8 mei 2025, 18:52:19

Rocky en Coco: veilig bij Caroline!

Gestart door Ozzie, 6 september 2005, 09:39:42

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Wendy,

Als het goed is kun je me nu een IM / mail sturen ik heb er even snel een paar verwijderd.  ;)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Wendy
Graag wil ik je sterkte wensen voor wat komen gaat.
Wat ik je wel kan zeggen is dat valkjes vaak verrassend snel wennen bij anderen.
Bij mij in de voliere wonen diverse afstandsvalkjes,die altijd binnen hadden gewoond.
Je staat er van te kijken hoe snel ze zich bij een groep valkjes thuis voelen.
Ik denk dat het voor jou veel en veel moeilijker is als voor Rocky en Coco.
Ik denk morgen aan je.
Groetjes en veel sterkte Riny :D

valkchico

Hallo WEndy,

Ppff loodzwaar heb je het nu krijg een brok in mijnkeel als ik aan je denk.

Ik weet niet of Caroline nog bij je is of al vertrokken is.
maar ik hoop wel dat je de rest van de dag een beetje door komt.
Het is mooi weer veel wind misschien even lekker uitwaaien straks?

sterkte meid

gr Esther

carco

Hoi

Het wordt een moeilijke middag voor je, maar ik hoop toch met wel veel gezelligheid ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Ik had nog niet eerder gereageerd, maar las het wel.

Wat ontzettend jammer dat dit nu gebeurt. Je gaat er niet vanauit en stort je helemaal op die twee. En dan dit jeetje. ik ben altijd bang dat mij zoiets overkomt. Heel veel sterkte en ik hoop wel dat je hier blijft om te reageren.

ik vind het ook fijn voor je dat ze hier op het forum blijven. misschien kunnen we wel een keer samen naar haar toe. wij wonen wel vlakbij elkaar en hebben dan samen valkjes bij caroline.

sterkte!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Lieve Wendy,

Ik wil je even laten weten dat ik aan je denk op deze voor jou zo moeilijke dag!!!

Heel veel liefs, Gerda

Mariska

Hoi Wendy,

Wat zal jij het moeilijk hebben vandaag :(
Ik wil je heel graag sterkte wensen om dit verlies te verwerken, want dat is het.
Gelukkig schrijft Caroline altijd uitgebreid over de valkjes en maakt ze mooie foto's.
Zo kun jij ze blijven volgen als je dat wilt.

Ik zag je online staan en je wacht vast op bericht van Caroline.
Dat kan ik me goed voorstellen.
Maar zoals Riny al zei, valkjes passen zich heel snel aan.
Ik heb er zelf ook 2 overgenomen van Nellie en Ozzy op 3 jarige leeftijd van Jura en die zijn hier heel snel gewend hoor.
Het is voor jullie moeilijker denk ik.

Ik hoop dat jullie je verdriet snel een plekje kunnen geven.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ozzie

Bedankt voor de lieve berichtjes  :-*

Coco en Rocky zijn nu veilig aangekomen bij Caroline en haar gezinnetje, waar ze het volgens de berichten en foto's erg naar hun zin hebben  :)

Morgen kom ik even terug om te lezen en te schrijven, maar ik wil Caroline nogmaals bedanken: lieve Caroline, bedankt dat je voor mijn lieve kleine schatjes wil zorgen, ik weet dat ze het bij jou (buitengewoon) goed gaan krijgen en hiermee houd ik mij sterk, want ik mis ze ontzettend...

Lieve Rocky en Coco, mijn hartjes, veel plezier bij tante Caroline, en wel een beetje lief voor haar zijn he? :-*

Weltrusten, liefs Wendy & Olaf

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Ik vind dit heel moeilijk voor jou en wat ik moet zeggen.
Alleen sterkte met de leegte en gelukkig dat je ze nog kan volgen hier op het forum
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

2 april 2006, 00:45:03 #535 Last Edit: 2 april 2006, 10:26:30 by Riny
Lieve Wendy,

Tuurlijk mis je ze!! Dat is logisch!!
Ook al weet je dat ze goed terecht gekomen zijn!

Maar echt, dat gaat heus wel wat slijten met de tijd!!
Maar nu doet het natuurlijk nog heel erg zeer!!

Verder vind ik het heel moeilijk iets te zeggeen.
Ik hoop dat je gezondheid met sprongen vooruit gaat, dan weet je dat je het niet voor niets hebt gedaan!!

Liefs, Gerda

Riny

Hallo Wendy
Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen na een dag vol verdriet en tranen.
Ik weet hoe moeilijk het is,en heb hetzelfde meegemaakt.
Mijn zoon was allergie's.
Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven ,en ze een keer kunt gaan bezoeken.
Dan zie je met eigen ogen hoe goed ze het hebben.

valkchico

Hallo Wendy,

En Olaf natuurlijk,

wat kan ik zeggen je hebt CAroline ontmoet en haar gezinnetje natuurlijk dus zal je er vast en zeker een goed gevoel bij hebben gehad dat jou lieverds naar dat leuke gezinnetje gaan.

heel veel sterkte (ik blijf het gewoon zeggen)

gr Esther

Caroline

2 april 2006, 12:11:37 #538 Last Edit: 2 april 2006, 17:59:01 by Caroline

Goeiemorgen Wendy & Olaf,

Rocky & Coco hebben een lekker rustig nachtje gehad.

Vanmorgen toen ik naar beneden kwam werd ik luid toegeroepen door beide dames.  :D

Daarna heb ik ze er lekker uitgehaald en met Coco op schoot koffie gedronken. We hebben eventjes heerlijk zitten kroelen, wat een kroelkontje zeg, en dat geluidje. Liefff  :-*

Rocky heeft ook bij me gezeten maar héééééél eventjes, die vind de andere veel te interessant en komt af en toe eventjes op mijn hoofd zitten om vervolgens weer door te vliegen naar de grote kooi of de kooi van de grasjes waar inmiddels het speeltuintje/rekje op staat.

Na een uurtje hebben ze eventjes lekker een douche gehad, jullie weten wel hoe, in een kooi op de aanrecht en dan met de plantenspuit. Rocky vond het niks en Coco vond het wel lekker dacht ik.

Nu zitten ze lekker in de kooi te poetsen en hebben net wat gegeten. De andere valkjes zijn nu aan de beurt, die zijn er al vanaf vrijdag niet meer uit geweest.  ::)

De spulletjes heb ik allemaal uitgezocht, en heb wat speeltjes uit de grote kooi en van jullie gewisseld en nu hebben ze dus allebei de kooien wat nieuw en wat bekend speelgoed.

En een hoop dingetjes heb ik nog in de kast geruimd, die bewaar ik tot dat de nieuwe kooi er is.

Het was ECHT veel.  :D

Nou probeer vandaag een beetje afleiding te zoeken, dat proberen jullie 2 schatjes ook.  ;)

Liefs Caroline

en een knufje van Rocky & Coco

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje