Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Mara,

Ik wens je hele fijne kerstdagen toe!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

lynette

Hey Hey

een fijne 2e kerstdag gewenst  :-*

Groetjes Lynette en de valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje

Dierenfreackske

Hoi Mara , hoe gaat het met de valkjes ? Hopelijk is alles goed daar ook, is het daar ook koud in de voiliere ? En ga je nog met Beau naar de hondenschool ? Ik heb een bodywarmer gekocht van mijn hondenschool , heel handig voor hun apportjes in te steken en snoepjes (kaas )  Hoe is het met de oudere vogeltjes ? Grtjs Ann

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de lieve en vooral ook mooie kerstwensen. Ook iedereen die me een kaartje via de post gestuurd heeft, dank jullie wel daarvoor. Was elke dag een verrassing. Met mij gaat het even in het algemeen wat minder maar het komt allemaal goed.

Hoi Ann

Hier is alles prima. Met Beau gaat het ook goed. Ik heb altijd een jas aan van het hondenvoermerk CHAMP. Deze is ook erg handig op het veld, water- en winddicht. Erg handig dus. Ik ga nog elke week met Beau naar de cursus. Al hebben we nu 2 weken kerstvakantie. Ik doe nu met haar Breitensport en het bevalt super.

Hoi hoi

Voor de liefhebbers, ik heb nog foto's. Veel plezier.

Mijn nagels..... :-[

Er volgen nog meer foto's.

mara

Anja

Nog meer Yesssssssssssssssssssssssssss

Deze waren al prachtig.

Liefs Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Ik vond ze niet zo mooi, kan gewoonweg niet zo goed uit de voeten met mijn Sony camera.  :-X Maar dat zal ook nog wel goed komen. Moet er mss nog steeds aan wennen.

Hoi iedereen

Hier komt de rest van de foto's.

Mara

Zo, dat waren alle foto's. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.

Groetjes

Mara

Kimm

hele mooie foto's mara!  :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat een gezellige foto's van je valkjes , grasjes , en andere vogemtjes , heel  mooi hoor , en wat zitten ze daar lekker gezellig bij elkaar he , en ook de grasjes , aan de wilgentakjes , heel leuk he ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Mara,

Hele leuke, mooie en gezellige foto's heb je weer gemaakt van je schatjes  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Mara , he , wat een toevel hier , 365 bladzijden , dat is net 365 dagen in een jaar en we zijn toevallig de laatste dag he, veel plezier vanavond hoor en een goed eindejaar, grtjs Ann

♪ Marlies