Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Gefeliciteerd met je 100ste pagina.
We gaan rustig door om de volgende 100 vol te kletsen ;D
Dat lukt vast met al jouw gezellige vogeltjes in je mooie voliere :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: aad op 19 juni 2007, 19:26:34


Hoi Mara

Lijken die 2 van mij wel  ;D ;D


Hoi Aad

Inderdaad. Ik vind wildkleurtjes wel erg lief om te zien hoor.

Mara

Hoi Til

Ja hoor, dat zal wel lukken hoop ik. En dat binnen een jaar.

Mara

danoontje

 ;D ;D ;D :o felieeeeeeeeeeeeeee met je 100ste pagina meiss.
heeel goed gedaan.
mooie fotos weer.
groetjesss anietje ;)

Mara

Citaat van: danoontje op 19 juni 2007, 20:29:46
;D ;D ;D :o felieeeeeeeeeeeeeee met je 100ste pagina meiss.
heeel goed gedaan.
mooie fotos weer.
groetjesss anietje ;)


Hoi Anita

Haha, jah, we kletsen gewoon lekker verder. Ga zo lekker soepie eten. Heb wel behoefte aan wat te eten. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik zal gauw weer wat foto's maken.

Mara

Romy

Hoi Mara

Het is een beetje laat, maar toch gefeliciteerd met je 100 pagina's!

Fijn dat alles hier zijn gangetje gaat. Het kwarteljonkie is ook erg hard gegroeid zeg!

Ik ben ook érg blij voor je dat je een nieuwe, leuke job gevonden hebt.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Ik ben ook blij dat alles gewoon zijn gangetje gaat. Krijg ook langzaam meer taken erbij op het werk, dus het bevalt goed.

Groetjes

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Wat een schitterende foto's. Je hebt heel veel verschillende soorten vogels, leuk! De wildkleurtjes zijn idd plaatjes om te zien.
Ik vind Pino ook erg mooi en grasparkietjes zijn altijd schattig om te zien.  :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Dank je wel. Ik moet zeggen ik vind wildkleurtjes gewoonweg vertederend. Al weet ik van eentje niet 100% zeker of het een wildkleurtje is. Hij heeft namelijk een heel erg bleek masker. Maar niet te min erg lief. Er komen zo nieuwe foto's aan, ze hebben namelijk een nieuw speeltje.

mara

Mara

Hoi iedereen

Wat foto's en ook wat mutaties van de grasjes erbij.

Kop Toe: kobalt blauwe man


Kwartelpap en kindje. Wie ziet er nog verschil?


Citroentje en Snoetje (een hemelsblauwe pop). Monique, is deze foto goed?


Chatima en Adsila


Pierreke (is dit nu een bleekmasker of een wildkleur met een wel heel erg vaal masker.


Bonte man Truus


Do'tje en een van haar zoons.


En het nieuwe speeltje. Het is een dennenappel gevuld met zaden, fruit en nootjes.




Het valt nu al in de smaak bij de rosella's. Heb er ook twee filmpjes van maar die moeten nog uploaden en dat schiet niet zo op.

Groetjes

mara

Mara


Anja

Hoi Mara,

Ik had de mutaties gelezen in je andere boekje. Erg leuke foto's en filmpjes. Ze smullen er wel van hè.
Kan je die zo kopen zo'n dennenappel of heb je dat zelf gedaan?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik heb die gezien bij Faunaland. Misschien dat ze die bij de Jumper ook hebben? En anders wil ik je er de 8ste wel eentje meebrengen.

Mara

Anja

Hoi Mara,

ik zal eens bij de Jumper kijken. Je hoeft er geen mee te brengen hoor. Toch bedankt voor het aanbod. Ik meen me te herinneren dat Riny ze zelf maakte. De zaadjes plakte ze dan vast met honing geloof ik.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het zou best kunnen volgens mij, om die zelf te maken. Deze ruikt ook naar honing maar volgens mij is die wel gebakken. Ik heb ze ook op marktplaats zien staan bij een bedrijf in het noorden ergens.

GRoetjes

Mara

Anke

Wat een leuke foto's weer.
Die Pino lust er wel (denneappel) pap van!
Ik heb weer genoten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes