Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Dorothé

Dan ben je van harte welkom hoor!!!  ;D Maar het gaat nog wel een paar weekjes duren, komend weekeinde is mijn broer er niet.

En dank je wel, het komt allemaal goed!

mara

Anke

Hoi Mara,
Mooie foto's weer!
Gaat al dat klussen wel met je zere rug?
Omdat je je niet zo goed voelt, heb ik  nog wat voor je...
Keep smiling!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuke en kleurige foto's heb je gemaakt, dat fleurt de dag helemaal op ;D
Ook het nachthok al ingericht met speeltjes zie ik, je gaat goed!
Hoe is het vandaag met de rug?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

HOi Anke

Dank je wel voor het complimentje. Mijn pap heeft het nachthok ingericht, het enige dat ik gedaan heb is het touw er in hangen en de zand uitgekeerd over de vloer. De rest is allemaal door pap gedaan!

Met mijn rug gaat het wel. Had moeite met opstaan maar ach, ik laat me niet zo makkelijk tegenhouden.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Jij en je vader hebben knap werk verricht.
Fijn dat het iets beter gaat met je rug. Goed zo dat je je niet zo snel laat tegenhouden, kop op en blijf lekker positief, dat helpt!!
Groetjes Anke

Mara

Hoi Anke

Ik mag gewoon voorlopig niet te veel en te zwaar werk doen. Dus dat houdt in dat met name mijn vader alles moet doen. Maar goed, ik kan wel dingen halen voor hem die niet te zwaar zijn en ik kan ook straks het gaas verven en dergelijke. Daar kan ik bij zitten. Ik moet gewoon goed rekening houden met wat ik wel kan doen. Vandaar dat ik niet fulltime mag werken. WE zien wel hoe het verder gaat.

mara

Anja

Hoi Mara,

Ziet er geweldig uit hoor.
Ik heb iig weer genoten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Maar worden jullie nu nooit moe van altijd dezelfde foto's van mijn kant? Ik bedoel, het zijn toch elke keer dezelfde soort foto's...

Mara

Anja

Hoi Mara,

Nee hoor het zijn altijd van die lekkere fleur op foto's.
Die vervelen nooit.

Groetjes anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Fleur op foto's....in plaats van fleurop bloemen...fleur op foto's! Leuke term, die moet ik onthouden. Ik vind juist de grasjes en de rosella's dat die het zo kleurig maken.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik geniet ook altijd van je fleurige foto's hoor, dus moe worden we er zeker niet van.
Lekker blijven plaatsen die foto's ;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Bello

Wij zien nooooit dezelfde foto's en dus maak jij maar lekker foto's en wij genieten ervan.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Anke en Dorothé

Haha....ik zal er aan denken, en dan ga ik gewoon door met foto's maken.  ;D

Mara

Anke