Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hopi Mara , nog meer foto's , en wat voor een , wat lief zeg ! Heerlijk om naar te kijken , wat een mooie foto's weer !
Ze hebben het daar wel naar hun zin he ! Grtjs Ann
Komt het filmpje er ook aan ?  Ik ben al benieuwd hoor !



Mara

Hoi Ann

DAnk je wel voor het compliment, het filmpje komt er nu aan.

Groetjes

Mara


Anja

Yubel gefeliciteerd met je eerste verjaardag :-* :-* :-*

Hoi Eugenie,



Volgens mij is de vogel rechts behoorlijk in de rui of niet?

Geweldige foto's weer. Ik heb weer genoten.

Het filmpje...........................niet te filmen wat er hier gebeurde.
De valkjes hier leken het fluitje van Yubel wel te herkennen en gingen helemaal uit hun dak.

Doggy met haar neus op het beeldscherm want er is op de achtergrond een speelpiepje te horen. En maar kijken waar het was.

Groetejs Anja

*Manon*

Yubel vandaag jarig??

Van harte gefeliciteerd Yubel, wat ben jij al een grote valk zeg  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Lisa

Yubel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een super valkjes feestje van!! ;D :D

Ook Yingo Yunah Yobi en Yelo zeggen hartelijk gefeliciteerd :-*

Super mooie foto's Eugenie en het filmpje ook.

Liefs Lisa

Marc van de Kuifjes

Proficiat Yubel met je verjaardag! :D

Enneuh... het zijn inderdaad niet "érg" veel foto's, het zijn er maar "gewoon" veel! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

irma

Hoi Mara,

mooie foto's weer en gefeliciteerd met je valkje Yubel.

groetjes Irma


Gloria en Lujo

Kaatje

Hoi Mara,

Wouw,

Wat een berg mooie foto's heb je geplaatst zeg, ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken en ik heb er vreselijk van genoten, .... wat heb je toch prachtige vogels en een prachtige volière !

Mooie camera ook hoor !!

Wat een enorm leuk filmpje van Yubel, .... en dan lees ik ook nog dat Yubel jarig is vandaag  :D

Anja en Mara

Nogmaals van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Yubel  :-* :-*

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Anja

Dat is Parel die door Hoen geplukt wordt in het broedseizoen, of ik ze nu laat broeden ja of nee. Pareltje wordt altijd geplukt. Dus vandaar dat het lijkt of Parel in de rui is. Hihi, was me eigenlijk niet zo opgevallen.

Haha, Beau was aan het spelen met zijn piepballetje, ik hoorde het ook op het filmpje en dacht, ow jee, als iemand met een hond dat hoort, dan gaat die hond het speeltje zoeken. Och wat leuk dat de Y-tes op Yubel reageerden. Hij heeft een heel ander fluitje dan mijn eigen valkjes, dus vandaar dat ik meteen naar binnen ben gerend om de camera te halen. Het staat er eindelijk op!!!

Hoi Manon

DAnk je wel voor de leuke reactie.

Hoi Lisa

Dank je wel voor de leuke reactie. IK zal Yubel meteen de wensen van zijn valkenvriendjes, en ook jouw wensen, over brengen.

Hoi Marc

Dank je wel. Ik dacht, laat ik maar eens gewoon wat foto's maken, niet te veel....

Hoi Irma

Dank je wel.

Hoi Karin

Dank je wel voor het compliment, er stonden inderdaad heel wat foto's. En het mooie van de datum van Yubels verjaardag, dat die samen met mijn mam jarig is, lekker makkelijk te onthouden.  ;D

Groetjes

Mara

*Manon*

Van harte gefeliciteerd dan ook met je moeder Mara.
Is inderdaad handig om te onthouden  ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Mara....hoe is het met de valkjes vandaag en de andere vogeltjes ?  Grtjs Ann ;D ;D



Mara

Hoi Manon

Hihi, dat is inderdaad heel erg makkelijk.

Hoi Ann

Het gaat goed met de vogeltjes in de voliere hoor. Met mij even wat minder, heb een klein dipje maar komt ook wel goed. Er komen dadelijk foto's aan.

Groetjes

Mara

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Mara ....ik hoop dat je dipje snel over is , geniet maar van het zonnetje daar en de vogeltjes , ach meid , ik heb ook wel een dipje , maar ik hou me recht met mijn valkjes en grasjes ! Ik moet wel ook ! Ik hoop dat alles goed gaat met Beau haar examen . Ik duim voor je en Beau ! Grtjs Ann ;D ;D



Mara

Hoi Anke

De foto's komen iets later vandaag, ben net even op bed gaan liggen, was erg moe.

Hoi Ann

Het examen is gisteren geweest. De uitslag stat in Beau haar boekje, maar we zijn geslaagd.

Groetjes

Mara