Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Mara,

We houden de moed er gewoon maar in !! Soms zit het mee en soms zit het tegen en nou juist dat laatste overheerst op dit moment  ::) We hopen gewoon snel op betere en leukere tijden !!

Fijn dat je zo lekker druk bent en het zo gezellig is geweest op de verjaardag van je vader en ook dat het zo goed met Beau en de vogels gaat, ... fijn hoor meid !!!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Mara ...dat is niet erg hoor dat je even niet zo veel tijd hebt om de dagboekjes allemaal bij te houden ....er kruipt best wel veel tijd in als je veel boekjes moet doen he !
Fijn dat alles goed gaat met de vogelbende hoor !
En ga je kweken met de grasjes of niet ?Grtjs Ann

Mara

Hoi Karin

Inderdaad, we houden gewoon de moed erin!!! Wat moeten we anders?

Hoi Ann

Ik ga niet kweken met de grasjes. Ze hebben in 2006 een nestje gehad, en daar laat ik het verder bij. Ga jij wel met de grasjes kweken?

Mara

*Manon*

Hoi Mara,

Ach ja.. we zijn allemaal wel eens druk met andere dingen die nu eenmaal (helaas pindakaas soms) voorrang hebben.
En als je dan wat minder in je dagboekje of andere dagboekjes aanwezig bent.... niemand die het je kwalijk neemt...
Wat alleen opvalt is dan, dat je gelijk gemist wordt, omdat je als je de tijd ervoor hebt, ook altijd in bijna iedereens dagboekje aanwezig bent  ;D ;D leuk teken hoor meis, maar het belangrijkste is dan toch, dat alles goed blijft gaan met de vogels en met je schat van een dot Beau!
Ik ga snel weer eens bijlezen in zijn dagboek... vind het toch zo'n schatje hé :-*

Groetjes Manon

Mara

Hoi Manon

Dank je wel voor de lieve woorden.  :-* Je bent een schat. Ik probeer ook altijd alle boekjes te lezen, juist omdat ik weet hoe leuk het is om een reactie te krijgen. Maar het is zo'n gekke maand geweest, en nu met Beau ben ik ook best wel wat tijd kwijt aan haar (wat ik helemaal niet erg vindt) en aangezien het contact tussen mijn beste vriendin en mij ook weer veel hechter is en ze dus wisseldiensten draai, ben ik de ene week veel meer bij haar dan de andere week, aangezien ze net zoveel van films houdt als mij. Maar vandaag komen er nog wel foto's.  ;D Dat onthoudt ik jullie niet.

Dank je wel voor je lieve woorden.  :-*

Mara

Anja

Yes yes yes

Foto's foto's foto's

Wat betreft je druk zijn........................kan ik me alleen maar aansluiten bij de andere.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Ja, er komen foto's!!!  ;D Ga ze vandaag uploaden en plaatsen.  ;) Maar zal proberen ze zo snel mogelijk online te zetten.

En druk zijn, normaal ben ik niet zo druk met dingen en zo. Heb meestal 's avonds wel tijd maar goed, ik ga natuurlijk ook graag buurten bij mijn vriendin of leuke films kijken, altijd gezellig. En er komt ook weer een rustige periode, dat is ook normaal.  :)

Mara

Anja

Zo te lezen heb jij je draai helemaal gevonden.

Toppie hoor.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Mara,

Ik wacht in spanning af op de foto's.... want die zullen wel weer om te smullen zijn..... ;D ;D ;D
Enne... jij ook bedankt voor jouw lieve woorden hoor! :-*

Groetjes Manon

Mara

Hoi Anja

Ik heb mijn draai gelukkig gevonden.   ;D Werd ook tijd.  ;)

Hoi Manon

Ik ga er helemaal van blozen.... :-[

Hoi iedereen

De eerste serie foto's.

Pipa

Kleine Blauw

Sparkle

Donkergrijs grasje

Truus

Adsila

Krullenbol

Pino

Lichtgrijs grasje

Roodrug man

Roodrug pop

Er komen nog meer foto's maar die zullen na de middag komen.  ;)

Mara

Kimm

hoi mara,

mooie foto's heb je geplaatst :o
mooie kleuren hebben de vogels!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Wauw!!!
Wat zijn de foto's weer mooi :o

Ik zie dat jij grasjes en valkjes bij elkaar hebt zitten?
Gaat dat goed, ja zal wel hé anders had je ze niet bij elkaar zitten ::)
Maar ik heb een vraagje, mijn moeder heeft grasjes, 2 stuks, een man en een pop en haar man wil graag een valkje, omdat zijn voorkeur daar naar uit gaat.
Zou ze er een of twee valkjes bij in kunnen doen of heb je geen idee of dat kan.. ik weet het zelf ook niet, vandaar mijn vraag ;)

Groetjes Manon

Anke

Hoi Mara,
Hee je bent naar dagboeken verhuist ;D
Alles goed bij jou?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Eugenie,

Zo ik heb je weer gevonden. Mag ik vragen waarom je naar dagboeken bent verhuisd? Is het hier gezelliger ;D ;D ;D

Je hebt weer mooie foto's gemaakt hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Kim

Dank je wel en er komen nog meer foto's.

Hoi Manon

Ik heb valkjes, grasjes, rosella's en roodruggen bij elkaar in een grote, gemeenschappelijke voliere zitten. Dat gaat hier verder heel goed, heb weinig problemen en tja, de problemen die je dan hebt, heb je ook in een voliere met alleen maar valkjes, ruzie om het beste plekje en zo. Om op de vraag over valkjes bij grasjes te zetten, dat ligt er helemaal aan. Hebben ze de ruimte, wordt er mee gekweekt. Ik stuur je er anders wel even een IM over, anders ga ik misschien te veel off-topic.

Hoi Anke

Het gaat hier allemaal zijn gangetje..druk druk en nog eens druk. En ja, ik ben verhuisd. Kreeg zo nu en dan te horen dat ik niet meer te vinden was.  ;)

Hoi Anja

Ik ben niet weg hoor. Hihi, het is hier veel gezelliger en kreeg vaker te horen dat ik niet meer te vinden was en zo.

Hoi iedereen

De volgende serie foto's.

Juffie, wildkleur geparelde man, Adsila en op de achtergrond Pierreke.

Truus en Do'tje

Krullenbol

Citroentje

Krullenbol

Parel

Do'tje

Krullenbol had iets interessants gezien.

Wildkleur geparelde man en Juffie

Hoen

Pierreke

Parel

Citroentje

Valkjes

Net te laat voor een mooie vliegfoto

Sparkle

Pareltje strekt zijn vleugels en op alle drie de lutino's.

Pearly Sunshine.

Er komen nog meer foto's.

Mara