Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Diana

Dank je wel, het is echt een heerlijke gekke bende!!

Hoe is het nu met je tweeling?

Groetjes

mara

*Yvon

Hoi hoi

Nou ik ben ook wel benieuwd hoe die 4 erbij zitten.  ;) ;D
Misschien moet je maar eens een dagje in de voliére gaan staan/zitten  :P ,dan gaan ze vanzelf weer hun gangetje en kan jij leuke filmpjes en fotoos maken.  ;D ;D ;D (geintje)
ik hoop dat het je gaat lukken om een leuke foto daarvan te maken.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

tamara

he mara,

hoe is het met je??
Met mij wel goed! NOg bedankt voor je bericht in mijn dagboek.
Echt super dat het al zo goed gaat met het tammaken van tequila en amigo he??
Alleen het uit de kooi halen is nog echt een ramp.
Ik moet amigo met de volle hand pakken en tequila uit de kooi jagen. Terug in de kooi zetten gaat wel al heel goed.
P.S. ik ga vanmiddag weer voor een nieuwe aanwinst voor mijn beestenbende kijken.
Ik ga vanmiddag voor een paard kijken!!
Ik rijd al mijn hele leven paard maar de laatste 3 jaar heb ik geen tijd meer gehad.
Ik heb nu de optie om een paard te kopen voor een redelijke prijs dus ik ga vanmiddag kijken.
Ik ben kei benieuwd, ik laat het je wel weten hoe het afgelopen is.

groetjes tamara en tequila en amigo

Mara

Hoi Tamara

Nou nou, nog een uitbreiding voor je beestenboel? Spannend hoor, ben erg benieuwd. Ben zelf best wel een liefhebber van paarden maar ik rijd geen paard. Laat het me zeker weten.

Ik ben van plan om op mezelf te gaan, en dan valkjes mee te nemen. Het ligt eraan hoe gauw ik kan gaan verhuizen....maar anders neem ik Binky van Wilma mee met of Sunny of Lucky (of alledrie) en anders misschien als die drie van Wilma te lang in de voliere zitten en te goed gewend zijn, neem ik misschien jonge, tamgemaakte valkjes van Riny. Want die blijven me echt wel trekken. En dan heb ik er ook plaats voor. Net een mooie kooi gezien bij de dierenzaak voor €199. Best prijzig maar wel mooi.....Ik eerst kijken of ik het allemaal kan opbrengen en dan pas plannen maken, kan het me ook niet tegenvallen als het niet gaat....ik weet toch dat het me dan evengoed tegenvalt hoor...ben er nu al zo lang mee bezig.

Vanmorgen hingen al mijn grasjes in de draad. Het regende en zij waren zich heerlijk aan het douchen, ook Suus, mijn witmasker hing er tussen. Heb er een filmpje er van gemaakt, maar ik moet even kijken of het goed te zien is.

Groetjes

mara

Anja

Hoi Mara,

En weet je al of het filmpje gelukt is?
Ben erg nieuwsgierig.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik ben net pas thuis....denk dat ik daar morgen naar ga kijken...dus ik hou je nog even in spanning  ;)

Groetjes

mara

Mara

Weer een foto update van 25-02-2007:

Actiefoto van Do'tje:

Do en Pinky voor de ingang van het nachthok waar ze hun (nep)eitjes hebben liggen:

Citroentje en Snoetje:

Het 'beruchte' fluoriserende grasje:

Grijs grasje:

Pipa, fluoriserend grasje en Pasteltje:

Prins en Debbel.

Truusje slapend.

Oude rosella, vader van Pino.

Jonge, rosella pop die aan het spelen was.

En nu wat foto's van Pino, mijn geweldig lieve rosella.

Pino voor het nachthok:

Algemene foto's van Pino:

Pino wilt niet op de foto.

De filmpjes komen later vandaag. Heb er drie om te uploaden.

Groetjes

mara

aad

hoi mara

Pino wil niet op de foto?? of je kan het niet  ;D ;D ;D

groetjes aad ;)

Mara

Whahahahaha.....Pino wilde echt vandaag niet op de foto. Normaal wilt hij altijd op de foto.

GRoetjes

Mara

kimmie

Heey Mara,

Wat een leuke foto's!!
Do'tje is mooi zeg :D

Ben benieuwd naar je filmpjes...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Mara

Hoi Kimmie

Het eerste filmpje is van Lotje, mijn valkje dat binnen zit. Hij houdt heel erg van Duitstalige muziek en zingt met een bepaald liedje graag mee.

Groetjes

mara

Mara

Filmpje van de rosella's, dat geluidje!

Wilma1

Ik zit boven en daar doet de flashplayer het niet....grrrrrrrrrrrr......ga ze zo beneden kijken, , maar je foto's zijn heel leuk...ik blijf de grasjes ook leuke vogels vinden  :D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Leuke filmpjes, hoor Mara. Grappig om dat gekwebbel te horen.

groetjes, Hennie

Wilma1

Aaach wat lief....ik vind het prachtig, zoveel verschillende geluidjes te horen in 1 voliere....Ik hoor OOK een MARAvogel  ;D....maar ik moet verder aan de knutsel, anders komt het niet af he?!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3