Teurlings 228 in de buurt van Almere buiten

Gestart door Karin, 16 maart 2006, 13:12:49

« vorige - volgende »

Karin

Hoi allemaal,

Iemand die bij mij een valkje heeft gekocht is op zoek naar een adres waar ze teurlings eurotop 228 ook in kleinere hoeveelheden kan kopen. Weet iemand dat daar in de buurt ?

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ivy

Hoi Karin
Bij mij :P... Ik woon in Almere stad en heb in oktober 20 kg gekocht. Het is houdbaar tot 31/10/2006, dus op zich komt het bij mij vast op (ik voer het ook aan de musjes buiten, of eigenlijk duiven), maar goed, hoe eerder het op is, hoe beter... dan kan ik weer verse voer kopen. Ik heb het voor 18,50 gekocht (geloof ik...) dus het komt op zo'n 95 cent per kilo. Tenzij ze het echt in de winkel wil kopen natuurlijk...
Ik hoor het van je.
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Karin

Bedankt voor je reactie Ivy ! Ik zal het aan haar doorgeven, dan zal ze zelf wel contact met je opnemen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Hoi Karin,

Goed idee van Ivana ;)
Ik zou niet weten waar je het hier kan kopen, want ik rij zelf ook naar Geon!
Morgen weer ;D
Nu ik je toch spreek (hoop ik) ;D
Dat eivoer van Avian, vinden de valkjes dat lekker bij jou?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Hoi Karin,

Dank je voor je reactie ;)

Het tripje is heel even uitgesteld tot volgende week, maar dan neem ik dus ook zo'n emmer mee :D

Met honing!

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)