wie is er nou slimmer de valk of de bazin ???

Gestart door novy, 15 juni 2003, 00:44:48

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Yvon,
Als Coco een mannetje is heb je grote kans dat ie wat gaat praten en melodietjes nafluiten :-)
Dat is echt heel leuk om mee te maken hoor.
Ik heb er hier 2 die wat  praten en fluiten en een is al begonnen daarmee :-)
En inderdaad vind ik hoofdletters totaal onbelangrijk.
Mijn vriendin heeft last van dislectie en schrijft ook wat minder duidelijk maar ik kan wel alles begrijpen hoor.
Dus dan maakt het niet uit hoe je het schrijft als het maar te begrijpen is.
Maar jouw texten zijn heel duidelijk in elk geval hoor :-)
Die van mijn vriendin zijn soms wel lastiger maar ik kom daar ook altijd wel uit :-)

Groetjes, paul

Remco_Ultee

Nu begrijp ik waarom de tekst een beetje onduidelijk is, maar als je het verhaal erachter weet is het natuurlijk goed te begrijpen. Dan is het zelfs knap dat je nog zoveel kunt typen.
Nog bedankt voor je mailtje novy  :)

Veel plezier verder op dit forum! En met je valkje natuurlijk  :) :)

novy

nou paul jij zegt het ik heb het ook al gedacht .....goh straks zegt die wat terug hij is er nu bijna deheledag uit en is niet bij me weg te slaan wil constant op me zitten als ik tegen hem praat zegt die ook steeds wat terug ....in zijn eigen taal hoor !!!ik heb hem  er net weer uitgehaald ben net terug van de neuroloog en maar blerenn ja coco wil eruit lachen hoor ik heb hem er nu met mijn hand uitgehaald gewoon gedwongen om eropte gaan als ik naar de wcmoet moet ik vlug zijn anders wil die nog mee maar we hebben een kat dus dat kan niet ik dacht weg met die snoepstok nou moet dat ook maar zo gaan hij is er niet van geschrokken hoor want kruipt al bijna weer inme ...wat een verandering ineens he niet te geloven xxyvon en coco
ps. coco heeft volgens mij  al door dat ik niet vlug ben errug hoor  ::)

Ellen

Jaja ............... wie is er nou slimmer?  :D  :D

Groetjes Ellen.