n hummeltje en wat is er dan leuker er binnen bereik van te genieten....je zegt gewoon dat je mee helpt stoffen en voila ;D ;D ;D
:-X Oeps wat zeg ik nu  ::)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

We hebben er al twee binnen, Lotje en Punky waarvan Punky weer eens zo'n afdankertje is....

Wilma1

Zielig he, dat sommige mensen dat zo makkelijk kunnen doen, maar ze zitten nu goed op hun plekje als ik alles zo lees!

Als ik alles van te voren wist had ik geen grasjes maar meteen valkjes genomen, maar de grasjes wegdoen......GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DIE DAAR AAN DENKT...NO WAY!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Ik hou heel veel van al mijn dieren, we hebben dan de voliere, twee valkjes binnen en een hond uit het asiel. Ik hou van ze allemaal (de ene natuurlijk wat meer dan de andere).

IK ga morgen foto's maken en probeer elke dag een update te geven, zal wel wat moeilijker gaan op de dinsdag en donderdag, dan moet ik namelijk lang werken. Maar ga mijn best doen.

IK BEN TROTS!!!!!!!!!!!!

Christine

Citaat van: Mara op  8 mei 2006, 20:53:33
Ik hou heel veel van al mijn dieren, we hebben dan de voliere, twee valkjes binnen en een hond uit het asiel. Ik hou van ze allemaal (de ene natuurlijk wat meer dan de andere).

IK ga morgen foto's maken en probeer elke dag een update te geven, zal wel wat moeilijker gaan op de dinsdag en donderdag, dan moet ik namelijk lang werken. Maar ga mijn best doen.

IK BEN TROTS!!!!!!!!!!!!

Ik kan best wel geloven dat je trots bent! Een hond uit een asiel nemen zeker!! Daar heb ik enorm veel bewondering voor!! Wat voor ras en hoe noemt die hond??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Het is een blonde bouvier die naar de naam Oscar luistert.

Mara

Lieve mensen,

Nogmaals bedankt voor de lieve reacties. Morgen horen jullie meer over mijn donsje. Heb al een naam in gedachten maar ik wacht nog heel even...

GRoetjes en welterusten

Mara

Christine

Citaat van: Mara op  8 mei 2006, 21:29:02
Lieve mensen,

Nogmaals bedankt voor de lieve reacties. Morgen horen jullie meer over mijn donsje. Heb al een naam in gedachten maar ik wacht nog heel even...

GRoetjes en welterusten

Mara

Ik wacht vol spanning af!! Wie weet wordt het 2de geboren op dezelfde dag als mijn 4de!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marga

hoi mara
gefeliciteerd met je donsje
ben benieuwd  wat voor naam die krijgt
en naar de foto s
heel  veel plezier met je kleinne donsje
groetjes marga

Mara

YEah yeah yeah, vanmorgen toen ik mijn vogeltjes ging voederen vond ik...EEN TWEEDE DONSJE!!!!!

Yeah ook gele donsveerstjes. Mam liet zich niet echt wegjagen maar heb toch twee donsjes gezien!! Ik ben heel trots.

Het eerste donsje ga ik waarschijnlijk Mapiya noemen. Dat is de Sioux naam voor de hemel. Ik vind het een mooi en vooral aparte naam.

Foto's volgen z.s.m.

Groetjes

Mara

marga

hoi mara
gefeliciteerd met je 2 de donsje
wat een mooie naam  voor je eerste donsje
ben heel benieuwd naar de foto s
groetjes marga