Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Riny op 13 mei 2006, 18:17:49
Hoy Eugenie
Kijk vanaf nu gewoon iedere dag in het broedblok, en praat dan wat tegen het ouderkoppel.
Dan leren ze dat jij geen kwaad in de zin hebt.
Je zult zien dat ze het dan ook niet meer zo doen.
En die schotten in de voliere zou ik weg halen.
Als het er zo warm is ,zoals jij zegt , is het een prachtige broeiplaats om bloedluis te krijgen.
Controleer jij de jonkie's ook op bloedluis.
dan moet je onder de vleugeltjes kijken.
Volgezogen bloedluis kijkt rood , en anders zien ze eruit als een zandkorreltje.
Groetjes Riny :D



Hoi Riny

Morgen halen we de schotten denk ik weg maar is het dan niet te koud voor de kleintjes? Ik controleer op bloedluis en ik heb niets gezien en ze zijn ook levendig genoeg. Eentje probeerde vandaag ook al voor vliegtuige te spelen.

Groetjes

Mara

Christine

Wat een prachtige valkjes en feli met je lutino!! Ik kijk uit naar de volgende foto's! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hey Christine,

Bedankt en ik ben heel blij met alle vier mijn schatjes.

Groetjes

Mara

Mara

Het laatste eitje is ook al aan het piepen, was gisteren al maar er zitten nog geen barstjes of zo in het ei....Nu maar afwachten en wahcten duurt zo lang.

GRoetjs

Mara

Christine

Wat leuk dat het laatste kleintje nu ook uit het ei gaat komen!! Hopelijk komt dat straks allemaal goed! Hoeveel verschil zit er tussen het laatste en het eerste donsje?

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Het eerste donsje is 07-05 geboren. Nu moet nog het laatste ei uitkomen. Het laatste donsje van de vier op de foto is 12-05 geboren.

Groetjes

Mara

Gerda


Hoi Mara,

Wat leuk al die donsjes!!
Geniet er maar lekker van!!
Ik ben benieuwd of je laatste eitje vandaag nog gaat uitkomen. Hopelijk wel, dan zit er niet zo'n gat tussen de een na jongste en de jongste!!

Veel plezier met ze!!
Groetjes, Gerda


Mara

Ja ja ja, vandaag is het 5de valkje uit het ei gekropen. Ik natuurlijk meteen kijken toen ik van het werk kwam en ja hoor, er lag een kapotte eierschaal en een kleintje onder papa's vleugel. Morgenvroeg maak ik de blok weer netjes schoon, de poepjes weg...goedendag wat maken die er een bende van zeg!! En nu maar hopen dat alles goed gaat.

Maar ik heb een klein foutje gemaakt zag ik. Ik meende dat de lutino de tweede valk was die geboren was, maar hij was de eerste want hij heeft de oogjes al een stukkie open! En eentje is nu al gek op kroelen....

Groetjes

Mara

Rob S

Hey Mara,

Gefeliciteerd met je 5 donsjes ;D En wat leuk dat er nu al 1 gek is op kroelen :D

Christine

Geleficiteerd met je 5de jong!
Heel leuk dat ze al willen kroelen!
Bij mij blazen ze liever ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi iedereen,

Ja, ze maken veel lawaai en blazen doen ze bij mij absoluut niet, wel bedelen maar kroelen vinden ze ook al lief. Hoop niet dat het kwaad kan.

Ze maken er wel een zooitje van hoor! Het zijn kleine poepmachines!!  :D

Groetjes

Mara

p.s. ik zal proberen om woensdag nieuwe foto's te plaatsen, morgen zal ik wel niet online komen.

Wilma1

Je vijfde donsje alweer!!! WAT LIEF!!!! En ja het zijn poepmachines hoor.....hier met 1tje nu valt dat erg mee..... en troost je IK heb de vorige X ook het doosje (daar zaten de 3 donsjes toen in  bij mij)  ook met regelmaat verschoond  :P het leek me niet lekker erin te moeten liggen  ;D. Nou het zijn mooie vogels geworden hoor ....hahahahahaha....
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Ze doen het allemaal goed, ze worden gevoerd want de krop was net vol. De ouders zitten er wel niet meer zo veel op want het is best wel warm.

Foto's komen zo meteen!! Ik heb 5 donsjes....Twee hebben er al de ogen open en ze beginnen al veertjes te krijgen....

GRoetjes

Een vrolijke Mara

Christine

Wat leuk dat alles zo goed gaat! Ik wacht geduldig ;D op je foto's!!

Groetjes
een ongeduldige christine :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Het eerste donsje, mijn schitterend lutino, ik vind hem/ haar schitterend en superlief!!


Het tweede donsje, donker gekleurd dus zal een geparelde of wildkleur worden.


Welk donsje dit is, ik heb geen idee...ze lijken zo op elkaar.


En de donsjes op een hoop....(voor de schoonmaak!!)