6 mei 2025, 20:52:22

Golliwoog

Gestart door Riny, 25 maart 2006, 15:19:41

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Inger m op 28 maart 2006, 18:36:52
Citaat van: Mariska op 28 maart 2006, 18:26:04
Hoi Inger,

Heb je de informatie op de site wel gelezen?
Of denk je dat dat allemaal onzin is?

Groetjes
Maris!!

Hoi Mariska,
Lees mijn reactie is heel goed door, voordat je reageert. Er staat nergens dat ik het onzin vind wat er geschreven is over de plant. Ik kijk alleen heel kritisch naar dergelijke verkoopproducten vanuit dierenwinkels, zij gaan maar voor één ding (vul zelf maar in).

Dus jahoor, dat heb ik allemaal gelezen en ik denk niet perse dat het onzin is. Ik vraag me af wat de meerwaarde is ten opzichte van andere (gratis) planten die ik aan mijn vogels geef. Dus ik ben erg benieuwd naar de prijs van zo'n plantje.

gr Inger

Lees mijn reactie eens goed door!
Er staat niet dat jij het onzin noemt.
Ik vraag of je denkt dat dat onzin is ;)

En dat jij heel kritisch naar dingen kijkt dat wist ik al.
Maar volgens mij is dit geen alternatief van iemand uit een dierenwinkel, maar van en particulier die er per ongeluk achter kwam dat zijn huisdieren er gek op waren.

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Inger m

Hoi Mariska,
*zucht* Jij suggereert dat ik het onzin vind en dat komt op hetzelfde neer. Het wordt op dit moment aangeprezen bij een groothandel voor terrariums en benodigdheden. Dit noem ik ook een dierenwinkel.

Mijn kritische vragen gaan uit naar het onafhankelijke onderzoeksinstituut voor diervoedsers en de onderzoeksresultaten. Ik ben dit al aan het nagaan. Als ik meer weet, zet ik het hier neer.

Hoi Riny,
Ben ik erg benieuwd naar. Het is trouwens wel een grappig kamerplantje.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Ivy

Citaat van: Inger m op 28 maart 2006, 18:47:25
Ben ik erg benieuwd naar. Het is trouwens wel een grappig kamerplantje.

Het moet wel grappig zijn met zo'n naam :P ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie