Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Momentje nog....

Hoi iedereen

De foto's van vandaag. Zijn er niet zo heel erg veel.

Chatima

Krullenbol

Citroentje

Do'tje..is ze cinnamon?

Pino...en kijk eens goed waar hij op zit.  ;D

Truusje

Pipa

De rest volgt zometeen....

Mara

Mara

Hoi iedereen

Het vervolg van de foto's...

Pap heeft een nieuwe schommel gemaakt voor de jongens in de voliere.  ;D Verrassing een!

Kleine Blauw

Sparkle

Met zijn vieren op de nieuwe schommel.

Krullenbol

Hoen, geparelde wildkleur man en Do'tje.

Pipa

Van links naar rechts, Debbel en haar zoons, lichtgrijs en donkergrijs.

Citroentje en Kleine Blauw.

Trapfoto's.

Nog wat nieuwe schommel foto's.

En de tweede verrassing, de zeilen zitten voor de voliere. Deze zijn dus tegen de kou en regen, en kunnen opgerold worden bij mooi weer. Maar mocht het 's zomers ook heel erg regenen, dan kunnen ze meteen weer dicht. Of een gedeelte. Ik ben er zo blij mee. Het is ook meteen veel warmer.
Van binnen:

Van buiten:

Ik hoop dat jullie de foto's mooi vonden!

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een prachtige kleurige foto's!!
Je verrassingen zijn ook gaaf. Een erg mooie schommel voor de "gang" in de voliere! Zo te zien is ie goedgekeurd ;D
De zeilen vind ik ook heel mooi, nu kan je het klimaat in de voliere goed regelen!
Jij boft maar met zo'n handige papa!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment. De schommel is gretig in gebruik genomen en zo groot dat ze er met een behoorlijk aantal op kunnen zitten. Hihi....en zonder dat ik daarvoor gevraagd heb, pap heeft hem dus helemaal zonder mijn medeweten gemaakt en opgehangen.  ;D

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Het zijn weer super mooie foto's en we hebben er van genoten.
De nieuwe schommel valt goed in de smaak ;D

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Eugenie,

Mooie foto's weer. De schommel is goedgekeurd zo te zien.

Doe de groetjes maar terug aan Hennie.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Jeannine

Dank je wel!

Hoi Anja

Ik zal de groetjes terug doen aan Hennie. DAnk je wel voor het compliment. Ik ben nog bezig aan je kerstkaart, maar volgens mij heb ik de verkeerde in mijn hoofd zitten die je mooi vond.  :-[ Maar deze wordt ook mooi.

Groetjes

Mara

Gerda

Hoi Mara,

Je voliere ziet er prachtig uit. Mooi met die strakke zeilen!
En wat een leuk idee die schommel. Zo simpel eigenlijk! Je moet er maar opkomen!
Je vogeltjes zullen er veel plezier hebben!!

Groetjes, Gerda

Mara

Hoi Gerda

Ik vind het heel fijn dat je ook even hier komt buurten, ik weet dat je het druk hebt.  :D Dank je wel voor het compliment en die zeilen zijn echt ideaal. Je hoeft ze niet weg te halen, ze kunnen het hele jaar door gewoon op hun plek blijven hangen, je hoeft ze alleen maar op te rollen.

En die schommel, tja, eenvoudiger kan het eigenlijk niet want het is de oude pijp van de sprinklerinstallatie.  ;) Er wordt veel hergebruikt.

Mara

Silke *

Hoi Mara,

Enja hoor! We hebben natuurlijk weer genoten!!  ;D ;D
Die volière is echt wel prachtig geworden! Ik kijk mijn ogen uit  :o  Dat schommeltje is echt leuk gedaan! Je moet er toch maar opkomen hè?  :D
Het zeil ziet me er ook erg handig uit en is ook supermooi gedaan! Mooi mooi mooi!

Groetjes
Silke x   

Dierenfreackske

Ik en mijn zoon hebben ook weer vrolijk zitten genieten
vooral citroentje (heel mooie kleur ) en de valkjes op de trap en schommel is toch een plezier om naar te kijken hoor !! En wat een supergoed idee heb ik ook voor mijn valkjes in de winter dat met de zeilen foto's !! Echt heel handig tegen de kou denk ik ook !!!! En tegen de regen en wind he !!! Goed idee dankzij jou !!!Thx !! En natuurlijk kom ik nu ook regelmatig bijlezen en kijken naar je verhalen hoor !!! Grtjs Ann

Saar

Hoi Mara,
Ik zie t nu pas van de roodrug..
Alsnog veel sterkte met t verlies!
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Silke

Dank je wel voor je complimentjes, ik ben heel erg blij met zowel de schommel als de zeilen.

Hoi Ann

De zeilen zijn echt heel erg praktisch. Het zijn eigenlijk verandazeilen, die heb ik laten maken bij een zeilmakerij, niet goedkoop maar ik heb dat er graag voor over als de vogels maar lekker droog zitten. Citroentje is heel apart van kleur hoor, hij is geel met wat groen, heel erg mooi.  :D

Hoi Saar

Dank je wel voor je medeleven.  :-*

Hoi iedereen

Ik heb nog wat foto's...van vandaag.

Ik had nog wat trosgierst wat over was van gisteren, ik dacht, laat ik eens proberen of ze die uit mijn hand eten (leverde wel wat mooie close-upjes op).

Truusje aan de trosgierst uit mijn hand.

Mooi close-upje van een wildkleur mannetje.

Pipa

Chatima

Juffie

Sparkle

Wildkleur mannetje

Er komen nog meer foto's, ook van Punky.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat lief dat ze uit  je hand komen eten :-*
Ik heb weer genoten van je foto's ;D
groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

De valkjes komen eigenlijk nooit uit mijn hand eten, dat vinden ze vreselijk, de grasjes en de rosella's boeit het niet, die komen gewoon bij me zitten eten. Er komen er nog meer.

Hoi iedereen

Tweede serie.

Nogmaals Truusje

Adsila

Krullenbol

De kwartels en de vogelmuur

Adsila

Pino

Pipa

Rosella pop

Met de voetjes eten

Rosella pop, kijk dat pootje eens.