Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hey Riny

Met die deugnieten gaat het uitstekend. De wildkleur begint steeds geler koppie te krijgen maar weet niet of het nu een man of een pop is. DE twee geparelden zijn schitterend al is er eentje iets kleiner dan de ander maar dat geeft niet. Mijn twee lutino's doen het super maar eentje heeft op zijn ruggetje een paar oranje veertjes groeien die ook op de wangen groeien. Ziet erg apart uit hoor.

Verder alles goed met de valkjes en met mij ook weer gauw hopelijk.

GRoetjes

Mara

febvisje

Gaat het niet goed met jou misschien?
Hopelijk toch niets serieus?


trienke

Hoi mara

Fijn dat het goed gaat met de vogeltjes?

En ik hoop dat er niet iets ernstigs is met je :-*

Groetjes Trienke :-*

Mara

Ik ben overspannen geweest en heb er nog steeds last van en zo nu en dan ben ik een beetje dippig en dat is niet altijd leuk. Het gaat hier met ups en downs en soms zijn hele normale dingen nog dingen waar ik me over kan opwinden. Maar ook dat komt goed, nog een dag werken en dan heb ik een weekje vakantie. En dat weekje ga ik besteden aan leuke dingen maar ook aan dingen die moeten (opruimen en poesten). Het is niets ernstigs in elk geval, ik kom er wel bovenop.

Bedankt voor jullie interesse, Febvisje en Trienke.

@@@ Riny, wat fijn dat het met Jan goed gaat!!! Heel veel succes.

Mara

febvisje

Hallo Mara
Hoop dat je een leuke vakantie hebt. Hoe gaat het nog met je rug?

Grt jane


Mara

Hoi Febvisje

Ja ik heb gelukkig een leuke vakantie gehad. Weinig gedaan want het was te warm maar ik heb veel gelezen en veel tijd besteed aan mijn grasparkietje dat binnen zit.

Liefs

Mara

trienke


Wilma1

Hoi Mara..

Ik moest ff wat bijlezen, dat heb je als je niet zoveel achter de PC zit met dit weer......

Maaaar een vakantie is toch om lekker te relaxen en juist boeken te lezen enzo, aan het werk in huis, kun je het hele jaar  ;D. Overspannen zijn is niet prettig en dan fijn om met dit mooie weer toch proberen te genieten... dus JIJ hebt het goed gedaan  ;)

Met je jongen gaat het goed en grappig, dat ze onder de sprinkler willen......ik begrijp dat er 1 naar Jane gaat, leuk...want dan kun je het nog volgen EN het is leuk iemand van het forum ( waar je regelmatig contact mee hebt)  IRL te ontmoeten....je vriendenkring breidt dan zo uit  :D

Het is overal wat stil door vakanties en warmte, denk ik....bij mij ook hoor, alleen de "vasten" schrijven.....en met notificaties lees je OOK sneller iets door en soms krijg ik ze niet dus moet ik zelf op zoek....zo kwam ik jou weer tegen  :D...

Sterke meisje en blijf positief, dan komt alles weer op zijn (valken  ;D ) pootjes terecht, je bent nog veel te jong om overspannen te zijn!!!

En wat Riny schrijft...helemaal mee eens...schrijf juist je verhaaltjes lekker op, dat is ook voor jezelf leuk om terug te lezen en er is altijd iemand die het leest  ;)
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Bedankt voor je berichtje. Mijn valkjes blijven hier, Jane heeft besloten om er geen te nemen van mij. Misschien na de zomer maar dat is nog niet zeker.

Ik werk gemiddeld 40 uur per week, dus echt goed opruimen doe ik meestal in de vakanties omdat ik anders geen tijd heb en tja, de tijd die ik heb natuurlijk graag aan mijn vogeltjes besteed.

Bedankt voor je lieve woorden

Groetjes

Mara


Wilma1

Dat is heel belangrijk, tijd besteden aan je vogels, daar kun je je ontspannen , je zorgen even vergeten en als je af en toe een klein beetje werk erbij verricht is het toch oke ??? je zal vast niet omkomen in het vuil  ;D ;)....en met 40 uur werk per week, is het logisch dat je thuis niet tegen de "muren opvliegt" met vol enthousiastme....dat deed ik met 32 uur werk ook veel minder dan nu hoor met de 2 halve daagjes die ik bezig ben  :P !!! Da's een wereld van verschil  ::)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Ik hoop ooit ook minder te kunnen gaan werken, maar dat zit er op het moment niet in. Mijn twee valkjes binnen zijn niet meer tam te krijgen, ze vinden me prima als ik hen verzorg maar verder. Mijn grasje, Pipo, is hartstikke tam. Hij zit al in de draad als ik langsloop en het liefste zit ie bij mij in de buurt of in de kunstbloemen van mijn moeder.

Werken is goed maar het moet niet je leven gaan bepalen heb ik gemerkt.

Groetjes

Mara

Mara

Even een update

Gisteren waren we bij kennissen en die man heeft ook een voliere met kanaries en zebravinkjes en dergelijke. Hij had eerst ook valkjes en nu was er nog maar een valkje over en hij vond het eigenlijk jammer dat het valkje alleen zat. Dus of ik hem mee wilde nemen en bij mijn valkjes wilde zetten. En dat hebben we gedaan. Is wel al een wat ouder valkje maar heeft zich al meteen goed gewend. Het is voor zover ik weet een wildkleur man van een jaar of 8, dat maakt mij verder niets uit, als hij het maar fijn heeft hier.

Groetjes

Mara

febvisje

Hallo mara
Tof dat je aan die valk denkt. Soms is het erg moeilijk om eentje achter te laten waar die nogal eenzaam over komt.

Grt jane


Mara

Hey Jane

Ik doe mijn best om mensen en valkjes te helpen en als het op deze manier kan, dan doe ik het graag. HIj heeft zich goed gewend en dat vind ik mooi.

Groetjes

Mara

Mara

Dan toch eens een update. De valkjes in de voliere doen het goed. De wildkleur en een geparelde zijn waarschijnlijk mannetjes, aan het roepen en vertellen te horen. Wel jammer van die geparelde, maar goed, je doet er niets aan. Ze vinden het heerlijk in de voliere en amuseren zich kostelijk.

Met de valkjes die binnen zitten (een afdankertje van andere mensen die hem anders waarschijnlijk de nek hadden omgedraaid) gaat het niet zo goed. Mijn bonte heeft epilepsie of iets dergelijks, hij valt soms zo van de stok af. De andere komt van een kweker af die te veel met de valkjes heeft gefokt en die heeft iets aan zijn pootjes. Maar goed, we hebben Lotje nu al zo lang dat we er niet meer mee terug kunnen gaan en dat wil ik eigenlijk ook niet, hou daarvoor te veel van dat stukje ondeugd.

Verder gaat alles zijn gangetje...heb nu nog een week vakantie en dan mag ik weer gaan werken. Krijg het dan privé erg druk maar dat geeft niet. Dan krijg ik geen kans om me te vervelen.

Groetjes

Mara