Alphense valkparkieten voor zieke kinderen

Gestart door Saskia, 7 juli 2003, 17:01:48

« vorige - volgende »

Saskia

7 juli 2003, 17:01:48 Last Edit: 7 juli 2003, 17:03:09 by Saskia
                                                             Maandag 7 juli 2003

Dit stond vandaag in de Rijn en Gouwe.Ik heb m'n best gedaan het zo duidelijk mogenlijk te maken,maar m'n computer doet het niet goed,sorry voor de kwaliteit.

Speedy

Hoi Saskia,

Jeetje wat leuk joh, ja ik kon het heel goed lezen.
Heb nog een goede sterkte van bril dus, meteen maar ff getest. ;D :D
Ja dat is zeker een leuk idee, we hebben wel eens gehoord van een oproep voor zieke kinderen, wie er nog valkparkieten over had, maar het was ook oppassen dat je geen één of andere oplichter voor je had.

Groetjes,
Trudie

Mandy

Klopt Trudie, dat staat hier ook elders op het forum (weet zo gauw niet meer waar) en het gaat hier om dezelfde persoon hoor; Argolive, kijk ook maar bij de ledenlijst. ::)
Hij is toen ook een aantal malen in de chat verschenen en de dingen die hij toen zei klopte niet helemaal.
Ik heb er ook al eens mailtjes van gehad, maar ze willen enkel jongen uit het blok om met de hand groot te brengen. Ik ben hierop tegen en zo kregen ze die dus niet van mij mee, uitgevlogen grasparkietjes die ik aanbood (gratis en voor niks!) waren niet goed genoeg! Die zouden niet tam worden en gaan pikken! Alsof handopfok de garantie geeft dat ze nooit zullen pikken, hahaha wat een lachertje zeg, dan niet hé! >:(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mirjam-Moniek

7 juli 2003, 20:48:41 #3 Last Edit: 7 juli 2003, 20:50:41 by Mirjam-Moniek
Mandy, inderdaad onzin. Keo die ik nu met de hand voed vanaf dat ie is uitgevlogen pikt net zo goed als Jimba die ik kreeg toen ie al lang zelfstandig kon eten. En Basje is ook met de hand opgevoed. Waarschijnlijk al lang voordat hij uitgevlogen was. Doordat er niet goed met hem om gegaan is, is ie nu bijna niet meer tam. Als je hem voer geeft probeert hij je te bijten en als je voor de kooi staat bijt hij wild naar je.
Het gaat er veel meer om hoe je met ze omgaat dan of je ze met de hand voert of niet. En pikken doen ze altijd om aan te geven dat ze iets niet leuk vinden, of dat je hun kopje moet aaien.
Ik vind het wel erg ondankbaar dat ze jouw vogels niet wilden trouwens.
Maar goed, opzich vind ik het wel een goed initiatief.

Mandy

7 juli 2003, 20:56:56 #4 Last Edit: 7 juli 2003, 22:19:48 by admin
Ik heb dat stukje nog gevonden hoor, hij had immers ook maar 1 bericht geplaatst. Zie Forum, Algemeen, Gedrag, Man of vrouw (2e blz).

Enne niet te vergeten natuurlijk, leuk dat je dit gezien hebt Saskia en hier hebt geplaatst! ;)
Enne we kunnen de foto allemaal best zien en de tekst is leesbaar, prima dus.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

7 juli 2003, 22:19:06 #5 Last Edit: 7 juli 2003, 22:21:47 by admin
Hoi allemaal,

De actie op zich konden wij goed begrijpen alleen dat ze zo jong de ouders weg moesten daar waren wij het niet mee eens. Dat hebben we toen ook verteld tegen Argo.

Om de discussie "Argo" niet op nieuw aan te gaan wou ik het onderwerp daarom ook afsluiten en ervan uit dat iedereen alles doet met een goede bedoeling, en er zijn wat tekst weg of aangepast.

En bedankt voor het bericht!

Groetjes,
Peter