Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel voor al dat moois.
Die kleuren van die grasjes zo mooi.
En die laatste foto, dat is toch Truus?
Ik ben helemaal verliefd. Heb je daar nog meer foto's van?
Die lijntjes over dat witte lijf prachtig. Dat me dat nooit eerder is opgevallen  :-[ :-[ :-[
Filmpje is ook hele maal top.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Weet je wat, ik zal dadelijk eens alle foto's van Truus opzoeken, maar je bedoeld die cinnamon geparelde witmasker toch?

Ze is ook echt heel erg mooi, ze wordt echt met de maand mooier. Ze is echt een van mijn lievelingsvalkje.

Mijn geplukte valk begint nu weer op een stekelvarken te lijken... ;)

Maar ik zal zo meteen eens alle foto's van Truusje voor je opzoeken en posten.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ja de witte met de grijze vleugeltjes.

Dat vind ik kei lief van je.

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Mara,

Wat een leuke foto's zeg. Je hebt lieve grasjes en valkjes. Grappig is dat he, als ze zich allemaal tegelijk gaan poetsen. Hier doen ze dat ook vaak.
Ik ga nog even je filmpje bekijken.
En....van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! :D :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Hey Mara,

Leuk filmpje! :D Ik heb gelijk een goed overzicht van je voliere gekregen! Ziet er mooi uit!

Groetjes,
Manja

Mara

Hoi Anja

Speciaal voor jou! De eerste serie zijn de foto's van 2006. Ik heb Truus gelijk gekregen met een bonte valk, deze zou een pop zijn maar dat weet ik dus nog steeds niet zeker. Truus is een witmasker cinnamon geparelde pop. Haar pareltjes zijn iets vervaagt maar ze zijn niet verdwenen, Do'tje (geparelde pop) heeft ook iets vagere parels op de buik...Geniet er van!

En dit is de tweede serie van dit jaar, 2007.

There ya go!

mara

Mara

Hoi Manja

Dank je wel voor je compliment, mijn voliere stelt niet superveel voor qua speelgoed en dergelijke en hij is ook al oud...nog even wachten dan komt de nieuwe voliere er te staan. Nogmaals bedankt voor het compliment.

Mara

Caroline

Jeetje wat een hoop foto's weer joh!!  :D

Leuk die Truus-special.

Mocht ik hier niet meer komen voor woensdag, heel veel plezier met je nieuwe baan.  :D

Groetjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Mara,

Wat leuk zeg, een nieuwe voliere. Dat is weer wat om naar uit te kijken. Wanneer wordt die gemaakt?
De voliere die je nu hebt, is dan wellicht oud, maar zo te zien hebben de valkjes alle ruimte. En dat is ook heel wat waard. :D

Leuke foto's trouwens, die je net hebt geplaatst. Truus is echt een mooi valkje. Is het valkje, waarmee Truus kroelt, een geparelde wildkleur of een gewoon wildkleurtje? Hij lijkt namelijk op Sunny van mij, dat is een geparelde wildkleur, alleen je ziet nog maar een paar parels omdat die dus bijna allemaal verdwenen zijn. ;D

Groetjes,
Manja

*Petra*

Hoi Mara,

Zo'n Truusje staat ook ergens op mijn verlanglijstje ... en zeker niet onderaan  ;)!  Mooi hoor!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

margreet

hallo Mara,

Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop dat je er veel werkplezier zal hebben.
Leuk filmpje trouwens.

groetjes Margreet

Wilma1

Hooooiiii Eugenie...

Weer veel bijgelezen en mooie foto's bekeken. het filmpje vindt ik ook prachtig, met die geluiden van alle vogels...zo tevreden klinkend....

We hebben elkaar wel gesproken, maar hier wil je je ook succes wensen met je nieuwe baan  :D ;)

nu niet te veel snoepen hè, want dat is wel erg aantrekkelijk  ::) ::) ::) :P die lucht alleen al.

Jamie heeft ooit stage gelopen bij Jamin en vondt het prachtig, na de pasen kregen ze allemaal een grote zak met stukgeslagen chocolade eieren mee, we hebben er veel van gegeten :P zeg!!!! Kon geen chocola meer zien na verloop  ::) ::) ::)

Nog 2 weken en dan zijn we al lang onderweg naar je toe.... :D en zie ik alles IRL :D
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Caroline

Truus is echt een mooi fotovalkje en toen ik haar kon krijgen heb ik natuurlijk niet nee gezegd he! Dank je wel voor het succes wensen van woensdag, zal zeker wel loslopen.

Hoi Manja

De nieuwe voliere zal ergens in mei opgebouwd gaan worden. Het raamwerk is helemaal klaar, staat al maanden in de schuur op de zolder. En nu maar afwachten totdat mijn broer tijd heeft om te komen helpen, maar vanaf mei heeft hij een keer in de twee weken ouderschapsverlof, en dan zou hij dus een paar weken lang komen.

Het valkje op de kroelfoto met Truus is inderdaad een geparelde wildkleur man van 2006 eigen kweek. Hij heeft ook een tweeling broer... ::)

Hoi Petra

Zo'n valkje stond ook op mijn lijstje....en ze is er ook gekomen.

Hoi Margreet

Dank je wel!!

Hoi Wilma

Ja, over 14 dagen ben je onderweg naar ons en dan kun je alles in het echt zien. Je moet natuurlijk wel niet gaan letten op alle poepjes die overal rondslingeren in de voliere  ;)

Er komen vandaag (denk ik) nog nieuwe foto's aan!

Ben benieuwd wat Anja van haar special vindt.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik heb genoten van de special van Truus. Sorry dat ik nu pas reageer.
Ik vind het kei lief van je en ik vind Truus een beauty. Die mutatie zou ik er ook nog wel bijwillen.

En voor jou.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Graag gedaan!! Ik zal dan gewoon wat vaker foto's van haar maken!

Mara