14 mei 2025, 15:45:27

hout!!

Gestart door pascal, 5 april 2006, 18:46:19

« vorige - volgende »

pascal

hallo allemaal :D
ik ben zelf een verplaatsbare zitstok aan het maken van berkenhout maar alleen ik moet nu een plank hebben voor aan de onderkant waar ik de zitsop op vastschroef, welk hout kan ik hier voor gebruiken multiplex, geperst hout, of iets? want ik kan namelijk lastig van een tak berkenhout een plank gaan zagen :P dus heeft iemand mischien tips dan hoor ik het graag
met vriendelijke groet pascal janssen

Mariska

1 momentje, ik ga een antwoord regelen nu ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Leg eens uit hoe het eruit komt te zien?

Staat die zitstok rechtop of ligt hij op de plank?
En komt hij op een harde ondergrond te staan of te hangen?

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

He ongeduldige Jopie, waar ben je nou ;D ;)

Riny

5 april 2006, 20:15:32 #4 Last Edit: 5 april 2006, 20:25:13 by Riny

Hoy Pascal
Kom maar op met je vaag.
Ik heb jaren een timmercursus gegeven op de school van mijn zoon.
Maar je zult ons wel duidelijk uit moeten leggen wat nu de bedoeling is.
En of die stok bedoeld is voor in of buiten de kooi.
Groetjes Riny :D

Mariska

YEEEEH, Riny de timmervrouw komt ook helpen ;D

Samen met Klusvalk moet het dan lukken ;)

Mariska

Pascal is aan het kijken bij Speelboom ;D ;)

pascal

hallo
sorry dat ik zo laat reageer :P hij is voor buiten de kooi en de stok schroef ik boeven een plank deze zitstok plaats ik met 2 andere stokken ongeveer 15cm van de plank af maar nu moet ik natuurlik een ondergrond hebben waar ik hem op plaats zodat ze daar op poepen en hem ook kan verplaatsen.

|--| in het midden zitten ze dan en dan moet ik iets voor eronder hebben een plankje, waar het op steunt en waar de poep op valt maar nu moet ik weten welk hout ik kan gebruiken voor de valkparkieten want sommig hout is giftig daarom mijn vraag :P
groetjes pascal ;D

Mariska

Hoi Pascal,

Laat reageren, valt best mee hoor ::) ;D ;)

Volgens mij kun je daar gerust multiplex voor gebruiken hoor ;)

Ik kom daar morgenochtend even op terug, maar ik weet dat haast zeker.

Groetjes
Maris!!

Riny

Hoy Pascal
Als je mulitplex gaat gebruiken moet je er een klein opstaand randje langs maken.
Dan kun je er een beetje schelpenzand, of een ander soort bodembedekking op strooien.
Multiplex gaat nl kapot als het vaker met water in aanraking komt.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik heb even je lege berichtjes verwijderd Pascal. Uiteindelijk krijg je hier wel antwoord, maar niet altijd meteen dezelfde dag. :)