3 mei 2025, 10:03:49

Wax loopt heen en weer

Gestart door Remco_Ultee, 15 juni 2003, 00:26:59

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

ls ik met Gel speel dan loopt Wax de hele tijd heen en weer, ze ziet wel, maar niet echt veel, iig. 1 oogje is heel erg slecht, de ander best goed.

Wax bijt niet, maar hij loopt over mijn hand alsof het gewoon bij de kooi hoort, hij blijft er niet op staan, zij moet ik zeggen, zij is gewoon niet nieuwsgierig.

Misschien komt die niet nieuwsgierigheid wel doordat ze gewoon niet veel ziet? Ik denk dat ze wel aanleg heeft om tam te worden maar als ze niet ziet dat m'n hand er is ofso dan heeft zei en ik daar op zich ook niks aan..

Ze loopt gewoon heen en weer, fluit wel, het lijkt alsof ze dan vrolijk is...ik weet nog niet goed hoe ze nou in elkaar zit, van Gel het andere valkje weet ik dat juist heel goed.

Kent iemand zo'n "geval"?

Remco_Ultee

hahaha met Wax zijn oren is niks mis, ik zet ff mijn muziek aan en dat horen ze buiten, Wax zit rond te kijken en vrolijk te doen waar dat vandaan komt  :D

Cool 8)

Kolkkie

Hoi Remco,

Mss is het vragen om aandacht. Ik heb het hier ook. Coco loopt ook over de bodem heen en weer als hij aandacht wil.
Ik denk dat Wax toch nieuwsgierig is en een beetje jaloers is omdat je met Gel speelt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Dark_Fox

Het kan jaloezie zijn, maar dieren die (bijna) blind zijn (of iets anders hebben, niet (meer) kunnen vliegen bijvoorbeeld), zijn aanhankelijker dan anderen.