4 augustus 2025, 18:58:53

Tum Tum

Gestart door Bogucci, 23 maart 2006, 20:57:53

« vorige - volgende »

Ineke

Nee, dat wil ik morgen aan Riny vragen, dan zie ik m in levende lijve :-*

Bogucci

Hoi Ineke,

Leuk en spannend. Ik neem aan dat dit de eerste keer is dat je Tony ziet en in je handen kunt houden? Neem je de camera mee?

Doe Jan en Riny de groetjes.

Bogucci

Hoi hoi,

We zijn samen onder de douche geweest. Eerst heeft ze een tijdje op het randje van het stalen rekje, voor douchespullen gezeten, terwijl ik onder de douche stond. Daarna heb ik haar op mijn hand genomen en heeft ze heerlijk zitten genieten. Ze is afgedroogd en zit nu op het touw.

Ik heb net online gereserveerd voor de The Da Vinci Code, film begint om 14.00.

Groetjes,

Gerdy

Piep Tum Tum

Tummie wat is er met je...je  bent toch niet ergens anders gaan wonen he...ik hoor hier helemaal niets meer van je..moet ik me zorgjes gaan maken ?...ik zit hier met Dinky, nou die weet ook niet wat het is hoor...ik ben nog steeds broeds maar hij doet er niets mee..heb ik weer...we vliegen wel heel veel samen maar dan is Dinky soms zo verschrikkelijk dom...dan land hij in de lamellen en dan gaat hij erachterzitten op de vensterbank en daar kom je dus echt niet weg he..moet het vrouwtje de lamellen weghalen en dan gaat Dinky tegen het raam omhoog vliegen... zo een verschrikkelijk dom gezicht..maar ja dan helpt vrouwtje weer even en dan is het weer goed..ik hoop snel weer iets van je te horen Tummie...

piep piep Cocy en een klein beetje van Dinky

Bogucci

Piep Cocy (en een mini piep voor Dinky)

Oh, ik heb vandaag weer iets doms gedaan, vrouwtje was een tukkie gaan doen en dat leek me prima idee. Ik zat heerlijk te dommelen op haar hoofd, opeens moest ik heeeeeel nodig en ik kon het niet meer bij me houden. Ik dacht nog als ik het verstop merkt ze het niet, maar toen vrouwtje wakker werd zag ze een groen vlekje op het hoofdkussen en de rest zat in d'r haar. We hebben samen het bed verschoond. Maar ik mocht niet mee onder de douche want het is al laat en dat is niet goed voor een valkje.

Dom, dom, dom vrouwtje. Ze heeft voor mij een of ander raar ding gekocht, een tafelstandaard. Tja, ik ben er niet blij mee en ik vertik het om er op te gaan zitten. Ze weet toch dat ik veel liever op haar schouder of arm bivakkeer. Dus die gaat ook weer naar Peppi en Kokki  ;D

Onlangs had ze een speeltje in mijn kooi verhangen. Ik heb, uit protest, de hele nacht op het stokje voor mijn drink- en voerbak zitten mokken. Ik ben pas 's ochtends weer op mijn lievelingsplekje gaan zitten. Vrouwtje zei : "De aanhouder wint". Ik heb geen idee wat ze bedoelt, ze denkt toch niet dat ik weken protesteer? Ik wilde alleen maar aangeven dat ik het er niet mee eens was. Ik zit toch ook niet aan haar spullen. Rest my case  ::)

Cocy, je moet maar denken Dinky is nog jong en onhandig. Hij moet nog heel veel leren. Misschien moet je het een paar keer voordoen.

Piep TT

Rianne

Hahahaha ik zag het zo voor me gebeuren! ;D
Het is mij gelukkig nog nooit gebeurd, hier mogen ze niet op mijn hoofd ;)

Bogucci

Hoi Rianne,

Heel verstandig, TT zit normaliter ook niet op mijn hoofd. Ik probeer haar te stimuleren op mijn onderarm te zitten i.p.v. mijn schouder. Is nog een hele klus, als het aan haar ligt zit ze het liefst de hele dag op mijn schouder.
Blijkbaar vindt ze het gezellig om samen een tukkie te doen.

Groetjes,

Gerdy

Piepppppppppppppppppp Tum,

Ik praat straks met je over jou verhaal maar ik MOET even iets kwijt...is het vrouwtje vanmiddag naar Diana geweest en heeft ze weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zo n kleintje erbij genomen....en die is heeeeeeeeeel erg tam zegt ze...oke nu jij

ik moest er stiekem wel om lachen op haar hoofd hihihi ...maar niet meer doen hoor ;D ...een tafel standaard dat hebben wij hier ook staan maar daar zit het eten van de hond in met twee van die bakken...bedoel je zoiets? zou ik ook echt niet in gaan zitten..dan sta je toch voor joker..

enne de aanhouder wint..weet ik ook eigenlijk niet ..maar kan je dat speeltje vanboven niet losmaken dat het valt..en als je het niet leuk vind zekerrr niet gaan gebruiken...ik ben ook wel eens boos geweest en heb de hele nacht bij mijn voerbakje gezeten maar dat helpt echt niet hoor.

Ik wil Dinky best wel wat voordoen maar als ik broeds ben knuffelt ze mij toch ook niet...

Nu maar hopen dat ik kan slapen straks ..het moet  effe op me inwerken dat ik er straks nog eentje bij krijg.

piepjes CoCy en Dinky

Bogucci

Piep Cocy,

Je meent het niet, nog zo'n mormel? Snap jij er nog iets van? En is ze net zo lief als Dinky?
Jeminee, kijk maar uit voordat je het weet spannen die twee samen en dan heb je de "valkjes" aan het dansen.

Mijn vrouwtje heeft voor mij filmpjes en geluidjes van de forum valkjes afgespeeld. Alsof ik niets anders te doen heb? Het was een soort test. Ze wilde weten of ik misschien een maatje mis.

Even tussen ons, ik dacht dat ze het niet zou merken, het zat helemaal verstopt tussen het haar ;D Trouwens vrouwtjes houden toch van allerlei frutseltjes in het haar, nou dan?

Nee, het is zo'n raar touw-ding-gedoe, en dat kan je overal neerzetten.

Ik moet gaan, mijn vrouwtje wilt weten wat jouw vrouwtje heeft geschreven over de nieuwe bewoner.

Piep TT

Bogucci

Even kijken wat hier allemaal staat ?

Jemig wat een rommel ::)

Waar heeft ze dat nu allemaal voor nodig?

Poeh poeh wat is het warm, even afkoelen.

Oei, de landing ging niet volgens plan.

hippysuus

Ooh wat lief, om op te vreten. Zit gewoon lekker onder de douche...heerlijk!! :-*

Ik gebruik ook alle spulletjes van Vichy ;D

Bogucci

Hoi hoi,

Het is ook een dotje. Ik ben dol op dit kleine mormel.

Is fijn spul, voorheen gebruikte ik Roc, maar ik vind Vichy toch net iets beter.

Groetjes,

Gerdy

Hoi

Tum Tum heeft het goed bekeken met die warmte zo onder de douche..het is echt een schattig gezicht ..

gr Gerdy

Bogucci

Hoi Gerdy,

Ben blij dat ze er geen hekel aan heeft. Vooral met het warme weer is het belangrijk dat ze geregeld wordt besproeid.

Groetjes,

Ineke

Miriam, leuke foto's! Eindelijk kan ik TT in actie zien. Leuk die douzzzzzz foto's. Wat is TT n mooie meisje.