Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Whaaa. Ik moest zo lachen om je pap stukje. Wij zeggen hier altijd pap en tja, ik denk niet aan vogeltjespap he.....*grinnik*. Maar goed, het eurootje is gevallen.

Wat een ontbijt he!? Ze moeten er ook met genoeg man van eten en 's morgens zijn de bakjes ook leeg. En dan moet je bedenken, 's zomers dan krijgen ze ook nog verse kruiden, komkommer en nog meer van dat lekkers.

Liefs

mara

Wilma1

Die 3 kleutertjes WILLEN NIET EENS  ::) meer terug, als ze bij jou zijn..... ;D ;D ;D  :P

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Ik weet het niet....we zien wel...

Ik heb nieuws, er is een klein wondertje gebeurd. Zoals sommigen weten heb ik binnen twee valkjes zitten. Lotje en Punky. Ze komen er nooit uit, nooit. Maar nu is het onvoorstelbare gebeurd, Punky zit op de grond. Hij kan echt superslecht vliegen maar hij is uit de kooi op de grond gekomen....

BEWIJS:

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Ze laten je soms verbazen hoor. Hij is ff de boel verkennen  ;D omdat er 3 nieuwe komen...moet je je wel ff  8) laten zien natuurlijk....Stel dat je plekkie wordt ingepikt  ::) :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Haha, Punky zit niet in de voliere. Hij is echt een binnen valkje, onwijs bang voor mensen op de een of andere manier. Maar gisteren vond hij het in een keer erg interessant.

Iederen bedankt voor de wensen voor het nieuwe jaar.

Liefs

mara

Ann

Hey Mara

Ook ik wens je een fantastisch 2007 toe!
Leuk dat Punky uit zijn kooi komt, voor hem alvast een verkennend begin van 2007 :D.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Bello

Hoi Mara,

De beste wensen voor 2007

Van Ivo en Dorothé

Bello en Catka

Mickey, Jamie en Binky
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi iedereen

Wilma heeft me een paar schitterende foto's laten toekomen van haar schatjes en ik heb er eentje gevonden die ik hier met jullie wil delen.

Zoals jullie misschien wel weten komen Binky, Charly en Sunny naar het mooie Limburgse land. Daar zullen ze bij mij in de buitenvoliere komen maar het is wel de bedoeling dat Binky en eventuele toekomstige vriendin, nog eenmaal gaat verhuizen en wel met mij naar mijn eigen plekkie. Vooral omdat ik weet dat Binky voor Wilma erg bijzonder is. Wilma, dat zeg ik toch goed? Dus bij deze, een hele mooie foto van Binky.

Liefs

Mara

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine

Die foto vond ik zo geweldig. Echt mooi. En ook hoewel de belichting anders is dan bij gewone foto's is het juist prachtig. Ik heb zo genoten van die foto's van Wilma.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Het is idd een prachtige foto. Je blijft er naar kijken vind ik.
Heel mooi.
Wanneer komt het trio jou toe?

Groetjes Anja

Wilma1

Heeeeey harde werkster,

Morgen komen de "pleegouders"  ;D van Binky, Charlie en Sunny....de voliere ophalen....ik ben benieuwd naar hun verhalen over ze  ;D EN of ze ZELF de voliere tijdelijk weer ingaan,of dat het voor jonge valkjes wordt.....

Ben benieuwd hoe ze dan zouden reageren, bij het zien van het bekende  ???

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi mara
sunny zit steeds kippetje maar de anderen 2 kijken ernaar of ze water zien branden ;D ;D ;D
binky en charlie vinden het maar niks
ze zijn hier iedere avond los en genieten daar erg van
binky zit regelmatig bij me en wil dan kusjes geven
heel lief is dat  vanavond zal ik nog wat foto s plaatsen
groetjes marga