Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Een foto van de beukensnippers op het stoepje.


Pearly Sunshine


Pino


Pino en Chatima


De Rosella's


De grasjes samen eten...


Truus met de krullers...


De filmpjes komen nog.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik vind het elke keer weer prachtig jou foto's. Alles zo lekker door elkaar en ze accepteren elkaar gewoon. Machtig mooi hoor.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Dank je wel...Ze verstaan zich niet altijd evengoed hoor....

Een klein filmpje

Het eerste filmpje.

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik heb weer genoten van je filmpje hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik moet nog een filmpje uploaden...maar dat ging niet echt goed.....Komt nog wel.

Mara

Caroline

Ah, fijn, moeder en baby weer lekker thuis!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara


Wilma1

Citaat van: Mara op  4 februari 2007, 12:53:53
wilde ook nog een armbandje met naam geven, maar de andere peettante was me voor....Dus op naar iets anders...

mara


:o Dat gebeurt maar weinig...ik geef heel vaak een armbandje met naam, bij een geboorte en is mij nog niet overkomen dat iemand me voor was  ::) gelukkig  :P

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Leuk is dat he,als vrienden of fam. ineens niet op je verjaardag kunnen komen.  :-\
Dat hadden wij ook op ons kleine bruilofsfeestje.  :-\
En die gene die er waren hadden allemaal plannen voor de zondag en moesten dan heel vroeg op,dus optijd naar huis.
Wat een feestgangers ¡¡  8)
Maar goed,hopelijk was het toch gezellie.
En wat fijn dat Ivanka en mams naar huis mochten.
Nu misschien een hele leuke pop kopen??  ;) ;D
Je hebt weer hele leuke fotoos en filmpje geplaatst.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Wilma,

Ik wilde dus een armbandje geven omdat ik zelf dat ook gekregen heb.....Maar ik heb iets anders...even doorlezen...

Hoi Yvon,

Ik ben er aan gewend dat mensen niet komen als ze het beloofd hebben. Erg is dat eigenlijk....maar goed...

Ik heb een hangertje gekocht, Ivanka's en mijn sterrenbeel, Waterman. Nog geen kettinkje erbij maar een speldje zodat ze het toch kan dragen.

Dank je wel voor de complimentjes over film en foto's!

Mara

tamara

he mara,

Hoe is het met ivanka en je schoonzus. Wat jammer dat de andere peettante je voor was met dat armbandje.

hier is alles wel ok. Heb momenteel kei druk met werk en andere dingen. Ben bijna elke dag weg. Deze week heb ik sowieso geen tijd meer om op de chat te komen. :-\
Ik hoop dat ik volgende week wat meer tijd heb.
Amigo en tequila zijn nog steeds erg schrikachtig. :(
Behalve dat ik momenteel weinig tijd voor ze heb omdat ik het zo druk heb vind ik het ook erg balen dat ik geen vooruitgang boek met ze.
Ik zou zo graag willen dat ze tam zijn en lekker rond kunnen vliegen maar het valt me allemaal beetje tegen.
ik heb ze nu twee maanden en ze hebben nog steeds niet los kunnen vliegen enzo. Nu zitten ze de hele tijd maar in hun kooi. Dat is voor hun niet leuk maar voor mij ook niet echt.
Ik wilde juist graag valkjes zodat ze lekker op mijn schouder enzo konden zitten.
Sorry, ik heb op dit moment gewoon ff een dipje zoals je wel kunt lezen. :-\

groetjes tamara en tequila en amigo

Mara

Hoi Tamara

Ik snap het helemaal...Ik geef morgen even een uitgebreide reactie, ben net terug van werk, doodmoe en ga me lekker douchen en naar bed~!!

Groetjes

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Een leuk hangertje/speldje geven is ook een leuk idee. :D
En hoe gaat het met Mara en de vogeltjes?

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

ik wilde eigenlijk ook weten hoe het met je gaat. Ben je een beetje uitgerust van alle drukte?

Groetjes Anja


Mara

Hoi Anja en Yvon,

Met Mara gaat het wel goed hoor, nog steeds een beetje moe en met twee zware weken voor de boeg zie ik even niet dat het echt gaat veranderen. Maar goed, ach, met de vogeltjes gaat het goed. Mijn moeder vroeg wat voor soort vogels ik had, of het toevallig watervogels waren. Haha, alle 35 vogels waren dus vanmorgen kliedernat. Als ze langskwamen vliegen dan werd je zelf dus ook nat. Ik was er jammer genoeg niet bij omdat ik vanmorgen om 7 uur ben begonnen. Maar verder gaat het allemaal zijn gangetje.

En met jullie?

Ik zal zo nog wat foto's plaatsen van de sneeuw van gisteren.

Groetjes

Mara