Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Caroline

Wat een scheetje!!  :-*

Ik heb misschien niet goed opgelet, heb wel gelezen dat je last van je enkel had en lees nu dat je solliciteert, ben je baan bij de Jamin alweer kwijt misschien??

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

margreet

hallo Mara,

Dat kwarteltje lust er wel pap van, lief hoor, ik vind wel dat het op een klein eendenkuikentje lijkt alleen wat kleiner.

groetjes Margreet

Mara

Hoi Saar,

Dank je wel voor je compliment over mijn kwarteltje. Het is ook zo lief!!

Hoi Marlies,

Wat jammer dat je geen kwarteltjes mee moch nemen, ze zijn zo lief. Echt waar, en ze houden de grond mooi schoon.

Hoi Caroline

Het is zo'n lief klein pluizenbolletje. En ja, ik ben de baan kwijt en dus op zoek naar wat nieuws. Gisteren bij de fysio geweest. Dus hopelijk gaat het nu alleen nog maar beter.

Hoi Margreet,

Met die vergelijking van een eendenkuiken klopt wel. Daar lijken ze ook op. Alleen dan een miniatuur versie.

Hoi iedereen,

Ik zit hier nu met een valkparkiet boven op de kooi. Jullie zullen wel denken dat dat normaal is maar dat is hier dus niet. Lotje en Punky komen nooit uit de kooi. Maar we zaten voor tv te kijken en ik zat te lezen en in een keer zie ik een bonte valkparkiet op zijn kooi zitten. Punky heeft dus besloten om naar buiten te komen. Erg lief...Foto's volgen dus zo meteen.

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Succes met het vinden van een nieuwe baan en beterschap!
Ik had ook eea gemist  :-[.

Groetjes Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Mara,

Ben benieuwd naar de foto's. Dat is een doorbraak zeg.
Erg jammer dat je je baan kwijt bent. Hoe was je gesprek vandaag? Heb je al iets van het andere gesprek gehoord?
Hoop dat je enkel nu snel genezen is met behulp van de fysio.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik heb twee gesprekken gehad deze week en voor beide winkels mag ik nog een keertje terug komen. Dus ik heb (blijkbaar) de keuze....even afwachten. Mijn enkelbanden zijn waarschijnlijk toch een beetje gescheurd en vandaag heb ik er veel meer last van dan de rest van de tijd. Misschien doordat de therapeut er gisteren toch wel mee bezig is geweest. Alleen de tape laat alweer los.....

De foto's komen er gauw aan. En het is zeker een doorbraak en nu kan ik het ringetje goed zien en twijfel ik toch over de leeftijd van Punky.....Weet niet precies waar ik dat kan vinden. Meende eerst dat hij van 99 was maar ik zie ook 90 staan.....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Zeg dat is goed nieuws. Ik hoop dat je de keuze hebt. Hou je ons wel op de hoogte?

Kun je de tape niet vast plakken met bv een pleister? Het kan zijn dat je nu meer last hebt doordat de fysio er aan heeft gezeten. Mocht je daarvoor geen paracetamol voor nemen?

Er is wel geschreven over het lezen van ringen. Zal eens kijken of ik dat voor je kan vinden.

Groetjes Anja

Mara

Anja

Mara

Hoi Anja

Dat had ik ook al gevonden maar het lijkt niet op de info die de ring van Punky heeft. Zal misschien wel aan mij liggen hoor. We weten in elk geval 100% zeker dat hij geen jonge valkparkiet meer is. Het is gewoon zo lief om hem te zien zitten op die kooi zo van, ja, ik heb het gevonden.

Vliegen gaat ook steeds beter al kan hij nog niet echt omhoog komen van de grond maar goed, daar zijn wij dan voor.

Mara

Bello

Hoi Mara,

Leuke foto's van Punky en Pipo.

He wat vervelend dat je weer ander werk moet zoeken.

Maar je moet wel ff mailen waar je mag komen werken he (als het in de buuurt is komen we zeker buurten ;D

Sterkte met je enkeltje

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi  hoi

Wat een leuke foto's.  ;D
Punky is echt een heel mooi valkje.  :-*

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Dorothe,

Punky is inderdaad een heel mooi valkje maar hij was erg verwaarloosd. We hebben hem nu al een jaar of twee, misschien zelfs al drie maar hij vertrouwt ons volgens mij nu pas. Hij krijgt nu ook elke dag vers voer en vers water en daar is hij heel dankbaar voor. Maar hij was wel heel erg moe gisteren van zijn avontuur van zaterdagavond. En ja hoor, ik stuur een mailtje als ik ander werk heb. Ik zal je vandaag even een im'tje sturen.

Hoi Yvon,

Ik vind Punky ook heel erg mooi, ondanks dat hij niet meer helemaal 100% gezond is. En als ik de ring goed heb gelezen is hij van 90. Maar daar twijfel ik dus over.....

Groetjes

Mara

p.s. foto's van de voliere komen een van deze dagen. Kwarteltje doet het goed. Mama kwartel had vanmorgen een vliegend insect gevangen en die kleine heeft het opgegeten.

Carin

Hoi Mara,

Wat een leuke foto van Pipo  en Punky samen!

Groetjes!

Mara

HoI Carin

Ja lief he. Moest meteen aan Sal en Spikey denken hoe het moet zijn om samen met de valkjes te spelen. Punky moet daar echt helemaal niets van hebben en wordt zelfs boos. Hij was echt kwaad op Pipo en liet dat ook merken. Gelukkig kan Pipo daar goed tegen!

Hoe was de bekerwedstrijd trouwens?

mara