Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Dat klinkt niet best.
ongelukje met de fiets.

Hoop dat je snel weer helemaal fit bent.

En super balen dat je een donsje heb moeten begraven.

En tuurlijk beter laat dan nooit.
Hartelijk gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Yella.

Mara

Hoi Jeannine

Het was ook niet tof hoor, vallen met de fiets. Heb er nu nog steeds last van, vooral met staan maar het lopen gaat redelijk. Wel loop ik nog met een knie die niet helemaal kan buigen maar het gaat al met al redelijk goed nu. Tja, van dat donsje, dat was super balen. Heb ook geen eitjes meer gevonden sinds ik er een nepeitje heb neergelegd.....

Hoi iedereen

Ik heb VAKANTIE!!! Yes yes, eindelijk, wel maar 2 weken, maar ach, dat vind ik niet erg. Een paar leuke uitstapjes in het vooruitzicht waarvan de eerste dinsdag, dan ga ik naar de Efteling met Lisa en een andere vriendin van me.

GRoetjes

Mara

Caroline

Fijne vakantie en een fijne dag dinsdag.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Dank je wel. Ik heb er echt zin in.Vanavond eerst een bbq, ben nu mijn nagels aan het doen (kunstnagels) want in de vakantie mag dat, normaal niet ivm mijn werk. Hihi, helemaal in stemming.

Mara

Hermien

Valkjesnagels  ;D 
Fijne vakantie. Ik hoop dat je mooi weer gaat krijgen.

Mara

Hoi Hermien,

Haha, valkjesnagels. Al moet ik zeggen, ze zijn nog vrij lang voor mijn doen. Goed drogen en dan morgen vijlen.  ;) Ben benieuwd of ze de Efteling overleven, hihi.

Ik hoop op mooi weer, dus als jij daar ook op hoopt, moet het goed komen.

Hoe is het met je 'vliegtuig'?

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , prettige vakantie hoor meid , eindelijk  he en geniet maar dinsdag op je dagje Efteling , het is er heeeeel leuk !
Wens je Lisa ook een fijne dag he !
Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Mara,

Een hele fijne en zonnige vakantie gewenst !! Goh hee, wat lief van je om Lisa van Ton en Anja mee te nemen naar de Efteling, .... echt toppie van je hoor  :-*

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Yella, ze is maar lekker verwend met valkjesbrood en een uitgebreide kroelsessie !

Ik hoop dat het inmiddels weer een stuk beter met je knieën gaat, echt vervelend dat je met de fiets zo gevallen bent  :-\ Vanaf nu ga ik je boekje ook weer proberen te volgen  :D

Groetjes, Karin

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Mijn 'Vliegtuig' maakt het uitstekend hoor. Al willen ze er nog niet echt aan dat ze een broertje krijgen. Goofy riep gisteren toen ik het vertelde "Nee hoor!" en Silvo gedraagt zich ineens weer als een babyvalkje en bedelt om extra aandacht. Alleen Gabber zit er geloof ik niet mee. Die ouw sukkel vindt alles goed, zolang hij maar als enige op mijn hand mag blijven 'wiebelen'.

;D   ;D   ;D
        ;D

Wilma1

Hoi Eugenie,
Fijne vakantie en leuk een dagje Efteling  :D ik zal duimen voor droog  weer  ;)

Mooie handtekening heb je zeg  :D
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi iedereen

DAnk jullie wel voor de leuke reacties. Helaas kreeg ik net minder leuk nieuws, Lisa kan helaas niet mee naar de Efteling, ze heeft een keelontsteking. Maar ik heb haar beloofd dat we alsnog een andere keer gaan. Ik ga wel naar de Efteling met een vriendin van me die ook al meeging, dus graag duimen voor droog weer en Lisa, we gaan echt nog een keertje naar de Efteling!! Beloofd.

Ik heb foto's gemaakt in de volieré, niet zo heel veel foto's vandaag, pap had nog dingen te doen en anders kon ik niet meer de volieré in of uit, dus heb even wat minder foto's. Maar aangezien ik vakantie heb, zal dat deze week beslist nog wel goed gaan komen.

Met mijn knieën gaat het alweer wat beter, fietsen lukt nog niet zo goed. Het buigen en dan weer strekken is wat lastig maar komt allemaal goed. Ben alweer een kunstnagel kwijt, de andere heb ik bijgevijld en die zien er super uit. Heerlijk gegeten gisteravond en het was erg gezellig.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik kom je even een fijne vakantie wensen!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi mara,

sneu voor lisa dat ze nu ziek is.

maar maak er wat leuks van.
fijn dat het wat beter gaat met je knieeen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

We gaan er zeker wat leuks van maken en Lisa zal in onze gedachten zijn, ik had haar graag meegenomen, we hadden er allebei reuze zin in. Nu verschuiven we het gewoon.

Er komen zo nieuwe foto's aan.  ;D

Mara