29 april 2024, 18:27:53

De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

danielle

Hoi pipo,
Tuurlijk kom ik hier nog vaak mijn verhaal doen!
Want ik denk dat jij en ook S&S mij nog wel het beste begrijpen, beter dan die valkjes. Want zech maar zelf wij zijn toch hele andere vogeltjes met andere karaktertjes.
Maar als ik binnenkort een eigen boekje krijg, kom jij dan ook af en toe op bezoek?

:-* van Sammie

Mara

Hoi Sammie

Natuurlijk kom ik dan op visite. Wil wel jouw avontuurtjes lezen. En ja, die grijze rakkers zijn inderdaad heel erg anders dan wij.

Pipo

Carin

Hallo vriendjes,

Daar zijn we weer.. vrouwtje is een paar dagen het land uit geweest en wij kregen de computer echt niet aan.

We zijn een beetje stil dat Gijsje overleden is en ook wel een beetje verdrietig. We waren toch leesvriendjes van elkaar!

Pipo, je hebt hele mooie foto's. Wij zeuren vrouwtje al heel lang aan haar hoofd voor foto's..

Doeg vriendjes,
Sal en Spikey

Mara

Hoi hoi

Ik heb niet veel te vertellen, maar heb wel twee foto's die vrouwtje vandaag van me gemaakt heeft....





Ben ik niet mooi?

Pipo

danielle

Hoi Pipo,

Wow wat ben jij mooi! Je staat echt goed op de foto's, wat een mooie veertjes heb je.
Ik wil natuurlijk jouw vriendje blijven, want je bent een gezellig parkietje.

:-* Sammie

Dierenfreackske

Wat is Pipo mooi hoor !
Wat een mooie kleuren heeft ie zeg !!
Grtjs Ann



Mara

Hoi Sammie

Tof hoor dat je mijn vriendje wilt blijven!

Hoi Ann

Dank je wel voor het complimentje!!

Pipo

Carin

Hallo vriendjes,

Daar zijn we weer.. Pipo, je staat er super op hoor!
Je bent echt een mooi vogeltje!

Hoe is het met Sammie en zijn nieuwe vriendje?

Groetjes!

mariejj

hoii Pipo

Wat lijk jij veel op mij zeg!
Dit ben ik met mijn vriendinnetje!


xx

Mara

Hey S&S

Hoe is het met jullie? Met mij gaat het goed hoor. Hoe is het met jullie? Ik hoorde iets van een verhuizing...

Hoi Mariejj

Jij hebt ook mooie grasjes zeg. Mag ik vragen hoe ze eten en hoe oud ze zijn?

Pipo

mariejj

Hoi Mara

de leeftijd weet ik niet, ze eten redelijk maar het mannetje heeft de laatste tijd een dikkere borst  betekend dat dat hij te dik is?  Veel beweging hebben ze niet maar morgen krijgen ze een nieuwe grote kooi dus dan zullen ze wel meer bewegen.

X Marie

Caroline

Ook weer bij gelezen over Pipo.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi caroline

Wat fijn dat je weer bijgelezen bent over Pipo. Ik zal vanavond proberen nog wat foto's te uploaden want nu zit hij veel bij me omdat ik boven zit vanwege de laptop die in reparatie is (en ik hoop dat hij morgen terug komt). Lekker kroelen samen.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Goh, wat is het lang geleden zeg dat vrouwtje hier geschreven heeft. Helemaal niet tof hoor, maar ze heeft het wel druk gehad....Maar goed....foto's!! Anders vergeten jullie hoe ik er uit zie!













Groetjes

Pipo

danielle

Hoi Pipo,
Wij willen je heel veel sterkte wensen met het verlies van je vriendje Punky.
We denken aan je en je kunt altijd troost bij ons zoeken, want wij zijn er voor je.

:-* van Sammie en Sjimmie