Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Dakdekker geweest...gelukkig...want als je moet eloven komt er ERGENS sneeuw in het weekend, of vanaf morgen....hier nog geen volkje gezien  >:(

Wat heb je in vredesnaam gedaan met je hand dat die vinger groen wordt  ::) ;D gevaarlijk meisje hoor  ;)


Ik krijg momneteel zo weinig notificaties dat ik veel dingen mis en vergeet te kijken op "ongelezen berichten", waar je alles makkelijk kan overzien  ::)......
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik ken het probleem met de notificaties....

En wat ik gedaan heb, we hadden achter nog pannen liggen voor het dak op het woonhuis en pap had een pan te weinig gehaald en die moest ik dus even halen. En daar bij heb ik mezelf schijnbaar gestoten of zoiets.

Mijn vinger is nu ook weer erg koud, eigenlijk de hele hand en voelt ook niet echt goed aan....maar zal wel goed komen.....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Zou het toch maar in de gaten houden hoor met je hand.
Heb je het niet gevoeld toen je je hand hebt gestoten?

Veel sterkte ermee.

Groetjes Anja

Caroline

Inderdaad een vreemd vingertje, eventjes goed in de gaten houden.

Fijn dat de dakdekker is geweest, en sneeuw?? Nee, hier in VEghel ook nog niks hoor.

Ik ben weer een dagboekje verder, groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Kan je niet beter een foto laten maken van je vinger??
Wij willen ook sneeuw !!  :-\ ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Hoe is het met je vinger?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anje, Caroline en Yvon,

Met het vingertje gaat het goed. Het blauwe is er bijna vanaf en de zwelling ook. Het lijkt eigenlijk meer dat er een adertje is gesprongen.....

Verder gaat het hier wel goed. Bij gekletst met Wilma gisteravond en weer helemaal op de hoogte van alles wat er speelt.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Fijn te horen dat het goed gaat met je vinger.

Kijk eens wat wij net hebben gekocht.



Hoop dat je het niet erg vind dat ik dait in je boekje zet.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Nee hoor ik vind het helemaal niet erg.

Wat een schatje zeg. Is het een hij of een zij? En hoe oud is deze kleine lieverd?

En wat zegt Yukkie er van?

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Het hondje van Anja heet Pukkie  ;D.
Maar snap wel dat het verwarrend is .. ;D
Ik lees net van je vinger, als het niet vooruit gaat, zou ik ook eens een foto laten maken..

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

tamara

he mara,

hoe is het nu met je vinger??
En ben je ondertussen al tante geworden??
Ik heb het kei druk gehad deze week en ook dit weekend ben ik eigenlijk de hele tijd weg.
Ik kom volgene week weer op de chat.

groetjes tamara en tequila en amigo

Wilma1

Citaat van: Peetie op 27 januari 2007, 10:23:38
Hoi Mara,

Het hondje van Anja heet Pukkie  ;D.
Maar snap wel dat het verwarrend is .. ;D
Ik lees net van je vinger, als het niet vooruit gaat, zou ik ook eens een foto laten maken..
Groetjes Petra  :D


IS YUKKI geworden... ;D Ze kunnen geen andere VOORletters meer zeggen dan een Y  ::)  ;D ;D ;D ;D ;D

Hey Eugenie,
Hoe is het met de volieredakdelen, sneeuwvast mag ik hopen  ;) want bij jullie is sneeuw gevallen, begrijp ik....hier niet 1 vlokje  :-\.....

En idd die vinger, daat dat beter nu ???

Nog een paar daagjes en dan krijg je je mooiste kado  :D wat niet iedreen krijgt op een verjaardag  ;D
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

Doggy is een zij en ze is 8 weken jong. Yukkie moet er nog wel erg aan wennen.

Petra,

Pukkie heet Pukkie maar Yukkie staat leuker. Dan zou ik eigenlijk van Doggy, Yoggy moeten maken  ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Petra,

Ik weet dat het hondje van Anja Pukkie heet maar in het kader van de 8 Y-tjes....

Hoi Tamara,

Het geeft niet dat je het druk hebt. We zullen elkaar wel weer gauw op de chat spreken. En nee, ik ben nog geen tante.

Hoi Wilma,

Pap is nu bezig het dak verder lekvrij te maken maar het is hier koud. Gisteren alleen maar natte sneeuw gehad.

Hoi Anja

Eigenlijk zou je er Yoggy van moeten maken....maar Doggie klinkt veel leuker.

En dan nu even een update betreffende de volgende dingen:

- Mijn vinger, hij is donkerrood naar het paarse toe. Ik kan de vinger verder wel gewoon gebruiken en ik kan hem gelukkig weer buigen. Verder doet het niet echt zeer alleen als ik iets heel stevig vast pak.

- Mijn tante zijn of worden....Tja, dat wordt dus voorlopig even niets. Mijn schoonzusje is nu al 11 dagen over tijd en het gaat nog tot dinsdag duren voordat ze ingeleid gaat worden en tja....dan zien we wel. Ik heb vanaf het begin geroepen dat de baby op mijn verjaardag zou komen en misschien ga ik nog wel gelijk krijgen....

En met de vogeltjes buiten gaat het goed, ze hebben het druk en de beukensnippers waren een supergoed idee. Waar de snippers liggen zitten ze nu veel meer op de grond. Dus het was zeker een goede keuze.

Liefs

Mara

Mara

Hoi iedereen

Vandaag was het weer schoonmaakdag, altijd op zondag maar dat houdt ook in dat ik foto's kan maken omdat ik dan veel tijd heb voor mijn schatjes. Ik heb zelfs wat filmpjes gemaakt en ben nu aan het proberen die te uploaden by YouTube. Hoop dat ik er uit kom....Dus niet....ik krijg geen video's geupload met YouTube.... :'(. Kan iemand me misschien helpen?

Maar goed, hier komen de foto's!!

Hier zitten vier van mijn grasjes zich te goed te doen aan het brood.


Mijn albino grasje.


Nogmaals het albino grasje met oude Snoetje en haar mannetje, Citroentje.


Hier zie je Chatima (wildkleur man) en Pearly Sunshine (geparelde lutino pop), beide eigen kweek.


Citroentje in vergroting.


Hier zie je Chatima (wildkleur man) en Truus (cinnamon geparelde witmasker pop) hoe ze elkaar kroelen...En Chatima jaagt normaal iedereen weg.


Mijn oudste wildkleur, Geelkop.


Nogmaals Geelkop.


Een jong grasje, de grijze en Kop Toe.


Een rosella die eigenwijs is en niet op de foto wil.


Met z'n allen...met z'n allen...met z'n allen vieren wij vandaag feest.


Wederom Pearly Sunshine.


En nog een keer...Pipa!!


Samen op de ladder.


Pasteltje, Citroentje en Pipa.


Meer foto's komen eraan!!

Mara