Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

caro

Hoi Mara,

Het wordt mooi hoor de voliere. Je bent zeker wel blij met het klusteam :D.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Romy

Hoi Mara

Ik had ook opnieuw verschillende pagina's bij te lezen en kijken! De foto's van je voorstelling vind ik erg mooi. Het is ook leuk om ze eens allemaal (of toch bijna allemaal) op een rijtje te zien!
De volière wordt echt prachtig! Je bent een echte bofkont met zo'n mooi verblijf voor al je prachtige vogels!

Groetjes
Romy

Mara

HOi Jeannine, Anja, Karin, Caro en Romy

Dank jullie wel voor alle complimenten die jullie de klussers en mij hebben gegeven. Ik weet dat de klussers het waarderen, want pap zegt altijd, maak je nog foto's voor op het forum.  ;D

Ik zal morgen nog wat foto's maken met het zeil erop...ben nu te moe en ga denk ik zo eens even lekker op de bank liggen.

Nogmaals, dank jullie wel!

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik ga morgen nog kijken voor nieuwe foto's hier.
Vind het geweldig hoe je alles neerzet.

Voor nu slaap lekker of rust lekker uit.

Mara

Hoi Jeannine

Ik heb even op de bank liggen doezelen en nu is het al te donker, maar de foto's houden jullie tegoed van me.

Voor jou ook welterusten voor straks.

Liefs

mara

Wilma1

Hoe is het gegaan vanmiddag ??? De voliere gaat nu écht snel zeg  :o wat zal dat mooi zijn, als het af is  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Het ging op zich wel goed, maar het bleek dus voor een totaal andere functie te gaan dan wat het uitzendbureau mij verteld had. Dus ergens is er iets fout gegaan. Het blijkt dus om een soort van administratieve functie te gaan waarbij ik dus ook moet orderpicken en inpakken, plus het loon is veel minder dan wat ik nu heb....dus tja....ze gaan nu kijken voor een andere vacature, medewerkster bedrijfsbureau...We zien wel, ik heb voorlopig nog werk, maar ook het uitzendbureau vond het heel erg vreemd...want ze hadden extra gevraagd of het een baan was waarbij ik veel moest tillen en dergelijke....We horen het wel.

mara

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Dat hoop ik ook. WE blijven gewoon positief, maar als het inderdaad een puur administratieve baan was geweest met een wat hoger loon, dan had ik er serieus over na willen denken, want het leek er heel erg leuk.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Hopelijk vinden ze snel iets anders voor je.
Veel succes met alles.

De foto zien we wel verschijnen. Spannend!




Anke

Hoi Mara,
Even een dagje niet op het forum, maar nu kom ik weer ff  bij je gluren :)
Je hebt weer mooie foto's gemaakt van de voliere vorderingen. En van je mooie vogels.
Wat jammer dat die baan niet zo was als je had gedacht.
Ik duim voor je dat je iets leukers en meer geschikter vindt!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Mara,

Wat fijn dat het al lekker opschiet met je voliere  :D Al denk ik dat het de komende dagen minder snel zal gaan, want het gaat werkelijk met bakken uit de hemel komen...  :-\

Je hebt ook weer leuke foto's gemaakt  :)

Ik zie bij jou die spiraaltouw hangen... waar heb je die gehaald? Ik kan ze werkelijk nergens vinden  :-\ En ik vind ze zo leuk....

Verder alles goed?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik heb de spiraaltouw in een dierenspeciaalzaak hier in de buurt gehaald. KOm er nu niet meer zo vaak, maar ik wil wel eens voor je kijken of ze die hebben. Was wel niet zo heel erg goedkoop....dat weet ik nog wel. Mocht je dat willen, dan kan ik hem wel halen en breng ik hem de 21ste mee.

Het gaat wel. Ben vanmiddag even naar de kapper geweest. Moest wel. Echt waar, zag er niet meer uit. Geknipt en nieuwe highlights erin. Ik was binnen 5 kwartier klaar.  :o Bij die andere kapper waar mijn moeder altijd ging, duurde het meer als 2 uur highlights zetten.....

Hoi Anke

Dank je wel!

Hoi Jeannine

Dat hoop ik ook, we zien het wel.

Mara

Anja

Hoi mara en Monique,

Bij de Jumper hebben ze er volop die spiralen en volgens mij niet zo duur.
Als je wilt kan ik daar ook wel kijken.

Jij bent al naar de kapper geweest. Ik moet morgen en ik denk dat ik ze donker laat verven. Ik weet het nog niet zeker.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Ik moest echt naar de kapper. Kon een staartje maken en dat is niets voor mij....maar laat je wel even weten wat je gedaan hebt? Ben wel benieuwd. Ik ben nu donkerbruin (van mezelf) met wat donkere koperkleurige plukken ertussen.

Ik had wel een wat grotere spiraal.....en toen hadden ze daar ook nog niet zo heel veel papegaaienspeelgoed, en nu zijn ze ook overgegaan naar een andere winkelier, dus ik ben benieuwd....

Ow Anja, zou jij eens bij de Jumper willen kijken of ze daar zo'n houten schommel hebben die Anke ook heeft (en meerdere op dit forum) en wat die kost? Als je weer eens bij de Jumper komt...Want hier in de dierenwinkel is die echt duur. En bij de Duitse Jumper hebben ze die niet...

Liefs

mara