23 mei 2025, 20:32:13

Dilemma

Gestart door Rianne, 26 maart 2006, 16:06:51

« vorige - volgende »

Rianne

Ik zit een beetje met een dilemma...

De meesten van jullie hebben mijn geelwang pop al wel gezien. Het is een heel apart valkje, letterlijk en figuurlijk.
Ze fluit niet als een valkparkiet. Ze doet 'krooak' en meer niet. Ze toont totaal geen interesse in het mannetje. Ik begin te vermoeden dat ze niet is opgevoed door valkjes.
Ik wil met haar kweken, maar zoals het er nu voor staat, gaat dat niet lukken. Wat zal ik doen? Dit jaar afwachten, en zien wat er gebeurd, of een broedrijpe pop voor het mannetje aanschaffen?

Mariska

Hoi Rianne,

Ik zou het eerst gaan proberen en als het niet lukt een andere pop voor hem aanschaffen.
Voor hetzelfde geld komt het toch nog goed ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Tja afwachten totdat de man meer interesse toont. Dan gaat de pop wel overstag denk ik.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nou, de man toont juist heel veel interesse. Hij doet macho naar haar en fluit heel veel. Ook zit hij wel in het blok en fluit dan ook. Vaak vraagt hij om gekroeld te worden maar dan hapt ze naar hem en vechten ze wat. Ze wil niks van hem weten.

Lin

Dat deed naira ook kroelen mocht niet eens. Ik zou het nog even aankijken.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

oke, ze mag evengoed blijven maar als ze niet veranderd zoek ik een ander popje voor Diego. :)