Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alle lieve complimentjes. Ik krijg geen notificaties meer?  ??? Mhm, dan maar vaker komen binnenwippen. En Anja en Hennie, ik zal zeker een foto inzenden...weet alleen nog niet welke....HELP!

Mara

valkparkietvirus

welkewnt ik wil wel mee helpen met foto kiezen :D want ja ik hb geen wildkleur...ik heb aleen witmasker een cimanon geparde  dus kan niet mee doen maa ik wil jou helpen oke?

groetjes van mij(stacey) en kroelletjes van Rocky en Jena :-*

»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anja

Citaat van: Mara op 30 juli 2007, 16:34:39
Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alle lieve complimentjes. Ik krijg geen notificaties meer?  ??? Mhm, dan maar vaker komen binnenwippen. En Anja en Hennie, ik zal zeker een foto inzenden...weet alleen nog niet welke....HELP!

Mara

Hoi Mara,

Die beslissing zul je zelf echt moeten maken.

Veel succes en laat je ons wel weten welke het is geworden?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja en Stacey

Dank jullie wel voor jullie reactie. Ik ben er nog niet uit...Mag ik er maar een insturen of twee? Zal zo eens aan Ivy vragen, want heb eigenlijk een hele leuke foto in gedachten met twee wildkleurtjes erop. En die andere.......ik wil graag een foto van Chatima insturen.....

Mara

Bies

Hoi Mara,

Wat ontzettend veel foto's heb je weer gemaakt zeg.....
Ja je moet echt een foto insturen hoor. Je hebt altijd zulke mooie foto's. Succes met uitkiezen.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Mara

Hoi Marjon, Anja en Stacey

Ik heb een foto gevonden en ingestuurd, en heb net een bevestiging van Ivy binnen dat mijn mail met foto is aangekomen. Maar ik moet zeggen, het was heel erg moeilijk hoor om een goede foto te kiezen. Ik wist niet dat ik zoveel foto's had.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik ben benieuwd naar je inzending :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Ook ik ben benieuwd naar je inzending. Als ik je wildkleurtje maar herken. Ik zal zeker op je gaan stemmen.

Rust je lekker uit Mara. Denk je een beetje aan jezelf?

Groetjes Anja

Inge88

Hey Mara,

Ik wist net als Romy ook niet dat kwarteltjes andere kwartels kroelen en uberhaupt daarvan houden.
Ik vind de foto van het valkje en de rosella die naast elkaar zo bol mogelijk zitten grappig. Het is net een wedstrijdje. Wie is het dikst?

Mara

Hoi Anke en Anja

Ik denk dat jullie mijn inzending wel zullen herkennen hoor. Tenminste, dat hoop ik hoor.

Hoi Inge

Leuke foto's he. Ik wist ook niet dat kwartels zoiets doen, maar volgens mij zijn die van mij ook een beetje raar soms.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Even wat filmpjes en foto's, vandaag gemaakt. Ik was op tijd klaar, dus had er de tijd voor.

Het eerste is een filmpje van Punky, hij zit binnen samen met Pipo, mijn grasje.

Dit is het filmpje van Truus, mijn bonte man en zijn gekwebbel. Tevens een stukje met Citroentje.

De foto's komen nog.

mara

Anja

Hoi Mara,

Wat een heerlijke babbelkonten heb je toch.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Zal dat er aan liggen dat het beide bontjes zijn? Punky deed dat eerst nooit, hij werd altijd overstemd door Lotje. Heerlijk he. Ik hoop dat de foto's gauw geupload zijn, dan kun je daar ook lekker van genieten.

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik denk niet dat het met de mutatie heeft te maken. Mijn albinopop die brabbelt er wat op los.
Mss is het idd dat Punky overstemt werd door Lotje. Ik weet het niet.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik weet het ook niet, het is gewoon zo geweldig om te horen.

Hoi iedereen

Nou, ik heb een paar foto's kunnen uploaden....De foto's zijn vanmiddag gemaakt en bijna iedereen zat wat te dutten.

Pino zit te dutten.

Wat foto's van Juffie.

Kleine Blauw

De rest volgt.

Mara