7 mei 2025, 12:07:33

corbo korrels

Gestart door n00bst4r, 21 april 2006, 21:22:08

« vorige - volgende »

n00bst4r

kan iemand mij uitleggen wat die corbo korrels zijn?

Karin

21 april 2006, 23:14:08 #1 Last Edit: 21 april 2006, 23:15:45 by Karin
Ik heb je berichtje even gesplitst, dat is wat overzichtelijker  ;D Als je een vraag hebt kun je daar beter een apart onderwerp van maken, en niet aan een oud bericht plakken  ;)

Even gekopieerd van een verkoopsite :
Corbo
Een product gemaakt van de maïskern. Dit is fijngehakt. Corbo neemt alle luchtjes op en zorgt voor een frisse kooi. De stukjes zijn niet hard aan de pootjes van uw knager. Zuinig in gebruik.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

n00bst4r

hello
hartelijk bedankt voor de info

blijkt dus dat ik die korrels heb maar ik heb nog nooit het woord Corboe korrels zien opstaan :s

ik vind het handig die korrels, stuift niet op als ze beginnen fladderen.

maar kan het zijn dat je daar verschillende grootes in hebt?
mij vorige pak waren een stuk groter dan mijn huidige. de kleine korrels zijn wel makkelijker om de bodem te bedekken.

Greetz
        Arno

Karin

Er zijn volgens mij ook verschillende merken, dus die kunnen verschillen in grootte. Inderdaad erg handig, helaas voor mij te duur met zoveel valkjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Irene

23 april 2006, 09:46:52 #4 Last Edit: 24 april 2006, 21:59:17 by Irene
ik heb het in het begin ook veel gebruikt, maar ben later toch overgestapt naar de beukensnippers; eigenlijk omdat het een stuk goedkoper is. Ik kocht ook altijd van die hele grote zakken Cobo en ik meen me te herinneren dat dat een euro of 13 kostte?  de beukensnipperszijn ook te verkrijgen in een super grote zak en die heb ik nu voor een euro of 6 a 7. Scheelt toch weer, nietwaar? ;) Maar qua gebruik maakt het me niet zoveel uit.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Ineke

Net zoals Irene had ik ook eerst de corbo korrels. Veel te duur. Houtsnippers stoffen ook niet veel en de vogel loopt/speelt er graag in. Bovendien vind ik de houtsnippers mooier uitzien.

n00bst4r

hmm als het zo zit zal ik mss ook eens moeten veranderen :s

bedankt voor de tip

Greetz
        Arno