Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Petra*

Hey Mara,

Heel fijn dat ook jij 4 valkjes van Anja overneemt.
Hoop dat het morgen allemaal vlot zal gaan.

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Wat een prachtige foto's Eugenie  :D daar willen de Ytjes vast wel bij gaan wonen  :) ;) ......

Tot morgen !!!!!

:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Mara ...veel succes met het ophalen van de 4 y tjes bij Anja en Lisa !  Inneens 4 he ! Tof ook voor de valkjes dat deze 4 ook samen mogen blijven he ! Liefs Ann



Mara

Hoi iedereen

Ik ga zo meteen vertrekken......Tot laters. Anja, TOn, Lisa, Jeroen, tot zo meteen.

Mara

Kimm

hoi mara,

veel succes vandaag!!!
maar je bent al weg ;D
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Mara ....ben je al terug met de valkjes ? Hoe is het gegaan ? Vast heel emotioneem he meid ! Maar Anja zal heel blij zijn dat de valkjes een lieve thuis hebben bij jou ! Hopelijk is alles goed gegaan met de verhuis ! Ze zullen zich vast snel thuis voelen , en ze zijn ook met een paar samen bij je gegaan he , zo hebben ze elkaar en gaan ze ook nieuwe vriendjes krijgen , leuk toch ! Grtjs Ann



Mara

Hoi iedereen

Het was heel erg gezellig vandaag, ondanks dat de reden waarom eigenlijk niet zo fijn was....Maar goed. Ik was inderdaad als eerste bij Anja. Woon natuurlijk ook maar een half uur tot drie kwartier bij Anja vandaan, nog lekker te overbruggen en het was niet druk op de weg.

Geknuffeld met Yahoo, Yelo en de rest van de valkjes bewonderd. Maar wat zag de kooi er leeg uit ondanks dat er nog 10 valkjes inzaten.

Tja, toen het afscheid...De valkjes in de reiskooitjes gedaan. Beauty en Macy werden het eerste in de kooitjes gedaan, want zij zaten bovenop. Toen Yuultje, Yubel, Yella en Yiba. Zoals Anja zei, ik hield het even niet meer. Ik vond het ook ontzettend moeilijk als ik dat zo heel eerlijk mag zeggen....maar ik weet dat het goed is.

Naar huis gereden en meteen de valkjes in de voliere gedaan. Yella is diegene die het schuwste is. Ze stapt wel heel makkelijk op hoor, echt heel erg fijn. Maar ze vindt het allemaal nogal akelig. Yiba vindt het ook nog wat akelig maar is wat makkelijker dan Yella. Yubel zat net al heerlijk op zijn gemak en Yuultje is ondanks dat ze gewiekt is, een stevige vlieger.

Yuultje


Yella en Yiba


Yubel


Yiba


Yuultje


Yella


Yiba




Yubel (op de achtergrond)


De foto's zijn mss niet van de beste kwaliteit, maar ze zijn ook buiten de voliere gemaakt. Net even in de voliere geweest, waterbakken aangevuld en trosgierst gegeven. Yella zat erg in het zonnetje. Ik heb haar even op mijn schouder gezet en meegenomen naar een plekje uit de zon. Ze had ook wat aan een trosgierst stengel geknabbeld.

Ze zitten buiten, dus ik kan niet constant erbij blijven staan om te kijken of ze eten en drinken, maar dat zal beslist goed gaan komen.

Lieve Anja, Ton en Lisa, ik hoop dat jullie gauw een keertje komen kijken naar jullie schatjes als het allemaal wat rustiger is natuurlijk.

Hoop dat jullie de foto's ook leuk vinden. Heb er nog meer hoor....Dus ik hoor het wel.

Liefs

mara

Coco en Chantal

Hallo Mara

hee 4 valkjes?? :D, ik dacht dat er 3 valkjes naar jou zouden gaan, maar super zeg. 8)
De 2 dames Yiba en Yuultje komen van mij  ;), toch leuk zo kan ik ze ook goed volgen. :D
Ze zullen alle 4 zich wel snel aanpassen en nu met dit lekkere weer al helemaal.



Groetjes Chantal en de valkjes


Anja


Prachtig om te zien hoor meid. Dank je wel voor alles.

Ze zitten er erg ontspannen bij.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Chantal

Het zijn inderdaad 4 valkjes geworden in plaats van 3. Het kwam zo uit en ik ben blij dat ik Anja heb kunnen helpen.

Hoi Anja

Heel graag gedaan, dat weet je toch.  :-* Jullie zijn stuk voor stuk kanjers. Net zag ik Yuultje van de trosgierst eten, Yiba en Yubel zitten bij elkaar en Yella zit op de touwring wat rond te kijken.

Groetjes

mara

trienke

Hoi Mara

Ik heb genoten van de foto's Je bent echt top!

Groetjes Trienke

Mara

Hoi Trienke

Dank je wel.

Hoi iedereen









Mijn valkjes, rosella's, roodruggen en grasjes kijken eigenlijk niet echt om naar de valkjes van Anja. Natuurlijk als er nu eentje gaat vliegen, dan vliegt de rest mee. Maar verder mag ik niet klagen. Yuultje heeft net trosgierst gegeten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat tof dat de valkjes Yubel , Yiba ,Yela en Yuultje hun zo snel aanpassen he in de voiliere , maar het is niet moeilijk , zo'n supermooie luxe grote voiliere met hele lieve valkjes en andere vogeltjes erbij , echt heerlijk om te zien hoor ! Hele mooie foto's , ik heb er van genoten hoor , wat zal Anja opgelucht zijn nu al haar schatjes zo goed zijn terechtgekomen he ! Wat handig ook dat je niet zo ver woont zo dat jullie elkaar nog eens kunnen opzoeken en jullie vallkjes bewonderen he ! Super ben je dat je Anja zo hebt kunnen helpen hoor meid ! Grtjs Ann



Anja

Hoi hoi,

Die gekke Yiebs aan de gaas. Gekke meid. En Yella............toch moet ik elke keer sliken als ik haar zie maar ook dat zal wel over gaan. Ze zit op stok zie ik wel.

Ik heb weer genoten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat zal nog wel een tijdje duren denk ik, dat slikken. Hihi, ja. Yiba is een heel apart maar leuk valkje. Ik heb Yella net op de touwladder gezet. Hou haar goed in de gaten. Moet morgen werken en ben morgenvroeg ook niet thuis, maar mam gaat regelmatig kijken.

mara