Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Mara
leuke foto's!
Groetjes Saar :-*

Carin

Hoi Mara,

Schitterende vogels en hele mooie foto's!

Groetjes!

Anja

Hoi Mara,

Beetje bijgekomen van de beestenboel?
Prachtig was het hè.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Mara,

Ik lees dat je een leuke dag bij Chantal hebt gehad. En dat Kiaro je oor te pakken heeft gehad....nou, toen heb je zeker wel even gejodeld, hé!!

Het doet van een valkje al zo'n pijn, laat staan van Kiaro met zijn enorme snavel.

Ik hoop dat de gezelligheid de pijn heeft verzacht, Mara

groetjes, Hennie

Mara

HoI Saar

Dank je wel.

Hoi Carin

Ze zijn echt mooi he?

Hoi Anja

Ik heb WAANZINNIG genoten, heb er nu wel hoofdpijn van want zoveel drukte ben ik niet gewend en zeker die twee roodstaarten, wow. Haha, en Kiaro natuurlijk.

Hoi Hennie

Kiaro heeft me niet gebeten hoor, was een grapje. Hij sprong op mijn rug en ik schrok me wezenloos, hij is wel 6x zwaarder dan een valkje (of in elk geval, rond dat aantal) en toen heeft Chantal hem weggepakt, hij was wel naar mijn oor(bellen) aan het kijken.

Het was echt wel heel gezellig.

mara

Christine

Wat een prachtige foto's!
Ik heb zo ook weer eens bijgeleerd dat de valkjes munt en citroenmelisse mogen eten!
Want dit hebben we in overvloed in onze tuin staan. Geen idee van waar het gekomen is ;)

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine

Ze mogen het hebben en ze vinden het heerlijk hier hoor. Ze genieten er ook echt van.

Wat fijn dat je genoten hebt van de foto's.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Wat een boel leuke foto's weer.  ;D
En die snoepschommel,valt die ook in de smaak ??

Zo,jij hebt dus ook kennis gemaakt met de gaaien van Chantal.
Was zeker wel een ervaring apart.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

De snoepschommel is al op had ik begrepen dus die is erg in de smaak gevallen.

Wat sneu dat je nu hoofdpijn hebt zeg. Hoop dat het gauw over is.

Wilma1

9 juli 2007, 09:22:27 #1614 Last Edit: 13 juli 2007, 21:35:47 by Wilma1
 :oOhhhh wat véééél foto's en wat mooi allemaal...  :D ....zag wer mijn favotiete trapje weer in beeld....en al die kleuren in 1 voliere...prachtig Eugenie!

Veel plezier vanmiddag bij Anja! Geef haar maar een knuffel van mij, als ik zelf weer kan, kom ik ook weer eens die kant op en zou het leuk vinden jou ook te ontmoeten!

Máááár dat zal pas later in het jaar zijn, vanwege de camping, waar ik toch nog graag heen zou willen.

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Uhm...................Wilma,

Mara is gistermiddag bij ons en Chantal geweest ..............niet vanmiddag :-X :-X :D :D

Maar de knuffel is toch wel overgekomen hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Yvon

Dank je wel voor het compliment en zoals Anja al zei, de snoepschommel is al OP. Helemaal op gegeten. Er ging gewoon een grote rosella op het grasparkietenschommeltje zitten.

Hoi Anja

De hoofdpijn zakte gauw genoeg nadat ik wat had gegeten, pap was even naar de frietkraam geweest voor me. En we kregen me toch een friet....Dat was een friet voor 6 man of zo. Maar het kon de pret echt niet bederven hoor, vond het geweldig bij Chantal en zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Wilma

Ik zou het ook leuk vinden om je te ontmoeten, toevallig dat we het daar gisteren nog over gehad hebben, of niet Anja? En ja, we zijn gisteren bij Chantal geweest. Maar geeft niet...

Ow, Anja, volgens mij ben je nu ook al mijn secretaresse?  ;)

Mara

Randy

heeee mara 8)

leuke foto's joh
hoeveel vogels heb je in totaal nou?? ;D
die rossella's vind ik ook altijd erg mooi, :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

Mara heeft ongeveer 35 vogels buiten.

Hoi Mara,

Oeps nou doe ik het weer. Secretaresse spelen. sorry.

groetjes Anja

Romy

Hoi Mara

Je hebt opnieuw erg mooie foto's gemaakt. Die snoepschommel vind ik wel erg apart, zoiets heb ik nog nooit gezien. Hij is blijkbaar door je vogeltjes ook in de smaak gevallen lees ik ;D

Groetjes
Romy