Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het gedichtje. Ik kom zaterdag dat clowntje even lenen...

Hoi Monique

Wat zie ik nu...Ik kom er aan gevlogen!

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dat is goed.

Groetjes Anja

margreet

hallo Mara,

Wat een vervelende situatie, Vond je voliere zo prachtig met al die verschillende vogels.
Zijn ze nog niet jong genoeg om aan een andere partner te wennen, klinkt misschien hard, maar soms maken wij ons meer zorgen dan zij (de vogels).
Al is een goed tehuis altijd een pre.
Hoop voor je dat het probleem zich oplost.

groetjes Margreet

*Yvon

Hoi hoi

Hoe ist nou allemaal?
Weet je al of je op het 2de gesprek mag komen?
En hoe ist nou met Pino ?
Hopelijk is dit een tijdelijk iets en kan hij daarna weer lekker terug bij de andere.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Margreet

Het probleem ligt niet alleen bij de rosella's. Het popje van Chatima is er zo aan dat als Chatima haar niet wil kroelen, ze aandacht gaat trekken. Denk dat het inderdaad broeds gedrag is en dat het wel voorbij zal gaan.

Hoi Yvon,

Met Pino gaat het goed, hij zat gisteren de geplukte valk te voeren. Ik heb nu een popje apart zitten, zij zat het valkje ook echt achterna. Maar het is nu alweer rustiger. Ik hoop echt dat ik iemand kan vinden die haar een goed tehuis wil en kan geven, want ze is best wel lief hoor.

Mara

Bello

Hoi Mara,

Het was heel leuk je eens in het echt te zien en het was een keigezellige middag!!!

Is voor herhaling vatbaar  ZEKER WETEN!!

Groetjes Dorothé

ps hoe is het met Oscar?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

marga

hoi mara
fijn dat jullie zo genoten hebben vanmiddag
groetjes marga

Mara

Hoi Dorothé

Het was inderdaad heel erg gezellig!! En inderdaad voor herhaling vatbaar.

Met Oscar gaat het in elk geval al iets beter, hij loopt tenminste weer normaal, dat is al heel wat.

Hoi Marga

Het was echt gezellig, dank je wel. Het is leuk om de gezichten bij de namen te zien.

Groetjes

mara

*Petra*

Hoi Mara,

Ik kwam er vandaag achter dat dit niet je echt naam was  ;D.
Maar misschien heb ik wel niet goed opgelet..
Heb niet zo veel met je gekletst, maar het is ergens ook best een beetje vreemd. je weet best veel van elkaar, kent de ander wel een beetje, van het forum, en dan toch al die vreemde gezichten in één kamer. Dan ben ik ook weer niet zo, dat ik honderduit kan vertellen, maar luister meer  ;D ;D. Wil niet zeggen dat ik het heel erg leuk vond, en zeker ook om een beeld te  krijgen met wie je nu aan het schrijven bent  ;).

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Soms heb je een "hoofd" in gedachte ( hè Eugenie  ;D blond of zo  :P) en lijkt het ineens heel anders  ;D ;D ;D blijft altijd verassend en leuk...fijn dat het gezellig was!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Petra

Het was ook gezellig druk he, en je zat zo'n eind van me vandaan. Maar het is inderdaad leuk om een gezicht bij de naam te hebben.

Hoi Wilma,

Tja, blond ben ik echt niet....weet nog steeds niet hoe je daarbij kwam maar goed, je weet nu hoe ik er uit zie!!

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Mara,

Het is idd voor herhaling vatbaar en ook ik heb genoten en vond het heel erg gezellig.
Nu hebben we tenminste al een paar gezichten bij de namen.
Ik vond ook Demi een superlieve meid.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Zeker voor herhaling vatbaar. Ik moet zeggen ik kan nog steeds niet alle namen onthouden van je valkjes.... :-[

Mara

Mara

Hoi hoi

Ik heb nog wat foto's, zojuist gemaakt. Ben niet in de voliere geweest maar er buiten.

Groetjes

mara

En wat foto's van mijn valkjes binnen...

Dit is Lotje....Maar is een mannetje.

En twee keer Punky.

Anja

Hoi Mara,

Geeft niets hoor van de namen. Ik ken bij jou vogels ook niet alle namen hoor.
Het zijn weer prachtige foto's moet ik zeggen. Ik vind jou bonte valk van buiten wel wat op mijn Yeuntje lijken.

Groetjes Anja