Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Heb erg genoten van je foto's en filmpje.

Groetjes Anja

Mara

HOi iedereen

Dank jullie wel voor de complimentjes over mijn foto's en filmpjes. Ik doe mijn best. Vandaag geen foto's en filmpjes want het is me hier toch een weer. Nu is het wel weer droog maar de batterijen liggen boven en daar ligt mijn petekindje te slapen.

Dus....geduld tot zondag.

Mara

danoontje

;D hoi mara
erg leuk hoor die foto's en filmpjes.
daar kan ik echt van genieten.
ik wens je veel plezier met je petekindje
we zien zondag wel weer verder haha.
ik moet ook nog foto's maken.
groetjess anita ;)

Mara

Hoi Anietje

Ik heb al meteen twee dagen dat ik op haar moet letten, hihi....dus ik amuseer me wel.  ;)

Ik ben benieuwd naar jouw foto's.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat gezellig je petekindje te logeren :)
Hoe oud is ze?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ze is nu niet hier hoor. Mijn schoonzusje vroeg of ik komende vrijdag en zondag op haar wilde letten. En dat wil ik wel. Ze wordt 30 juli een half jaar. En waanzinnig leuk om te zien. Gisteren had ze een lange vinger en tja....de batterijen van het fototoestel waren leeg.... ::) En dan in augustus komt ze een weekeindje logeren...nouja, vrijdag en zaterdag.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik had je verkeerd begrepen ik dacht dat je petekindje bij jou thuis boven lag te slapen :)
Gezellig dat je binnenkort op haar mag passen. Dan kan je haar extra lekker verwennen want daar zijn peet tantes voor he ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Gisteren lag ze inderdaad bij ons boven te slapen ja. Elke week is ze een dag hier, als mijn schoonzusje moet werken. Erg gezellig hoor!

Mara

Mara

Hoi iedereen

Hehe, het mag er eindelijk uit.

Ik krijg twee nieuwe valkjes erbij, nouja, opvangvalkjes om het maar zo te noemen. Ik ben pas geleden bij Chantal geweest en ik ben op slag verliefd geworden op een hele mooie donkere wildkleur man en een popje. Maar, het mannetje was ook een valkje dat Chantal heeft opgevangen. Maar, er moest even gevraagd worden of ik deze valk wel mocht overnemen. Want het gaat om niemand minder dan Foefer. Dus lieve mensen vooral Annetjee, jouw Foefer komt met zijn popje in de toekomst naar mij toe. Over de termijn kan ik even niets zeggen, want er komt nog een verhuizing tussendoor (niet van mij hoor) en dan gaat er hier echt het slotje erop, want dan is de voliere vol. Dan heb ik 14 valkjes. Maar omdat zowel Foefer als het popje heel erg mooi donker zijn en ik verzot ben op wildkleurtjes, mag ik deze twee nog opvangen.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Nu is het mijn beurt om jou te feliciteren met je nieuwe aanwinsten ;D ;D ;D
Wat leuk!!!!
Kan je nog ergens een foto van ze opduiken? Ik ben wel heel nieuwsgierig :)
Groetjes Anke

hennie

Hoi Mara,

Van harte gefeliciteerd met je twee nieuwe valkjes. Leuk dat Foefer en zijn popje bij jou komen wonen!  :D

Maar is het opvangen van tijdelijke aard of is het de bedoeling dat ze bij jou blijven?

14 valkjes is een mooi aantal. Ze zullen het heerlijk bij jou krijgen, Mara!  :D

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Til

Ik heb Chantal gevraagd voor een foto, dus ik ben benieuwd.

Hoi Hennie

Het is wel de bedoeling dat het voorgoed is, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe ze met de groep omgaan, maar ik denk dat dat geen probleem is.

Mara

Coco en Chantal

Hoi Mara ik zal morgen eens een paar mooie foto's proberen te maken van Foefer en Punky.

ik denk zelf dat ze beide geen problemen gaan geven, want hier ging het ook hartsikke goed en dan nog wel een veel kleinere kooi, dus met meer ruimte moet het zeker goed gaan.

Ze zullen beide in een voliere beter tot hun recht komen.

Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Chantal

Dat denk ik ook hoor. Ze zijn ook zo ontzettend lief, ook toen ik bij de kooi stond. Heel lief om te zien. We wachten allemaal op de foto's.

Mara

Sanna

Gefeliciteerd hoor Mara!

Groetjes, Sanna