Lucky gaat zelf weer het blok in ?????

Gestart door daan, 7 juli 2003, 20:07:59

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Lucky was dit weekend uitgevlogen, en was al lekker alles aan het verkennen in de voliere. Vloog ook al echt lekker in de rondte en van de grond naar de schommel, alles ging hartstikke perfect. Volgens mij is ze ook de nachten buiten geweest. Nu zag ik vanochtend dat ze weer het blok was ingegaan???????? Is dit normaal??????
Want eigenlijk wil ik dat ze nu wel buiten het blok blijft, want a.s zaterdag moeten als het goed is de 1e ei uitkomen, dus moet er weer plaats gemaakt worden hihihihi.
Lucky vindt het veelste leuk met al die eitjes en pa en ma in het blok hahahaha.
Wat kan ik nu het beste doen. Lucky zelf uit het blok laten komen, of haar uit het blok halen en gewoon weer op stok zetten?????? Of zal pa en ma zelf Lucky eruit gooien als het nodig is????? Ik was juist zo blij dat ze eindelijk was uitgevlogen, en dus mooi op tijd voor de volgende jonkies, gaat Truus lekker weer hokken hahahaha.
Wie heeft dit eerder meegemaakt????

Gr Daan

Stijn dc

hello

ik heb dat wel eens meegemaakt, gisteren met mijn roodruggen, mss wel geen valkjes, maar komt wel overeen denk ik!
de man was uitgevlogen en heeft dan 2 dagen nog in het nest gezeten, en is nu definitief uitgevlogen!
ik denk dat hij of zij nog niet broedrijp zal zijn!:D

SDC:D

daan

Hoi Stijn

Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat Lucky dan vanzelf wel in deze dagen het blok idd gaat verlaten(definitief) hahahaha, nee idd nog niet broedrijp. :D :D :D :D

Gr Daan

Stijn dc

hello

ooh, waarom typ ik nu broedrijp, ik bedoelde eigenlijk vliegrijp!! :-/
ikk denk wel dat zaterdag(dan moet je eitje uitkomen ,niet) lucky het blok voorgoed verlaten heeft!
 op zoek naar een vrouwtje, mannetje!!:D

daan

Hoi Stijn,

Lucky is idd net weer zelf het blok uitgekomen. Dus ik denk dat ze zaterdag wel definitief het blok heeft verlaten we zien wel. Ze zat net weer lekker bij me te kroelen en over mijn toestenbord te dansen mooi he'. het gaat ook zo hard.

Groetjes Daan

Stijn dc

hello

ja, goed dat lucky alweer het ruime vliegruim heeft gekozen!
haal jij lucky binnen om op je toetsenbord te zitten, of kan hij zelf binnen met de binnenvoliere?
heb je ergens fotos van je voliere?