5 mei 2025, 12:14:03

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Wendy,

Ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht en me afgevraagd of je al een beetje gewend bent aan een leven zonder valkjes.
Het zal vaak nog wel even slikken zijn!
Hopelijk kun je er genoeg leuke dingen tegenover stellen.
En ik hoop dat je gezondheid met sprongen vooruit gaat!!!

Liefs, Gerda

Ozzie

Beste mensen die nog wel eens hier lezen  ;)

met mij gaat het ok: ik heb prive wat dingetjes die niet zo lekker gaan (overspannen), maar ik blijf hier komen, want ik wil wel zien hoe mijn valkjes het doen bij Caroline  ;D

Ze zijn nu bijna twee weken weg, en ik moet zeggen: ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Het is echt moeilijk om de mooie foto's van Caroline te bekijken en niet te denken: waren ze maar hier...dus ik zit dan huilend de foto's en filmpjes te bekijken. Moeilijk, maar toch ben ik ook erg nieuwsgierig naar ze. Het zou makkelijk zijn nooit meer op het forum te komen, maar dat wil ik niet.

Waren ze maar niet zo lief, dat zou het misschein makkelijker maken.  :) kortom: ik ben er nog wel en blijf hier en daar wat dagboekjes volgen (en dan één in het speciaal natuurlijk)  ;)

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

13 april 2006, 13:44:24 #542 Last Edit: 12 april 2007, 09:01:49 by Riny
Hallo Wendy,

Ook ik ben je niet vergeten hoor! Als ik in Caroline haar dagboekje lees over Coco en Rocky vraag ik me regelmatig af hoe jij je moet voelen ???.

Alles heeft je vast niet in de koude kleren gezeten en neem je rust om op te knappen.

gr Esther

Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Riny / moderator