28 maart 2024, 18:35:57

De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara ....jeetje wat een heerlijk lief en mooi kleurrijk grasje is Pipo ! Nu zie ik hem eens van heel dichtbij he ! En het is echt een heel mooi grasje ! Heel appart van kleuren , zo fel , heerlijk gewoon ! En nog tam ook zeg ! Grtjs Ann



Carin

Hoi vriendje,

We komen eens kijken hoe het met jou gaat en met onze andere vriendjes. Met ons gaat het goed, we zijn nog steeds bij elkaar en hebben ook nog steeds pret met onze valkenvriendjes. Vooral Cali is erg in trek bij ons!

Het klopt dat we gaan verhuizen. Vrouwtje is er erg druk mee, want er moet veel gedaan worden en gekocht worden. Wij gaan er straks wel op vooruit. Misschien dat we zelfs buiten gaan wonen. Maar dat moet allemaal wel kunnen.

Van de week was het Valentijn en wij hebben een kaart gehad. We weten niet van wie, maar we denken dat het iemand is die via ons het hartje van vrouwtje probeert te veroveren. Vrouwtje heeft de kaart, die ook aan ons gericht was, bij ons op de kooi gelegd, alleen zijn die grijze duiveltjes ermee aan het spelen gegaan.

We gaan nu weer stoppen, vrouwtje heeft bij intratuin speciale vogelcake gekocht en wij lusten nu wel wat!

Dag Pipo, tot snel!

Spikey en Sal

Mara

Hoi Sammie en Sjimmie

Ben een tijdje niet hier geweest....heb het druk gehad met mijn verdriet verwerken en mijn nieuwe maatje Punky.

Hoe is het met jullie?

Hoi Sal en Spikey

Met mij gaat het wel, maar heb een tijdje geleden mijn maatje Punky verloren. Maar ik heb nu weer een nieuw vriendje, Kuifje genaamd. Kuifje is wat banger dan Punky voor mensen, maar ach, dat komt goed.

Een valentijnskaart? Spannend hoor...heeft jullie vrouwtje geen idee van wie dat die kaart af komt? Oei oei.....

Vogelcake? Wat is dat...Denken jullie dat ik dat ook lust?

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

We hadden van ons vrouwtje al gehoord dat Punky overleden is. We vinden het erg voor je, maar Kuifje is nu je vriendje toch?

Een Valentijnskaart aan ons gericht, we vonden het wel spannend. Een parkietenvrouwtje die ons leuk vond, we waren helemaal blij. Alleen is het kaartje toch voor ons vrouwtje, denken we. Zij heeft geen vermoeden wie hem gestuurd heeft. Wij wachten dus maar met haar af.

Cake is van Vitakraft en vrouwtje heeft hem gekocht bij de Intratuin. Alleen wij lusten hem en die grijze rakkers eten hem niet op.. Dus.. beetje kieskeurig zijn die rakkers wel, maar dan hebben wij ook eens wat voor onszelf!

Vrouwtje gaat ons badje ophangen, dus wij gaan er weer vandoor. We proberen tenslotte lekkere hunks te zijn voor de vrouwtjes in parkietenland!

Groetjes Sal en Spikey

danielle

Hoi Pipo,
Hoe gaat het met jou? Heb je nog avonturen meegemaakt? Hoe gaat het samen met je huisgenoot Kuifje? Is hij een beetje lief voor jou?

:-* van Sjimmie en Sammie



Mara

Hoi Sjimmie en Sammie

Met mij is alles prima. Ik zit nu wat meer in mijn kooitje omdat de deuren en de ramen veel openstaan met dat mooie weer. Maar soms mag ik lekker met het vrouwtje meer naar boven waar alles dan goed dicht is en dan mag ik lekker fladderen. Kuifje mag niet mee, want hij stapt niet fijn op dus mag niet mee. Hihi, dan heb ik het rijk voor mij alleen.

Maar Kuifje is wel lief hoor, we doen altijd samen vliegen als we los mogen, alleen snapt Kuifje niet dat er ook in de kooi gegaan moet wordne.

He is het met jullie?

Groetjes

Pipo

danielle

Hoi Pipo,
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Lekker om het hele rijk voor je alleen te hebben. Ik, Sammie, vind dat ook wel eens lekker hoor. Ja die deuren vervelend he, kon altijd alles maar dicht zijn, zodat we er altijd uit konden. Hoewel mijn kamergenootje liever in de kooi blijft, vreemde vogel  ::).
Gelukkig is Kuifje lief voor je, maar wel eigenwijs dus, dat ze niet altijd fijn wil opstappen.
Met ons gaat het allemaal heel erg goed.

:-* Sjimmie en Sammie.

Mara

Hoi Sjimmie en Sammie,

Ik vind het geweldig om lekker buiten de kooi te fladderen maar helaas staan die deuren met dit weer altijd open, nouja vandaag regende het maar als het zonnetje schijnt dan kan ik er niet uit....

Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. Ik zal vrouwtje vragen om gauw weer eens foto's te maken. Dat is alweer te lang geleden.

Groetjes

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

We komen weer eens gedag zeggen! Wij gaan straks verhuizen naar een ander huisje.. De grijze rakkers gaan naar buiten en wij blijven lekker binnen bij vrouwtje! Hebben we goed voor elkaar of niet dan?

Hoe is het verder bij jou? Nog leuke vriendjes op het forum gespot voor de Grasjesclub?

snaveltje van S&S

Carin

Hoi vriendjes,

Morgen gaan we dan echt verhuizen.. Vanavond zijn we gescheiden van de grijze rakkers en hebben nu weer een kooi voor ons alleen! :'( Vanaf dinsdag hebben we dan echt een nieuw adres!

Lieve vriendjes, we komen binnenkort met foto's van ons in ons nieuwe paleisje. Vrouwtje heeft nog steeds geen internet op dr nieuwe adres, maar we melden ons!

Snaveltjes Sal en Spikey

Mara

Hoi Sal en Spikey

Ik hoop dat jullie gauw terug komen!! Jammer dat jullie van de grijze rakkers gescheiden zijn zeg. Succes met de verhuizing!!!! Ik wacht op jullie terugkomst.

Pipo

danielle

Hallo Pipo,
Hoe gaat het met jou? Mag je al weer wat meer fladderen nu de deuren weer meer dicht zijn?

:-* van Sjimmie en Sammie