20 juli 2025, 23:46:48

Khinja

Gestart door Tara, 1 april 2006, 18:31:58

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

ik heb een vraag over mijn Khinja,
Khinja is spierwit, dus op zich zou je zeggen, een lutino witmasker. Maar Khinja heeft blauwe ogen.
Nouja, haar iris is blauw, pupil zwart.

Wat is zij?

Lin

huh? blauw? Weet je de ouders dan?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Stijn dc

volgens mij is dit niet abnormaal, blauwe ogen komen wel eens meer voor denk ik.

Christine

Heb je er een foto van??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Ehhh zal maandag eens een duidelijke foto proberen te maken,
weet de ouders niet. Weet wel dat ik Khinja samen gekocht heb met Djaru die helaas overleden is, Djaru had wel weer fel rode ogen :-\

Ik vind het wel zeer mooi :)

Tara

Bij deze,
de foto:

Groetjes, Tara

Rianne

Komt dit niet vaker voor bij albino's? Dat de intensiteit van het rood minder wordt? Dat zie ik bij Tinco namelijk ook.

Tara

Citaat van: Rianne op  3 april 2006, 20:25:59
Komt dit niet vaker voor bij albino's? Dat de intensiteit van het rood minder wordt? Dat zie ik bij Tinco namelijk ook.

Hoi Rianne,

zie je dan werkelijk ook een blauwe iris?
Ik vraag me nl. heel erg af bij Khinja, of haar ogen rood waren bij de geboorte.

Groetjes, Tara

Rianne

Ik zal morgen proberen er een foto van te maken. Het gedeelte onder de huid zeg maar ziet wel blauw, maar de iris volgens mij niet.

Tara

Dank je wel,
ben heel erg benieuwd.

Rianne

Ik heb net nog eens gekeken, maar de iris is lichtrood en de pupil is donker rood. Dus niet blauw.

Tara

Dus dan is Khinja toch nog een uitzondering ;D

Bianca

wacht ff ik heb er ook zo eentje
even een foto zoeken

Er is als het goed is ook eerder een onderwerp over geweest,ik zal eens zoeken.
hier staat ook een albino met grijs/blauwe ring
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13036.0.html

jammer ik kan dat andere topic niet meer vinden

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

julia mankeert in ieder geval niets, en je hebt idd gelijk de iris zelf is nog wel wat rood, maar niet zoals bij mijn andere albino, die heeft echt helder rode ogen :D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

Bij Khinja zie ik dus echt niks roods? Ik heb haar al genoeg bekeken en niets roods :-\

Dank je voor de link Bianca!

Groetjes, Tara